Motiejūnas pristatė Eurolygos naujovę: „Žengėme svarbų žingsnį“

Paulius Motiejūnas | Organizatorių nuotr.
Eurolyga atveria visiškai naują puslapį savo istorijoje – oficialiai baigėsi ilgametė vardinių teisių partnerystė su „Turkish Airlines“, kuri lygą lydėjo net 15 metų.
Kaip teigiama oficialiame pranešime, Eurolyga pristato naują, švarią ir aiškią savo identitetą – nuo šiol prestižiškiausias Senojo žemyno klubinis turnyras vadinsis tiesiog „EuroLeague“. Šis strateginis žingsnis žymi lygos brandą ir atspindi naują komercinę kryptį, kuri sieks dar labiau sustiprinti turnyro matomumą visose platformose ir pabrėžti jo, kaip pagrindinio Europos krepšinio centro, statusą.
„Šiandien žengiame itin svarbų žingsnį mūsų lygos raidoje. Susivienydami po Eurolygos vėliava mes ne tik keičiame pavadinimą – mes iš naujo apibrėžiame savo ambicijas. Esame be galo dėkingi „Turkish Airlines“ – jų parama per 15 metų prisidėjo prie šiuolaikinės Eurolygos kūrimo. Dabar, turėdami aiškią strategiją ir drąsų augimo planą, esame pasirengę stiprinti savo pozicijas pasauliniu mastu, dar labiau įtraukti sirgalius ir kurti didžiausią vertę mūsų klubams, partneriams ir gerbėjams“, – sakė Eurolygos generalinis direktorius Paulius Motiejūnas.
Pasak organizacijos, artimiausias lygos etapas bus paremtas dar spartesniu augimu – planuojama plėsti elitinių klubų sąrašą, gilinti įsitraukimą augančiose rinkose ir pradėti naujus, inovatyvius bendradarbiavimus, kurie dar labiau kels krepšinio profilį pasaulyje.
Eurolyga taip pat išreiškė ypatingą padėką „Turkish Airlines“ už vieną sėkmingiausių ir simboliškiausių partnerysčių pasaulio sporte, kuri ilgus metus buvo pavyzdys, kaip darniai gali bendradarbiauti komerciniai rėmėjai ir sporto organizacijos.
Pradedant šią naują erą, EuroLeague kelia sau dar didesnius tikslus – siekti inovacijų, augimo ir įkvepiančių pergalių, kurios toliau formuos Europos krepšinio ateitį.