Pasibaigęs. 10-15 18:30
KMT
Juventus
97
Jonava
83
Pasibaigęs. 10-15 19:00
Europos taurė
Lietkabelis
94
Ratiopharm
98
Pasibaigęs. 10-15 19:00
KMT
Šiauliai
89
Gargždai
83
Pasibaigęs. 10-15 19:30
Čempionų lyga
MLP Academics Heidelberg
92
Rytas
83
Pasibaigęs. 10-15 21:00
Europos taurė
Venezia
89
Neptūnas
69
Pasibaigęs. 10-16 20:00
Eurolyga
Žalgiris
78
EA7 Emporio Armani
89
GYVAI. I kėlinys, 8 min.
KMT
Juventus
26
Šiauliai
23
Rytoj, 18:30
KMT
Jonava
-
Nevėžis
-
10-29, 18:30
KMT
Nevėžis
-
Juventus
-
10-30, 19:00
KMT
Gargždai
-
Jonava
-
11-05, 19:00
KMT
Gargždai
-
Šiauliai
-

Pačiame lenktynių įkarštyje Wolffas sulaukė „Williams“ vadovo SMS žinutės: „Jis atsiprašė ir pasakė, kad neturėjo kitos išeities“

Toto Wolffas | „Stop“ kadras

Toto Wolffas | „Stop“ kadras

 Monako GP savaitgalis košmariškai susiklostė „Mercedes“ komandai, kuri šiame etape nepelnė nė taško.

Po nesėkmingos kvalifikacijos komanda nusprendė rizikuoti ir lenktynėse atidėjo sustojimus kuo vėlesniam laikui. Visgi, antroje lenktynių pusėje incidentų nebuvo, todėl „Mercedes“ nieko neišlošė, o britas George‘as Russellas („Mercedes“) už neleistiną Alexo Albono („Williams“) lenkimą dar gavo didžiulę baudą – turėjo pravažiuoti pro boksus. Galiausiai nei G. Russellas, nei Kimi Antonelli nepateko į taškų zoną.

Būtent „Williams“ pilotai didžiąją lenktynių dalį už savęs sulaikė „Mercedes“. Pastarieji delsė atlikti sustojimus, o prieš juos važiavę „Williams“ pilotai taikė gudrią komandinę taktiką. A. Albonas ir Carlosas Sainzas keisdavosi vaidmenimis – iš pradžių vienas pilotas sulaikydavo už savęs varžovus, kad komandos draugas „pabėgtų“ į priekį, atliktų privalomą sustojimą ir grįžtų į trasą prieš kitą ekipos pilotą. Po to sustojimo „Williams“ pilotai susikeisdavo vietomis ir tada jau kitas lenktynininkas sulaikydavo varžovus, kad ir komandos draugas atliktų privalomą sustojimą.

„Mercedes“ vadovas Toto Wolffas atskleidė, kad pačiame lenktynių įkarštyje jam SMS žinutę atsiuntė „Williams“ bosas Jamesas Vowlesas.

„Taip, gavau žinutę lenktynių metu. Jis (Vowlesas – aut. past.) parašė: „atsiprašau, bet kitos išeities mes neturėjome dėl to, kas nutiko priekyje“. Aš atsakiau, kad mes tai supratome. Jamesas turėjo du bolidus taškų zonoje, matė, ką daro „Racing Bulls“ ekipa ir priėmė tokį sprendimą“, – teigė T. Wolffas.

J. Vowlesas turėjo omenyje „Racing Bulls“ ekipą, kuri irgi taikė komandinę taktiką.

„Ne taip norėjome lenktyniauti, bet privalėjome reaguoti į tai, ką daro priekyje buvę varžovai, kad užsitikrintume brangius taškus“, – tikino J. Vowlesas, kuris, prieš pereidamas į „Williams“, kaip tik dirbo „Mercedes“ komandoje.

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų