Russellas pateikė kitokią versiją dėl Leclerco bolido: „Ferrari“ balansavo ant taisyklių pažeidimo ribos“

George'as Russellas | „Stop“ kadras
Monakietis Charlesas Leclercas sekmadienį turėjo retą galimybę 2025 m. sezone iškovoti pergalę.
Po sensacingai iškovotos „pole“ pozicijos „Ferrari“ pilotas sėkmingai startavo ir lenktynėse. Ilgą laiką viskas klostėsi pagal Ch. Leclerco planą, bet po antrojo sustojimo monakiečio tempas staiga krito. Ch. Leclercas radijo ryšiu skundėsi, kad buvo galima rasti išeitį, kaip išspręsti problemas, tačiau tuo metu taip ir nebuvo atskleista, kas iš tiesų nutiko „Ferrari“ bolidui. Per paskutinius ratus Ch. Leclercas prarado ne vieną poziciją ir galiausiai finišavo 4-as.
Ch. Leclercas iš pradžių galvojo, kad sustojimo metu komanda pakoregavo priekinį sparną ir dėl to krito bolido greitis. Dėl to monakietis ir buvo toks piktas radijo ryšiu kalbėdamas su komanda. Visgi, vėliau Ch. Leclercui buvo paaiškinta, kad problemų kilo su „Ferrari“ važiuokle, todėl jis komandos darbuotojų atsiprašė.
Tiesa, tokie „Ferrari“ paaiškinimai įtikino ne visus. Britas George‘as Russellas („Mercedes“), su kuriuo agresyviai kovojo tas pats Ch. Leclercas, pateikė kitokią įvykių versiją.
„Charlesas jums nesakys, kad tas bolidas balansavo ant taisyklių pažeidimo ribos. Vienintelis situacijos paaiškinimas, kurį mes sugalvojome, yra tas, kad „Ferrari“ bolido dugnas buvo labai žemai. Manau, kad jie nerimavo, jog bolido dugnas taip stipriai susidėvės, kad po finišo nebeatitiks techninio reglamento. Dėl to jie padidino padangų slėgį paskutinei lenktynių atkarpai. Taip pat pastebėjau, kad „Ferrari“ ėmė naudoti variklio režimą, kuris jį sulėtindavo tiesiųjų pabaigose – kaip tik tose vietose, kur bolido dugnas labiausiai dėvisi. Tai yra vienintelis logiškas situacijos paaiškinimas, kurį galiu sugalvoti, matydamas jų rato įveikimo laikus ir naudotą variklio režimą“, – teigė G. Russellas.
🚨 | George Russell believes Ferrari were almost illegal in Hungary:
— formularacers (@formularacers_) August 4, 2025
"When I saw how slow he [Leclerc] was, I presumed something wasn't right.
"The only thing we can think of is they ran the car too low to the ground, and they had to increase tyre pressures."
[@SkySportsF1]
Pats britas džiaugėsi, jog lenktynes baigė 3-ias, praleidęs į priekį tik abu „McLaren“ pilotus.
„Neskaičiuojant „McLaren“, pilotų rikiuotė nuo 3 iki 13 vietų buvo gana neįprasta. Keista matyti Maxą taip žemai, keista matyti tokį gerą „Aston Martin“ pasirodymą. Mums šis savaitgalis buvo pozityvus, bet dabar tikrai ne laikas užmigti ant laurų“, – pridėjo G. Russellas.
Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.