Pasibaigęs. 05-09 18:50
LKL
Šiauliai
79
7bet-Lietkabelis
87
Pasibaigęs. 05-09 19:00
LKL
M Basket
81
Nevėžis-Optibet
93
Pasibaigęs. 05-12 16:00
LKL
Žalgiris
97
M Basket
61
Pasibaigęs. 05-12 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
77
7bet-Lietkabelis
84
Pasibaigęs. 05-13 18:50
LKL
Rytas
110
CBet
77
Pasibaigęs. 05-13 19:30
LKL
Wolves
91
Neptūnas
84
Pasibaigęs. 05-14 18:00
LKL
M Basket
58
Žalgiris
76
Pasibaigęs. 05-14 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
88
Uniclub Casino-Juventus
89
Pasibaigęs. Vakar 18:00
LKL
CBet
90
Rytas
96
Pasibaigęs. Vakar 18:50
LKL
Neptūnas
95
Wolves
76
Rytoj, 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
7bet-Lietkabelis
0
05-24, 19:00
Eurolyga
Panathinaikos
0
Fenerbahce
0
05-24, 22:00
Eurolyga
Real Madrid
0
Olympiacos
0

Iš Dakaro diskvalifikuotas E.Goczalas pasidalino jautria žinute: „Negaliu apibūdinti skausmo, kurį dabar jaučiu“ papasakojo, jog turėjo parduoti savo automobilį bei prieš Dakarą gavo patikinimą, jog sankaba – legali

Erykas Goczalas | Organizatorių nuotr.

Erykas Goczalas | Organizatorių nuotr.

 Praėjusį šeštadienį per Dakare buvusią laisvą dieną įvyko dramatiški pokyčiai „Challenger“ (buvusioje T3) klasėje, kuomet visą ralį dominavęs 18-metis lenkas Erykas Goczalas bei jo dėdė Michalas buvo diskvalifikuoti dėl to, jog jų bagiai neatitiko techninio reglamento – abiejų Goczalų bagiuose buvo rasti neleidžiami anglies sankabos elementai, neatitinkantys FIA techninių specifikacijų.

„Energylandia Rally Team“ iš karto išplatino pranešimą, kuriame teigė, kad visapusiškai išstudijavo nuostatas bei įsitikino, kad nebuvo jokios „Energylandia Rally Team“ klaidos ar aplaidumo. Jie gavo su organizatoriais susijusių techninių asmenų patikinimą, kad sankaba (sankabos elementai) pagaminti iš anglies yra leistini, ypač dėl to, kad tai nesuteikia jokių pranašumų ar įtakos automobilio veikimui.

Visgi protestas nebuvo pateiktas, kadangi jis būtų nagrinėjamas 30 dienų ir E.Goczalas vis tiek nebegalėtų važiuoti šių metų Dakare.

Praėjus keletui dienų, pats E.Goczalas pasidalino jautria žinute bei teigė vis dar nesuprantantis, kodėl buvo diskvalifikuotas.

„Praėjo 3 dienos nuo to laiko, kai kelias į mano dar vieną tikslą ir didelės svajonės įgyvendinimą sustojo. Tai buvo metai, kupini pasiruošimo ir kiekvienos dienos paaukojimo vienai krypčiai – Dakaro raliui.

Negaliu susitaikyti su mus paveikusiu sprendimu. Negaliu apibūdinti skausmo, kurį dabar jaučiu. Buvome išsinuomoję automobilius Dakaro raliui, o savąjį turėjau parduoti, kad galėčiau startuoti Dakare. Tai buvo ilgas ir sunkus kelias.

Likus 2 savaitėms iki ralio pradžios maniau, kad negalėsiu jame varžytis. Viską patikrinome ir čia negali būti jokios klaidos. Prieš ralį teiravomės dėl sankabos ir buvome patikinti, kad buvo konsultuotasi su FIA techniniu delegatu ir kad galime ją naudoti.

Sankaba nepadėjo mums važiuoti greičiau. Ji nesuteikė mums daugiau galios ir neturėjo jokios įtakos tam, kad laimėjome etapus ir pirmavome daugiau nei valanda prieš artimiausią varžovą.

Tai buvo sunkiausi etapai mano gyvenime, tačiau aš jaučiausi pasiruošęs. Esu įsitikinęs, kad net jeigu būtume gavę laiko baudą ir jie būtų paprašę pakeisti sankabą, kaip paprastai ir nutinka, kuomet kalbama apie neaiškias taisykles, vis tiek būtume laimėję tuos etapus.

Patikėkite manimi, mes nerizikuotume Dakaro raliu, pažeisdami kokią nors taisyklę.

Šiuo metu man reikia dar šiek tiek laiko apie tai pagalvoti. Nežinau, kuria kryptimi eiti toliau, tačiau galiu patikinti, kad niekada nepasiduosiu. Dėkoju už didelį palaikymą, turiu geriausius gerbėjus pasaulyje, kurių man reikia tokiu sunkiu metu“, – sakė E.Goczalas.

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų