Pasibaigęs. 10-07 20:00
Čempionų lyga
Rytas
93
Legia
85
Pasibaigęs. 10-08 18:30
KMT
Nevėžis
72
Gargždai
94
Pasibaigęs. 10-08 20:00
Europos taurė
Chemnitz
86
Lietkabelis
67
Pasibaigęs. 10-09 18:30
KMT
Jonava
88
Šiauliai
80
Pasibaigęs. 10-10 21:30
Eurolyga
Bayern
70
Žalgiris
98
Pasibaigęs. 10-11 16:50
LKL
Lietkabelis
89
Rytas
84
Pasibaigęs. 10-11 19:10
LKL
Neptūnas
102
Gargždai
74
Pasibaigęs. 10-12 16:50
LKL
Juventus
86
Šiauliai
73
Pasibaigęs. 10-12 19:10
LKL
Jonava
86
Nevėžis
82
Pasibaigęs. Vakar 21:00
Eurolyga
Crvena zvezda
88
Žalgiris
79
Šiandien, 18:30
KMT
Juventus
-
Jonava
-
Šiandien, 19:00
KMT
Šiauliai
-
Gargždai
-
Šiandien, 19:00
Europos taurė
Lietkabelis
-
Ratiopharm
-
Šiandien, 19:30
Čempionų lyga
MLP Academics Heidelberg
-
Rytas
-
Šiandien, 21:00
Europos taurė
Venezia
-
Neptūnas
-
Rytoj, 20:00
Eurolyga
Žalgiris
-
EA7 Emporio Armani
-
10-22, 18:30
KMT
Juventus
-
Šiauliai
-
10-23, 18:30
KMT
Jonava
-
Nevėžis
-
10-29, 18:30
KMT
Nevėžis
-
Juventus
-

Russellas pateikė kitokią versiją dėl Leclerco bolido: „Ferrari“ balansavo ant taisyklių pažeidimo ribos“

George'as Russellas | „Stop“ kadras

George'as Russellas | „Stop“ kadras

  Monakietis Charlesas Leclercas sekmadienį turėjo retą galimybę 2025 m. sezone iškovoti pergalę.

Po sensacingai iškovotos „pole“ pozicijos „Ferrari“ pilotas sėkmingai startavo ir lenktynėse. Ilgą laiką viskas klostėsi pagal Ch. Leclerco planą, bet po antrojo sustojimo monakiečio tempas staiga krito. Ch. Leclercas radijo ryšiu skundėsi, kad buvo galima rasti išeitį, kaip išspręsti problemas, tačiau tuo metu taip ir nebuvo atskleista, kas iš tiesų nutiko „Ferrari“ bolidui. Per paskutinius ratus Ch. Leclercas prarado ne vieną poziciją ir galiausiai finišavo 4-as.

Ch. Leclercas iš pradžių galvojo, kad sustojimo metu komanda pakoregavo priekinį sparną ir dėl to krito bolido greitis. Dėl to monakietis ir buvo toks piktas radijo ryšiu kalbėdamas su komanda. Visgi, vėliau Ch. Leclercui buvo paaiškinta, kad problemų kilo su „Ferrari“ važiuokle, todėl jis komandos darbuotojų atsiprašė.

Tiesa, tokie „Ferrari“ paaiškinimai įtikino ne visus. Britas George‘as Russellas („Mercedes“), su kuriuo agresyviai kovojo tas pats Ch. Leclercas, pateikė kitokią įvykių versiją.

„Charlesas jums nesakys, kad tas bolidas balansavo ant taisyklių pažeidimo ribos. Vienintelis situacijos paaiškinimas, kurį mes sugalvojome, yra tas, kad „Ferrari“ bolido dugnas buvo labai žemai. Manau, kad jie nerimavo, jog bolido dugnas taip stipriai susidėvės, kad po finišo nebeatitiks techninio reglamento. Dėl to jie padidino padangų slėgį paskutinei lenktynių atkarpai. Taip pat pastebėjau, kad „Ferrari“ ėmė naudoti variklio režimą, kuris jį sulėtindavo tiesiųjų pabaigose – kaip tik tose vietose, kur bolido dugnas labiausiai dėvisi. Tai yra vienintelis logiškas situacijos paaiškinimas, kurį galiu sugalvoti, matydamas jų rato įveikimo laikus ir naudotą variklio režimą“, – teigė G. Russellas.

Pats britas džiaugėsi, jog lenktynes baigė 3-ias, praleidęs į priekį tik abu „McLaren“ pilotus.

„Neskaičiuojant „McLaren“, pilotų rikiuotė nuo 3 iki 13 vietų buvo gana neįprasta. Keista matyti Maxą taip žemai, keista matyti tokį gerą „Aston Martin“ pasirodymą. Mums šis savaitgalis buvo pozityvus, bet dabar tikrai ne laikas užmigti ant laurų“, – pridėjo G. Russellas.

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų