Pasibaigęs. 04-26 22:00
Eurolyga
Barcelona
77
Olympiacos
69
Pasibaigęs. 04-27 17:00
LKL
Neptūnas
77
Pieno žvaigždės
88
Pasibaigęs. 04-27 17:20
LKL
Šiauliai
65
Wolves
91
Pasibaigęs. 04-27 22:30
NBA
Pelicans
85
Thunder
106
Pasibaigęs. 04-28 17:20
LKL
7bet-Lietkabelis
78
Uniclub Casino-Juventus
91
Pasibaigęs. 04-28 19:30
LKL
CBet
85
Rytas
98
Pasibaigęs. 04-29 18:50
LKL
Žalgiris
95
M Basket
68
Pasibaigęs. Vakar 03:30
NBA
Pelicans
89
Thunder
97
Pasibaigęs. Vakar 20:00
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
85
Panathinaikos
83
Pasibaigęs. Vakar 21:30
Eurolyga
Olympiacos
80
Barcelona
82
Šiandien, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
CBet
0
Šiandien, 18:30
LKL
Neptūnas
0
Wolves
0
Šiandien, 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
Rytas
0
Šiandien, 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
0
Monaco
0
Šiandien, 21:30
Eurolyga
Baskonia
0
Real Madrid
0
Rytoj, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
M Basket
0
Rytoj, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Nevėžis-Optibet
0
Rytoj, 19:45
Eurolyga
Olympiacos
0
Barcelona
0
Rytoj, 21:45
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
0
Panathinaikos
0
05-03, 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
0
Monaco
0
05-04, 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
CBet
0
05-05, 17:20
LKL
Wolves
0
Žalgiris
0
05-05, 19:30
LKL
Šiauliai
0
Neptūnas
0
05-06, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Nevėžis-Optibet
0
05-08, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Uniclub Casino-Juventus
0
05-09, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
Rytas
0
05-09, 18:30
LKL
Šiauliai
0
7bet-Lietkabelis
0
05-09, 19:00
LKL
M Basket
0
Nevėžis-Optibet
0

1000 km lenktynių trasoje gaudžia motorai

Algimanto Brazaičio nuotr.

Algimanto Brazaičio nuotr.

Kol Palangos Vytauto gatvėje šėlo jubiliejinių, 15-ųjų 1000 km lenktynių dalyvių paradas, šalia  Vydmantų sankryžos esančioje pagrindinių lenktynių trasoje nuo pat ankstyvo ketvirtadienio ryto ėmė gausti galingų automobilių motorai.

Pirmieji „Kauno tiltų“ bendrovės Palangos aplinkkelyje į dobilo lapo formos skirtingų lygių sankryžą restauruotą Vydmantų transporto mazgą, kur driekiasi 1000 km lenktynių trasa, išbandė Lietuvos automobilių žiedinių lenktynių čempionato, kurio etapo varžybos rado vietos 1000 km lenktynių programoje, dalyviai, pradėję treniruočių ir kvalifikacinių varžybų programą.

Čia sėkmė lydėjo dviem frontais besikaunantį Dainių Matijošaitį, kuris kartu su jungtinės Belgijos ir Lietuvos „Brum Brum Vitamins by JR Motorsport“ komandos lenktynininkais Benoitu Dupontu ir Andriumi Jasionausku puoselėja nemenkas viltis ir 1000 km lenktynėse ir kuriose jie tramdys „BMW M3 Silhoutte“ automobilį.

Žiedinių lenktynių čempionato dalyvius pakeitė istorinių, o dar kiek vėliau ir legendinių „Porsche“  automobilių vairuotojai, kurie savo pasirodymais irgi papildys turiningą 1000 km lenktynių kalendorių. 

Tačiau bene didžiausio susidomėjimo ketvirtadienio popietę susilaukė pirmoji 1000 km lenktynių dalyvių treniruotė.

Nors iškart nesulaukta didelio entuziastų, pasiryžusių nedelsiant parodyti ką jie sugeba ir ko verta jų kovinė technika, būrio, tačiau galingiausių bolidų gausmas visgi nepaliko abejingų. Juolab, kad papildomą ažiotažą tiek tarp lenktynininkų, tiek ir tarp žiūrovų kėlė po rekonstrukcijos nuo 2994 metrų iki 2682 m. sutrumpėjęs trasos vieno rato ilgis. Todėl lenktynių dalyviams iki finišo teks įveikti jau 373 ratus, kurie sudaro tą pačią 1000 km distanciją, o ne 334, kaip buvo iki šiol.

Ko gero lenktynininkams mažiau nežinomųjų kėlė ne sutrumpėjusi trasa, o visiškai nauja, lygi jos danga, kuri galėjo būti ir slidi, ir pareikalauti kitų automobilio reguliavimo parametrų. 

Lenktynininkai treniravosi pasidaliję į dvi grupes. Pirmojoje ambicijas į lyderio pozicijas įrodė pernykščiai nugalėtojai – „General Financing-Stihl by Pitlane“ komanda, greičiausiąjį ratą apsukusi per 1 min. 16,684 sek.

Didžiausia sensacija – ir vėl sugedęs itin grėsmingai atrodantis monstras – vienas greičiausių bei galingiausių maratoninių lenktynių automobilių – „Aquila CR1“ ir dėl to rūškanai pilki jį vairuojančių Ramūno Čapkausko, Deivido Jociaus ir Vytauto Švedo veidai.

Laimei, iki lenktynių dar liko laiko, todėl tikimasi, jog „Aquila CR1“ visgi išvysime lenktynių karavane.

„Pirmas įspūdis, jog trasa iš tiesų kiek slidoka, todėl teks padirbėti prie jos specifikos taikant automobilio pakabą, - apsukęs pirmuosius 25 ratus ir kiek suplukęs išlipęs iš „Porsche 968 EBR“ automobilio pirmaisiais įspūdžiais dalijosi „Daumantų-Hoptrans-Toverasport“ atstovas Aivaras Pyragius. – Kadangi čia paskutinį kartą lenktyniavau prieš šešerius metus, viskas man čia atrodo nauja ir neįprasta. Ypač pakito trasa, todėl lenktynių senbuviai šįkart joje jokio pranašumo neturės“. 

Netrukus žiūrovai sulaukė ir pirmojo naujosios trasos rekordo, kai „15min-GSR-Telšių statybos“ lenktynininkas Arūnas Granskas su „Radical SR5“ vieną trasos ratą apsuko per 1 min. 14,463 sek. ir pagerino R.Čapkausko prieš dvejus metus pasiektą 1 min. 17,270 sek. rezultatą. Tiesa, nederėtų pamiršti, kad Ramūno rezultatas užfiksuotas ilgojoje, 2994 metrų trasoje, o nuo šių metų sportininkai varžosi 2682 metrų ilgio trasoje.

1 min. 14,989 sek. – tokį rezultatą su „Radical SR8“ užfiksavo su Ispanijos vėliava lenktyniaujančios Daliaus Steponavičiaus „Speed Factory Racing“ komandos lenktynininkas, Konstantinas Calko, o Martynas Samsonas su GT klasės „Marcos Mantis Cup“ iš „Cor User Racing“ buvo kiek lėtesnis – 1 min. 18,953 sek.

Baigiantis pirmajai treniruotei durimis trinktelėjo „Rimo“ komandos lenktynininkas Rimantas Blažulionis, su BMW 335 paveržęs trečiąją greičiausiųjų pirmosios treniruotės lenktynininkų poziciją – 1 min. 18,801 sek. 

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų