Pasibaigęs. 05-12 16:00
LKL
Žalgiris
97
M Basket
61
Pasibaigęs. 05-12 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
77
7bet-Lietkabelis
84
Pasibaigęs. 05-13 18:50
LKL
Rytas
110
CBet
77
Pasibaigęs. 05-13 19:30
LKL
Wolves
91
Neptūnas
84
Pasibaigęs. 05-14 18:00
LKL
M Basket
58
Žalgiris
76
Pasibaigęs. 05-14 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
88
Uniclub Casino-Juventus
89
Pasibaigęs. 05-15 18:00
LKL
CBet
90
Rytas
96
Pasibaigęs. 05-15 18:50
LKL
Neptūnas
95
Wolves
76
Pasibaigęs. 05-17 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
99
7bet-Lietkabelis
100
Pasibaigęs. Vakar 17:20
LKL
Wolves
91
Neptūnas
80
05-21, 18:50
LKL
Žalgiris
0
7bet-Lietkabelis
0
05-22, 18:50
LKL
Rytas
0
Wolves
0
05-23, 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Žalgiris
0
05-24, 18:50
LKL
Wolves
0
Rytas
0
05-24, 19:00
Eurolyga
Panathinaikos
0
Fenerbahce
0
05-24, 22:00
Eurolyga
Real Madrid
0
Olympiacos
0
05-26, 17:20
LKL
Žalgiris
0
7bet-Lietkabelis
0
05-27, 18:50
LKL
Rytas
0
Wolves
0

Skaudus smūgis A.Kanopkinui: mažiau nei 5 km pavėžėjimas kainavo daugiau nei 6 valandų baudą

„CFMOTO Thunder Racing Team“ nuotr. | Komandos nuotr.

„CFMOTO Thunder Racing Team“ nuotr. | Komandos nuotr.

 Dvi paras trukęs iššūkis, kai sportininkai nėrė į Tuščiojo Ketvirčio kopas ir turėjo įveikti per 600 kilometrų be mechanikų pagalbos, daugeliui tapo viską keičiančiu etapu. Ne veltui sakoma, kad net ir vietiniai nedrįsta leistis į šią Prancūzijos dydžio dykumą. „CFMOTO“ keturračiu pirmą kartą Dakaro ralyje startavęs Antanas Kanopkinas beveik visą maršrutą įveikė solidžiu tempu ir be didesnių iššūkių, tačiau viską pakeitė likus vos keliems kilometrams iki finišo pasibaigę degalai.

„Dvi dienos buvo tikrai labai įdomios, važiavosi puikiai ir baigėsi degalai likus vos dešimt kilometrų. Per pusantros valandos sustojo keli motociklininkai, davė pusantro litro benzino. Iki finišo tuomet važiavau ne trasa, o aplink – norėjau aplenkti didelį kopų masyvą taupydamas jau turimus degalus. Nuklydus nuo trasos vėl baigėsi degalai“, – pasakojo A.Kanopkinas ir sakė, kad nuo tos vietos, kur sustojo, iki finišo tiesia linija buvo likę vos keturi kilometrai ir septyni šimtai metrų.

Pradėjus temti ir nelikus kitos išeities, sportininkas turėjo kviesti organizatorių pagalbą, kad jį evakuotų iš trasos. Deja, bet šis mažiau nei penkių kilometrų organizatorių pavėžėjimas komandai kainavo daugiau nei 6 valandų baudą rezultatų lentelėje.

„CFMOTO Thunder Racing Team“ nuotr. | Komandos nuotr.

„CFMOTO Thunder Racing Team“ nuotr. | Komandos nuotr.

Tiesa, tai dar ne viskas. Kadangi keturratį nuo poilsio dienos bivako skiria maždaug 800 kilometrų, tikėtina, jog organizatoriai komandai jų techniką pristatys tik naktį į sekmadienį. Tad kol likusios komandos visą dieną skiria technikos remontui ir pagrindinių mazgų perrinkimui, „CFMOTO Thunder Racing Team“ tikisi, kad turės laiko atlikti bent poros valandų apžiūrą prieš sekmadienio startą.

„Dabar vyksta daug diskusijų su organizatoriais ir federacija. Jie patys pasimetę dėl šios situacijos. Pridarė reikalų ir patys sau, ir mums, vietoj to, kad visas sprendimas būtų kainavęs penkias minutes jų darbo. Atsitiko gyvenimas, tai yra – Dakaras. Mes nepasiduodam, ruošiamės ir dėliojame darbų planą pagal esamą situaciją. Šiandien visi iš esmės tvarko techniką, keičia važiuokles, remontuoja variklius. Panašu, kad mes šios prabangos neturėsime ir tęsime Dakarą su tokia technika, kokią atgausime po šio etapo“, – komentavo A.Kanopkinas.

Jau sekmadienį dalyviai vėl leisis į trasą, kur jų lauks 873 kilometrai, iš kurių net 483 sudarys greičio ruožas.

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų