Pasibaigęs. 11-01 04:00
NBA
Trail Blazers
109
Nuggets
107
Pasibaigęs. 11-01 23:00
NBA
Bucks
133
Kings
135
Pasibaigęs. Vakar 14:00
A Lyga
Kauno Žalgiris
3
Panevėžys
2
Pasibaigęs. Vakar 15:00
A Lyga
Džiugas
4
Riteriai
1
Pasibaigęs. Vakar 16:50
LKL
Žalgiris
79
Rytas
75
Pasibaigęs. Vakar 17:00
A Lyga
Banga
6
Dainava
0
Pasibaigęs. Vakar 18:25
A Lyga
Sūduva
2
Šiauliai
2
Pasibaigęs. Vakar 18:25
A Lyga
Žalgiris
3
Hegelmann
1
Pasibaigęs. Vakar 19:10
LKL
Šiauliai
89
Neptūnas
85
Pasibaigęs. Šiandien 02:00
NBA
Knicks
128
Bulls
116
Šiandien, 18:30
LKL
Jonava
-
Juventus
-
Šiandien, 18:45
LKL
Nevėžis
-
Gargždai
-
Rytoj, 04:00
NBA
Nuggets
-
Kings
-
Rytoj, 19:45
UEFA Čempionų lyga
Slavia
-
Arsenal
-
Rytoj, 21:00
Europos taurė
Dolomiti Energia
-
Lietkabelis
-
Rytoj, 22:00
UEFA Čempionų lyga
PSG
-
Bayern
-
Rytoj, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Atletico
-
Royale Union SG
-
Rytoj, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Liverpool
-
Real
-
11-05, 03:00
NBA
Bulls
-
76ers
-
11-05, 19:00
KMT
Gargždai
-
Šiauliai
-
11-05, 19:00
Europos taurė
Neptūnas
-
Manresa
-
11-05, 19:30
Čempionų lyga
Rytas
-
MLP Academics Heidelberg
-
11-05, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Inter
-
Kairat Almaty
-
11-05, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Brugge
-
Barcelona
-
11-05, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Manchester City
-
Borussia
-
11-06, 04:00
NBA
Nuggets
-
Heat
-
11-06, 05:00
NBA
Kings
-
Golden State Warriors
-
11-06, 18:30
KMT
Nevėžis
-
Jonava
-
11-07, 20:00
Eurolyga
Žalgiris
-
Valencia
-
11-08, 03:00
NBA
Bucks
-
Bulls
-
11-08, 05:00
NBA
Nuggets
-
Golden State Warriors
-
11-08, 05:00
NBA
Kings
-
Thunder
-
11-08, 15:00
A Lyga
Dainava
-
Riteriai
-
11-08, 15:00
A Lyga
Šiauliai
-
Džiugas
-
11-08, 15:00
A Lyga
Kauno Žalgiris
-
Banga
-
11-08, 15:00
A Lyga
Panevėžys
-
Žalgiris
-
11-08, 15:00
A Lyga
Hegelmann
-
Sūduva
-
11-08, 16:50
LKL
Neptūnas
-
Juventus
-
11-08, 19:10
LKL
Gargždai
-
Lietkabelis
-
11-09, 03:00
NBA
Cavaliers
-
Bulls
-

„Rally Žemaitija“ vietoje „VW Polo GTI R5“ bus „Škoda Fabia R5“

2019-06-13 11:18
Vytautas Švedas ir Žilvinas Sakalauskas | Alfonso Rakausko nuotr.

Vytautas Švedas ir Žilvinas Sakalauskas | Alfonso Rakausko nuotr.

 Trečiadienį Kaune buvo surengtos „Juta Racing“ komandos oficialios naujojo bolido „Polo GTI R5“ sutiktuvės ir viešas pristatymas, tačiau kovinis krikštas visgi įvyks vėliau nei tikėtas. Likus savaitei iki „Rally Žemaitija“ firminėmis ekipažo spalvomis nudažė ne greičiausią „Volkswagen“ šeimos ratuotį, bet išsinuomotą „Škoda Fabia R5“.

Pats Vytautas patikino, kad naująjį automobilį paruošti varžyboms tiesiog pritrūko laiko.

„Į mūsų komandos bazę „Polo GTI R5“ atkeliavo šį pirmadienį. T. y. truputį vėliau, nei planavome, todėl nespėjome realizuoti kai kurių techninių sprendimų. Nenorėdami versti per galvą ėmėmės plano „B“ – į „Rally Žemaitija“ važiuosime su labai panašių charakteristikų „Škoda Fabia R5“, – sako V. Švedas.

Tačiau ralio gerbėjai spėja, kad tokiam „Juta Racing“ komandos sprendimui įtakos galėjo turėti ir virtinė incidentų su „Polo GTI R5“, kai varžybų metu dėl kol kas tiksliai nenustatytų priežasčių sudegė net penki nauji automobiliai. Trys gaisrai kilo pirmąjį birželio savaitgalį vykusių varžybų metu – du „Volkswagen“ ugnis prarijo Pasaulio ralio čempionato etapo Portugalijoje metu, o dar vieną „Chablais rally“ Šveicarijoje.

Didžiosios Britanijos internetiniam portalui Autosport.com šiuos atvejus komentuodamas VW techninis direktorius Francois-Xavier Demaison spėjo, kad pagrindinė problema yra degalų bako vožtuvas. Jis atlieka alsuoklio funkciją ir „saugiklio“, kad automobiliui verčiantis degalai neištekėtų. Tačiau jei vožtuvas veikia ne pakankamai efektyviai, dėl transmisijos tunelyje tvyrančios aukštos temperatūros bake susidarantys benzino garai pradeda deformuoti degalų baką. Slėgiui augant bako dangtis gali pradėti liestis su kardaniniu velenu. Jei taip nutinka – gaisro tikimybė smarkiai išauga.

Vytautas Švedas ir Žilvinas Sakalauskas | Alfonso Rakausko nuotr.

Vytautas Švedas ir Žilvinas Sakalauskas | Alfonso Rakausko nuotr.

Kas tiksliai nutiko WRC etapo Portugalijoje metu, kol kas tiksliai nėra žinoma. „Volkswagen Motorsport“ atstovai teigė drauge su priešgaisrinės analizės specialistais dirbantys „naktį ir dieną“ ieškodami problemos šaknų ir ruošdami pasiūlymus, kaip to būtų galima išvengti. Šiuos procesus labai apsunkina tai, kad incidentų metu automobiliai paprastai sudega akimirksniu.

„Mes žinome tik tiek, kad gaisrai kyla automobilio gale, tačiau labai sunku rasti tikslią informaciją, nes per labai trumpą laiką visiškai jį prarandame. Kartais mes analizuojame tik metalo liekanas“, – pripažino „Volkswagen Motorsport“ atstovai.

LASF Techninių reikalavimų komiteto pirmininkas Egidijus Janavičius komentuodamas šią situaciją savo ruožtu spėjo, kad problema gali slypėti ne tik degalų bako vožtuve, bet ir pernelyg silpnoje bako apsaugoje.

„Sportinio automobilio bakas yra pagamintas iš sąlyginai minkštų medžiagų ir grubiai tariant gali būti lyginamas su maišu, kuris montuojamas po automobilio dugnu į originalaus bako vietą. Tada tvirtinama speciali apsauga, atkartojanti apatinę bako formą, kuri prisisukama prie kėbulo. Gali būti, kad toji apsauga tiesiog per silpna. Dėl gravitacijos bei dinaminio poveikio, po nusileidimų nuo tramplinų, degalų bakas išsigaubia ir pasiekia kardaną“, – samprotauja E. Janavičius.

Jo teigimu, sportininkai nenaudoja kietų, plastikinių degalų bakų ir nemontuoja jų automobilio viduje, nes siekia išlaikyti kuo žemesnį svorio centrą. Be to, savarankiškai negalima ieškoti priešgaisrinių „saugiklių“ ir jų montuoti, nes visos detalės sportinio automobilio detalės yra homologuotos. Patiems kažką modifikuoti draudžiama. 

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų
KREPŠINIS