Pasibaigęs. 10-07 19:00
Europos taurė
Neptūnas
102
U-Banca Transilvania
107
Pasibaigęs. 10-07 20:00
Čempionų lyga
Rytas
93
Legia
85
Pasibaigęs. 10-08 18:30
KMT
Nevėžis
72
Gargždai
94
Pasibaigęs. 10-08 20:00
Europos taurė
Chemnitz
86
Lietkabelis
67
Pasibaigęs. 10-09 18:30
KMT
Jonava
88
Šiauliai
80
Pasibaigęs. 10-10 21:30
Eurolyga
Bayern
70
Žalgiris
98
Pasibaigęs. 10-11 16:50
LKL
Lietkabelis
89
Rytas
84
Pasibaigęs. 10-11 19:10
LKL
Neptūnas
102
Gargždai
74
Pasibaigęs. Vakar 16:50
LKL
Juventus
86
Šiauliai
73
Pasibaigęs. Vakar 19:10
LKL
Jonava
86
Nevėžis
82
Rytoj, 21:00
Eurolyga
Crvena zvezda
-
Žalgiris
-
10-15, 18:30
KMT
Juventus
-
Jonava
-
10-15, 19:00
KMT
Šiauliai
-
Gargždai
-
10-15, 19:00
Europos taurė
Lietkabelis
-
Ratiopharm
-
10-15, 19:30
Čempionų lyga
MLP Academics Heidelberg
-
Rytas
-
10-15, 21:00
Europos taurė
Venezia
-
Neptūnas
-
10-16, 20:00
Eurolyga
Žalgiris
-
EA7 Emporio Armani
-
10-22, 18:30
KMT
Juventus
-
Šiauliai
-
10-23, 18:30
KMT
Jonava
-
Nevėžis
-
10-29, 18:30
KMT
Nevėžis
-
Juventus
-

I.Esteve: „Neįsivaizduoju Baciuškos, laiminčio kitų metų Dakarą“

Rokas Baciuška | Roberto Riabovo / BNS nuotr.

Rokas Baciuška | Roberto Riabovo / BNS nuotr.

 Dakaro ralio „Ultimate“ klasėje su „Toyota“ automobiliu lenktyniaujantis Ispanijos veteranas Isidre Esteve pripažino, kad senoji lenktynininkų karta šiame sporte po truputį nueina, tačiau jis nemano, jog jaunosios žvaigždės – Rokas Baciuška bei Sethas Quintero – jau kitąmet galės realiai pretenduoti į čempionų titulą.

„Nematau Baciuškos ar Setho Quintero, laiminčių kitų metų Dakarą, tačiau matau juos laiminčius tam tikrus atskirus greičio ruožus. Smagu matyti, kad į Dakarą atėjo nauja lenktynininkų karta.

Tam, kad laimėtum Dakarą, reikia ne greičio, o stabilumo. Tikiu, kad kitąmet vėl konkurencingi bus Lateganas ir Ekstromas. Dabar Dakare ne viskas taip lengvai nuspėjama, kaip anksčiau. Nebėra taip, kad be Sainzo, Loebo ir Al-Attiyah niekas negalėtų laimėti“, - AS sakė dar 1998 m. Dakare su motociklu debiutavęs ispanas.

I.Esteve taip pat pareiškė, kad šių metų Dakaras tikrai nebuvo pats sunkiausias. Pačiam ispanui daugiau problemų kėlė ne trasos, o prasta savijauta.

„Pirmą dieną taip susirgau, kad norėjau numirti... 3 dienos buvo siaubingos, aš nuolat vėmiau, negalėjau užmigti, todėl ir važiuoti būdavo labai sunku. Galiausiai kreipiausi į medikus, kurie mane pagydė gal per pusantros valandos.

Dakaras šiemet tikrai buvo labai konkurencingas, atvyko nemažai gamyklinių komandų, kurios visos troško tik laimėti. Tai padidino lenktynių intensyvumą ir prisidėjo prie to, kad kai kurie sportininkai nusprendė rizikuoti bei pridarė klaidų, tačiau tai nereiškia, kad pačios trasos buvo labai sudėtingos. Jeigu pažiūrėsite, kiek sportininkų užbaigė Dakarą, tai suprasite, kad šitas ralis nebuvo pats sunkiausias.

Saugos lankų skandalas? Nebuvo ten jokio skandalo. Visi sprendimai buvo priimti pagal taisykles. Tiesiog šiemet taip susiklostė situacija, kad keli automobiliai buvo taip deformuoti, kad nežymiai pažeidė saugumo taisykles. Tai nereiškia, kad kitąmet bus tas pats. Gali būti, kad tokių atvejų vėl nematysime kokį dešimtmetį“, - pridėjo I.Esteve.

I.Esteve „Ultimate“ klasėje Dakaro ralį užbaigė 22-as.

2007 m. I.Esteve pateko į kraupią avariją Ispanijoje, patyrė stuburo traumą ir nuo tada nebevaldo kojų. Po tos nelaimės ispanas paliko motociklų sportą ir pradėjo lenktyniauti automobiliu. Visgi, jo geriausi rezultatai lieka pasiekti būtent motociklų klasėje. 2001 m. ir 2005 m. I.Esteve Dakarą baigė 4-as, o 2002 m. – 5-as.

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų