Pasibaigęs. 11-09 16:50
LKL
Rytas
104
Jonava
72
Pasibaigęs. 11-09 19:10
LKL
Nevėžis
68
Žalgiris
94
Pasibaigęs. 11-10 04:00
NBA
Kings
117
Timberwolves
144
Pasibaigęs. 11-11 03:00
NBA
Bulls
117
Spurs
121
Pasibaigęs. 11-11 21:30
Europos taurė
Hapoel Jerusalem
110
Neptūnas
93
Pasibaigęs. Vakar 06:00
NBA
Kings
108
Nuggets
122
Pasibaigęs. Vakar 18:30
KMT
Juventus
90
Gargždai
73
Pasibaigęs. Vakar 19:00
KMT
Šiauliai
86
Jonava
76
Pasibaigęs. Vakar 19:45
Europos taurė
Lietkabelis
74
Turk Telekom
100
Pasibaigęs. Vakar 21:15
Eurolyga
Olympiacos
95
Žalgiris
78
Šiandien, 02:00
NBA
Pistons
-
Bulls
-
Šiandien, 05:00
NBA
Kings
-
Hawks
-
Šiandien, 05:30
NBA
Clippers
-
Nuggets
-
Rytoj, 18:00
Eurolyga
Dubai
-
Žalgiris
-
11-15, 03:00
NBA
Timberwolves
-
Kings
-
11-15, 14:00
A Lyga - Final
Neptunas
-
Riteriai
-
11-15, 16:50
LKL
Juventus
-
Neptūnas
-
11-15, 19:10
LKL
Šiauliai
-
Rytas
-
11-16, 03:00
NBA
Timberwolves
-
Nuggets
-
11-16, 16:50
LKL
Gargždai
-
Nevėžis
-
11-16, 19:10
LKL
Jonava
-
Lietkabelis
-
11-16, 23:00
NBA
Spurs
-
Kings
-
11-17, 03:00
NBA
Jazz
-
Bulls
-
11-18, 04:00
NBA
Nuggets
-
Bulls
-
11-18, 19:00
Europos taurė
Neptūnas
-
Aris
-
11-18, 19:45
Čempionų lyga
Legia
-
Rytas
-
11-19, 18:30
KMT
Nevėžis
-
Šiauliai
-
11-19, 19:00
KMT
Jonava
-
Juventus
-
11-19, 19:30
Europos taurė
Panionios
-
Lietkabelis
-
11-20, 03:00
NBA
Pelicans
-
Nuggets
-
11-20, 03:00
NBA
Thunder
-
Kings
-
11-20, 05:00
NBA
Trail Blazers
-
Bulls
-
11-20, 21:45
Eurolyga
Real Madrid
-
Žalgiris
-
11-21, 03:00
NBA
Grizzlies
-
Kings
-
11-22, 03:00
NBA
Bulls
-
Heat
-

„Rally Žemaitija“ vietoje „VW Polo GTI R5“ bus „Škoda Fabia R5“

2019-06-13 11:18
Vytautas Švedas ir Žilvinas Sakalauskas | Alfonso Rakausko nuotr.

Vytautas Švedas ir Žilvinas Sakalauskas | Alfonso Rakausko nuotr.

 Trečiadienį Kaune buvo surengtos „Juta Racing“ komandos oficialios naujojo bolido „Polo GTI R5“ sutiktuvės ir viešas pristatymas, tačiau kovinis krikštas visgi įvyks vėliau nei tikėtas. Likus savaitei iki „Rally Žemaitija“ firminėmis ekipažo spalvomis nudažė ne greičiausią „Volkswagen“ šeimos ratuotį, bet išsinuomotą „Škoda Fabia R5“.

Pats Vytautas patikino, kad naująjį automobilį paruošti varžyboms tiesiog pritrūko laiko.

„Į mūsų komandos bazę „Polo GTI R5“ atkeliavo šį pirmadienį. T. y. truputį vėliau, nei planavome, todėl nespėjome realizuoti kai kurių techninių sprendimų. Nenorėdami versti per galvą ėmėmės plano „B“ – į „Rally Žemaitija“ važiuosime su labai panašių charakteristikų „Škoda Fabia R5“, – sako V. Švedas.

Tačiau ralio gerbėjai spėja, kad tokiam „Juta Racing“ komandos sprendimui įtakos galėjo turėti ir virtinė incidentų su „Polo GTI R5“, kai varžybų metu dėl kol kas tiksliai nenustatytų priežasčių sudegė net penki nauji automobiliai. Trys gaisrai kilo pirmąjį birželio savaitgalį vykusių varžybų metu – du „Volkswagen“ ugnis prarijo Pasaulio ralio čempionato etapo Portugalijoje metu, o dar vieną „Chablais rally“ Šveicarijoje.

Didžiosios Britanijos internetiniam portalui Autosport.com šiuos atvejus komentuodamas VW techninis direktorius Francois-Xavier Demaison spėjo, kad pagrindinė problema yra degalų bako vožtuvas. Jis atlieka alsuoklio funkciją ir „saugiklio“, kad automobiliui verčiantis degalai neištekėtų. Tačiau jei vožtuvas veikia ne pakankamai efektyviai, dėl transmisijos tunelyje tvyrančios aukštos temperatūros bake susidarantys benzino garai pradeda deformuoti degalų baką. Slėgiui augant bako dangtis gali pradėti liestis su kardaniniu velenu. Jei taip nutinka – gaisro tikimybė smarkiai išauga.

Vytautas Švedas ir Žilvinas Sakalauskas | Alfonso Rakausko nuotr.

Vytautas Švedas ir Žilvinas Sakalauskas | Alfonso Rakausko nuotr.

Kas tiksliai nutiko WRC etapo Portugalijoje metu, kol kas tiksliai nėra žinoma. „Volkswagen Motorsport“ atstovai teigė drauge su priešgaisrinės analizės specialistais dirbantys „naktį ir dieną“ ieškodami problemos šaknų ir ruošdami pasiūlymus, kaip to būtų galima išvengti. Šiuos procesus labai apsunkina tai, kad incidentų metu automobiliai paprastai sudega akimirksniu.

„Mes žinome tik tiek, kad gaisrai kyla automobilio gale, tačiau labai sunku rasti tikslią informaciją, nes per labai trumpą laiką visiškai jį prarandame. Kartais mes analizuojame tik metalo liekanas“, – pripažino „Volkswagen Motorsport“ atstovai.

LASF Techninių reikalavimų komiteto pirmininkas Egidijus Janavičius komentuodamas šią situaciją savo ruožtu spėjo, kad problema gali slypėti ne tik degalų bako vožtuve, bet ir pernelyg silpnoje bako apsaugoje.

„Sportinio automobilio bakas yra pagamintas iš sąlyginai minkštų medžiagų ir grubiai tariant gali būti lyginamas su maišu, kuris montuojamas po automobilio dugnu į originalaus bako vietą. Tada tvirtinama speciali apsauga, atkartojanti apatinę bako formą, kuri prisisukama prie kėbulo. Gali būti, kad toji apsauga tiesiog per silpna. Dėl gravitacijos bei dinaminio poveikio, po nusileidimų nuo tramplinų, degalų bakas išsigaubia ir pasiekia kardaną“, – samprotauja E. Janavičius.

Jo teigimu, sportininkai nenaudoja kietų, plastikinių degalų bakų ir nemontuoja jų automobilio viduje, nes siekia išlaikyti kuo žemesnį svorio centrą. Be to, savarankiškai negalima ieškoti priešgaisrinių „saugiklių“ ir jų montuoti, nes visos detalės sportinio automobilio detalės yra homologuotos. Patiems kažką modifikuoti draudžiama. 

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų