Pasibaigęs. 09-14 16:00
A Lyga
Kauno Žalgiris
6
Riteriai
1
Pasibaigęs. 09-14 17:00
EuroBasket
Graikija
92
Suomija
89
Pasibaigęs. 09-14 18:25
A Lyga
Šiauliai
0
Hegelmann
1
Pasibaigęs. 09-14 21:00
EuroBasket
Turkija
83
Vokietija
88
Pasibaigęs. 09-16 19:45
UEFA Čempionų lyga
Ath Bilbao
0
Arsenal
2
Pasibaigęs. 09-16 22:00
UEFA Čempionų lyga
Juventus
4
Borussia
4
Pasibaigęs. Vakar 22:00
UEFA Čempionų lyga
PSG
4
Atalanta
0
Pasibaigęs. Vakar 22:00
UEFA Čempionų lyga
Ajax
0
Inter
2
Pasibaigęs. Vakar 22:00
UEFA Čempionų lyga
Liverpool
3
Atletico
2
Pasibaigęs. Vakar 22:00
UEFA Čempionų lyga
Bayern
3
Chelsea
1
Šiandien, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Manchester City
-
Napoli
-
Šiandien, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Newcastle
-
Barcelona
-
Rytoj, 19:30
A Lyga
Dainava
-
Šiauliai
-
Rytoj, 19:30
A Lyga
Riteriai
-
Žalgiris
-
09-20, 16:50
LKL
Jonava
-
Žalgiris
-
09-20, 19:10
LKL
Lietkabelis
-
Neptūnas
-
09-21, 16:50
LKL
Gargždai
-
Šiauliai
-
09-21, 17:00
A Lyga
Panevėžys
-
Hegelmann
-
09-21, 17:00
A Lyga
Kauno Žalgiris
-
Džiugas
-
09-21, 18:25
A Lyga
Banga
-
Sūduva
-
09-21, 19:10
LKL
Nevėžis
-
Rytas
-
09-23, 18:15
LKL
Lietkabelis
-
Jonava
-
09-24, 18:30
LKL
Rytas
-
Gargždai
-
09-24, 18:50
LKL
Žalgiris
-
Šiauliai
-
09-24, 19:00
A Lyga
Kauno Žalgiris
-
Sūduva
-
09-24, 19:10
LKL
Juventus
-
Nevėžis
-
09-26, 18:30
A Lyga
Banga
-
Džiugas
-
09-26, 19:00
A Lyga
Panevėžys
-
Dainava
-
09-27, 16:00
A Lyga
Šiauliai
-
Riteriai
-
09-27, 16:50
LKL
Neptūnas
-
Žalgiris
-
09-27, 19:10
LKL
Šiauliai
-
Jonava
-
09-28, 16:50
LKL
Juventus
-
Rytas
-
09-28, 19:10
LKL
Lietkabelis
-
Nevėžis
-
09-29, 18:30
A Lyga
Hegelmann
-
Kauno Žalgiris
-
09-29, 19:00
A Lyga
Sūduva
-
Žalgiris
-
09-30, 19:00
Eurolyga
Hapoel Tel-Aviv
-
Barcelona
-
09-30, 19:00
Eurolyga
Dubai
-
Partizan
-
09-30, 20:45
Eurolyga
Anadolu Efes
-
Maccabi Tel Aviv
-
09-30, 21:00
Eurolyga
Crvena zvezda
-
EA7 Emporio Armani
-
09-30, 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
-
Bayern
-

Žalingi įpročiai ir greitis Dakaro trasose – pasirodo, tai labai susiję

Antanas Kanopkinas | Komandos nuotr.

Antanas Kanopkinas | Komandos nuotr.

 Lenktyniniai bolidai kuriami taip, kad būtų kuo lengvesni – taip jie gali greičiau įsibėgėti, o techniniai mazgai patiria mažesnes apkrovas. Techniniuose lenktynių reglamentuose dažnai net nurodytas minimalus galimas automobilio, motociklo ar keturračio svoris, kad būtų suvienodinta konkurencija. Tiesa, jeigu automobilyje, sveriančiame per pusantros tonos, vairuotojo svoris sudaro mažą procentinę dalį, tai keturračių sporte šis rodmuo gali turėti labai didelę įtaką rezultatui.

„CFMOTO Thunder Racing Team“ pilotas Antanas Kanopkinas pasakoja, kad ruošiantis savo pirmajam Dakarui jis intensyviai sportavo ir tuo pačiu siekė priaugti svorio: „Tai yra ilgas maratonas ir mano požiūriu reikėjo priaugti svorio tam, kad kūnas turėtų iš kur paimti energijos. Dakaro starte svėriau 90 kilogramų.“

Kadangi Dakaro keturračių įskaitoje A. Kanopkinas važiavo didžiausiu keturračiu, jis iš anksto žinojo, jog tiesiosiose savo greičiu neprilygs sportiniams, dviem ratais varomiems modeliams. Viskas pasikeitė vėliau Portugalijoje vykusiose varžybose, kuriose jis startavo kartu su savo komandos draugu Gaetanu Martinezu.

Antanas Kanopkinas | Komandos nuotr.

Antanas Kanopkinas | Komandos nuotr.

„Skirtumas tarp mūsų, važiuojančių vienodais keturračiais, tiesiosiose buvo milžiniškas – beveik iki 8 km/val. Pradėjome ieškoti sprendimų ir pastebėjome, kad ne tik tai: mano keturračio šakės tarnauja trumpiau, stabdymas kitoks. Gaetanas svėrė mažiau nei 60 kilogramų, o aš buvau tik šiek tiek numetęs po Dakaro“, – kalbėjo A. Kanopkinas ir sakė, kad tuomet nutarė mesti svorį.

Iki šiol, nuosekliai siekiant savo tikslo jam pavyko atsikratyti penkiolikos kilogramų. Dėl to, pasakoja sportininkas, jam per dieną reikia mažiau kalorijų, o ištvermė dar daugiau išaugo. Važiuojant keturračiu tai taip pat jaučiasi – padidėjo maksimalus greitis, o komponentams tenkanti apkrova sumažėjo, taigi išaugo patikimumas trasose.

Didžiausi iššūkiai metant svorį

Sportininkas neslepia, kad didžiausi iššūkiai metant svorį buvo kai kurių savo įpročių atsisakymas: „Žalingiausias mano įprotis buvo užkandžiavimas vakarais, ko reikėjo visiškai atsisakyti. Žinoma, radau visokių alternatyvų – pradėjau bėgioti, o tai įnešė tam tikro žavesio į kasdienybę.“

Kartu su šiuo tikslu pasikeitė ir A. Kanopkino gyvenimo būdas. Kuriam laikui visiškai atsisakė alkoholio, o dabar, sako, kartais leidžia sau bokalą alaus ar taurę vyno: „Šventuoju tikrai negaliu savęs vadinti, bet labai stipriai save prisižiūriu. Šiuo metu bandau išlaikyti savo svorį ties 75 kilogramų riba, bet, galbūt, prieš artėjantį startą bandysiu pasiekti ir 70 kg.“

Nors artėjančiame Dakaro ralyje keturračių įskaita panaikinta, A. Kanopkinas užsimena, jog tai tikrai nereiškia, kad jų komandos nebus galima išvysti šiame renginyje.

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų