Pasibaigęs. 04-28 19:30
LKL
CBet
85
Rytas
98
Pasibaigęs. 04-29 18:50
LKL
Žalgiris
95
M Basket
68
Pasibaigęs. 04-30 03:30
NBA
Pelicans
89
Thunder
97
Pasibaigęs. 04-30 20:00
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
85
Panathinaikos
83
Pasibaigęs. 04-30 21:30
Eurolyga
Olympiacos
80
Barcelona
82
Pasibaigęs. Vakar 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
77
CBet
116
Pasibaigęs. Vakar 18:30
LKL
Neptūnas
85
Wolves
86
Pasibaigęs. Vakar 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
88
Rytas
78
Pasibaigęs. Vakar 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
89
Monaco
78
Pasibaigęs. Vakar 21:30
Eurolyga
Baskonia
98
Real Madrid
102
Šiandien, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
M Basket
0
Šiandien, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Nevėžis-Optibet
0
Šiandien, 19:45
Eurolyga
Olympiacos
0
Barcelona
0
Šiandien, 21:45
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
0
Panathinaikos
0
Rytoj, 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
0
Monaco
0
05-04, 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
CBet
0
05-05, 17:20
LKL
Wolves
0
Žalgiris
0
05-05, 19:30
LKL
Šiauliai
0
Neptūnas
0
05-06, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Nevėžis-Optibet
0
05-08, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Uniclub Casino-Juventus
0
05-09, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
Rytas
0
05-09, 18:30
LKL
Šiauliai
0
7bet-Lietkabelis
0
05-09, 19:00
LKL
M Basket
0
Nevėžis-Optibet
0

Nuleisti ratai gatvėje pavojinga, bet Dakaro kopose – naudinga

Benedikto Vanago automobilis | Edgaro Buiko nuotr.

Benedikto Vanago automobilis | Edgaro Buiko nuotr.

 Važiavimas dykumų kopomis turi savo ypatumų. Vienas esminių – padangos ir oro slėgis jose. Būtent nuo to tiesiogiai priklauso, kaip dažnai ir kiek smarkiai teks darbuotis kastuvu, o galbūt šios prievolės ir apskritai pavyks išvengti.

Taigi oro slėgio reguliavimas ratuose yra neišvengiamas, kaip slidininkams tinkamo slidžių tepalo parinkimas. Arba pataikysi, arba prašovęs klamposi. Su ratais galioja paprasta taisyklė: kuo smarkiau pripūstas, tuo greičiau smenga į smėlį, bet kuo labiau nuleistas, tuo didesnė rizika agresyviau važiuojant numontuoti padangą ar tiesiog ją sugadinti.

Skaičiai kalba patys už save: vos ketvirtadaliu sumažinus padangų aukštį, jų plotas, besiliečiantis su kelio danga, padidėja dvigubai. Tai kritiškai svarbu važiuojant klampiu smėliu.

„Smėlis smėliui nelygu. Jeigu įprastai greičio ruože startuojant sušildytomis padangomis mūsiškio „Toyota Hilux Gazoo Racing“ visureigyje slėgis būna apie 2,3 bar, tai smėlynuose jis gali kristi net iki 1,3 bar. Savotiška strategija. Kokios taktikos laikytis, kiekvienas renkasi pagal save“, – pasakoja „General Financing team Pitlane“ komandos lenktynininkas Benediktas Vanagas.

Greičio ruože su mišria kelio danga, išvažiavus iš smėlynų, tenka vėl pripūsti ratus. Tam automobilyje sumontuotas suslėgto oro balionas. Panašus į tuos, kurie naudojami nardyme.

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų