Pasibaigęs. 10-07 19:00
Europos taurė
Neptūnas
102
U-Banca Transilvania
107
Pasibaigęs. 10-07 20:00
Čempionų lyga
Rytas
93
Legia
85
Pasibaigęs. 10-08 18:30
KMT
Nevėžis
72
Gargždai
94
Pasibaigęs. 10-08 20:00
Europos taurė
Chemnitz
86
Lietkabelis
67
Pasibaigęs. 10-09 18:30
KMT
Jonava
88
Šiauliai
80
Pasibaigęs. 10-10 21:30
Eurolyga
Bayern
70
Žalgiris
98
Pasibaigęs. 10-11 16:50
LKL
Lietkabelis
89
Rytas
84
Pasibaigęs. 10-11 19:10
LKL
Neptūnas
102
Gargždai
74
Pasibaigęs. Vakar 16:50
LKL
Juventus
86
Šiauliai
73
Pasibaigęs. Vakar 19:10
LKL
Jonava
86
Nevėžis
82
Rytoj, 21:00
Eurolyga
Crvena zvezda
-
Žalgiris
-
10-15, 18:30
KMT
Juventus
-
Jonava
-
10-15, 19:00
Europos taurė
Lietkabelis
-
Ratiopharm
-
10-15, 19:00
KMT
Šiauliai
-
Gargždai
-
10-15, 19:30
Čempionų lyga
MLP Academics Heidelberg
-
Rytas
-
10-15, 21:00
Europos taurė
Venezia
-
Neptūnas
-
10-16, 20:00
Eurolyga
Žalgiris
-
EA7 Emporio Armani
-
10-22, 18:30
KMT
Juventus
-
Šiauliai
-
10-23, 18:30
KMT
Jonava
-
Nevėžis
-
10-29, 18:30
KMT
Nevėžis
-
Juventus
-

Mindaugo Sidabro ir Ernesto Česoko ekipažas pradėjo kovą finaliniame pasaulio ralio reido čempionato etape

Mindaugo Sidabro ir Ernesto Česoko ekipažas pradėjo kovą finaliniame pasaulio ralio reido čempionato etape | Komandos nuotr.

Mindaugo Sidabro ir Ernesto Česoko ekipažas pradėjo kovą finaliniame pasaulio ralio reido čempionato etape | Komandos nuotr.

 Maroke prasidėjo paskutinysis šių metų Pasaulio ralio reido čempionato etapas „Rallye du Maroc“. Jame prie starto stojo ir lietuviai Mindaugas Sidabras su Ernestu Česoku. Jie varžysis SSV motobagių įskaitoje. Sekmadienį duetas jau įveikė šių varžybų prologą.

Dar praėjusią savaitę Mindaugas Sidabras su Ernestu Česoku varžėsi penkias dienas trukusiose „Baja Marocco“ varžybose. Po permainingų lenktynių lietuviai į gimtinę taip ir negrįžo, o iškart ėmė ruoštis kitoms, taip pat Maroke vykstančioms varžyboms.

Sekmadienį čia prasidėjo finalinis Pasaulio ralio reido čempionato etapas „Rallye du Maroc“. Šiandien ekipažai įveikė pirmąjį išbandymą – prologo greičio ruožą.

Organizatoriai šiam apšilimui paruošė trumpą, vos 19 kilometrų ilgio greičio ruožą, tačiau ši distancija rezultato prasme buvo gana svarbi – pagal prologo rezultatus bus dėliojama pirmojo greičio ruožo starto tvarka.

Kaip sakė „Izotono sportas“ komandos vairuotojas Mindaugas Sidabras, prologas nebuvo tik lengvas pasivažinėjimas. Organizatorių pasiūlyta distancija pasižymėjo ypač pavojingomis vietomis, kur buvo galima varžybas palaimėti joms dar deramai net neprasidėjus. Dėl šios priežasties duetas nusprendė važiuoti be rizikos.

„Šiandien pasirinkome strategiją prologą pravažiuoti kiek atsargiau, nes tose kalnų viršūnėse reljefas tikrai galėjo neatleisti net menkiausios klaidos. Nebuvo galimybės nepataikius į posūkį nuvažiuoti tiesiai. Būtų tekę ilgai garmėti į apačią, todėl nerizikavome. Galbūt kai kur galėjome pridėti šiek tiek greičio, bet tą padaryti dar bus kur. Buvo vienas momentas, po kurio prisiminiau savo pažadą komandai, kad reikia važiuoti atsargiau. Svarbiausia, kad pravažiavome saugiai ir ruošiamės ilgai pirmai dienai“, – sakė Mindaugas Sidabras.

Mindaugo Sidabro ir Ernesto Česoko ekipažas pradėjo kovą finaliniame pasaulio ralio reido čempionato etape | Komandos nuotr.

Mindaugo Sidabro ir Ernesto Česoko ekipažas pradėjo kovą finaliniame pasaulio ralio reido čempionato etape | Komandos nuotr.

Ekipažo šturmanas Ernestas Česokas pridūrė, kad greičio ruožas nors ir buvo pavojingas bei gana techniškas, didelių navigacinių perliukų organizatoriai čia nebuvo numatę. Anot navigatoriaus, šiandieninis pasirodymas ekipažą tenkina. Jie rytoj startuos kiek aukštesnėje pozicijoje nei jiems prieš varžybas priskirtas starto numeris.

„Startavome tikrai pakankamai toli nuo lyderių, tai trasos kokybė, ypatingai greitėjant į kalną, jau nebuvo labai gera. Kelias buvo išmaltas, tad bagis sunkiai bėgėjosi. Navigacija nebuvo sudėtinga. Visgi vienoje vietoje kirtome posūkį, bet sistema neužfiksavo kelio taško, todėl teko apsukti saulutę ir grįžti „pasiimti“ kelio tašką iš naujo. Praradome ten tik kokias dešimt sekundžių.

Šiaip greičio ruožas buvo įspūdingas, nes driekėsi kalnų viršūnėmis. Aukštis – apie 500 metrų virš jūros lygio. Danga irgi tokia neįprasta – kaip akmuo, kaip dulkė, kaip dirbama žemė. Labai keistas gruntas. Buvo daug apgaulingų, pavojingų vietų su trimis šauktukais kelio knygoje, kur yra arba duobės, arba didelės išgraužos, arba provėžos. Čia buvo galima tikrai prisidaryti reikalų. Vienoje vietoje šiek tiek slystelėjome palei šlaitą, tai po to gal kiek atsileidome“, – įspūdžiais dalijosi Ernestas Česokas.

Po prologo greičio ruožo pagal preliminarius rezultatus savo klasėje Mindaugas Sidabras ir Ernestas Česokas klasifikuojami 16-oje vietoje, nuo pirmosios vietos atsilikę vos pusantros minutės.

Pirmame greičio ruože ekipažo lauks gerokai ilgesnė distancija – 480 kilometrų pervažiavimas ir 300 „kovinių“ kilometrų greičio ruože.

Daugiau informacijos apie „Izotono sporto“ komandos dueto pasirodymą finaliniame Pasaulio ralio reido čempionato etape „Rallye du Maroc“ galite sužinoti ekipos „Facebook“ puslapyje.

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų