Pasibaigęs. 05-02 21:45
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
88
Panathinaikos
95
Pasibaigęs. 05-03 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
62
Monaco
65
Pasibaigęs. 05-04 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
88
CBet
85
Pasibaigęs. 05-05 17:20
LKL
Wolves
97
Žalgiris
93
Pasibaigęs. 05-05 19:30
LKL
Šiauliai
104
Neptūnas
98
Pasibaigęs. 05-06 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
92
Nevėžis-Optibet
93
Pasibaigęs. 05-07 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
81
Maccabi Tel Aviv
72
Pasibaigęs. Vakar 18:50
LKL
Žalgiris
92
Uniclub Casino-Juventus
62
Pasibaigęs. Vakar 20:00
Eurolyga
Monaco
79
Fenerbahce
80
Pasibaigęs. Vakar 22:00
Eurolyga
Barcelona
59
Olympiacos
63
GYVAI. III kėlinys, 10 min.
LKL
Pieno žvaigždės
73
Rytas
96
GYVAI. II kėlinys, 6 min.
LKL
Šiauliai
25
7bet-Lietkabelis
35
GYVAI. II kėlinys, 2 min.
LKL
M Basket
26
Nevėžis-Optibet
31

Lietuvių sunkvežimį pirmame Maroko ralio etape stabdė padangoms negailestingi akmenys

Martin Straka nuotr. | Organizatorių nuotr.

Martin Straka nuotr. | Organizatorių nuotr.

 Šeštadienį Maroko ralio dalyviams organizatoriai užkūrė tikrą pragarą – ilgiausią kilometrų prasme dieną, kurios greičio ruože laukė itin akmenuotas maršrutas. Padangas į akmenis sprogdino visi – nuo motociklininkų iki sunkvežimių ekipažų. Būtent su šiomis problemomis susidūrė ir sunkvežimių įskaitoje lenktyniaujančių lietuvių ekipa „Deigas-Constra Racing Team“.

Komandos vairuotojas Vaidotas Paškevičius po finišo sakė, kad jau pačioje pradžioje jiems teko važiuoti dulkėse pasivijus lėtesnį varžovą. Nors jį aplenkti pavyko ir komanda po kiek daugiau nei 100 kilometrų atkarpos demonstravo antrą rezultatą, tai turėjo savo kainą. Lenkiant varžovus itin didelius smūgius patyrė sunkvežimio padangos. Blogiausia buvo tai, kad lietuviai prakirto daugiau padangų nei turėjo atsarginių, tad į finišą jiems teko brautis tarsi sužeistam žvėriui.

„Pirma diena ne visai pagal planą. Turbūt prologe mums pritrūko tų kelių sekundžių, kad šios dienos starte stovėtume bent jau viena pozicija aukščiau. Pradžia buvo sunki. Po penkiolikos kilometrų greičio ruože pavijome kolegą ir niekaip negalėjome jo aplenkti. Buvo daug dulkių. Nenorėjome jo paleisti, tai beveik šešiasdešimt kilometrų važiavome dulkėse. Galbūt geriau ir būtų buvę juos paleisti. Dabar jau niekas neatsakys, ar padarėme teisingai.

Martin Straka nuotr. | Organizatorių nuotr.

Martin Straka nuotr. | Organizatorių nuotr.

Septyniasdešimtame kilometre lyg ir radome vietą, kurioje buvo galima bandyti aplenkti. Lenkimą įvykdėme, bet jo metu stipriai nukentėjo padangos. Ties šimtu kilometru jau turėjome minus tris padangas, o atsarginiai ratai buvo tik du. Teko taip tęsti lenktynes ir galiausiai pasiekėme finišą. Aišku, neparodėme, ką galime geriausio, bet džiaugiamės, kad esame finiše. Rytoj nauja diena, nauji iššūkiai. Starto pozicija bus žemesnė. Žiūrėsime, ar teks lenkti sunkvežimius. Bagį ar automobilį aplenkti kur kas lengviau, nes jie nekelia tiek daug dulkių. Laukiame rytojaus, nes tikrai dar niekas neprarasta. Tikiuosi, kad rytoj sugrįšime su geresnėmis naujienomis“, - pasakojo Vaidotas Paškevičius.

Pagal preliminarius duomenis, Vaidoto Paškevičiaus, Slavomir Volkov ir Gyčio Gaspariūno „Deigas-Constra Racing Team“ tandemas pirmame Maroko ralio greičio ruože užėmė šeštą poziciją savo klasėje. Lyderiams iš Čekijos jie nusileido maždaug 25 minutes. Trasoje lietuviai praleido 5 val. 13 min. 54 sek.

Antrąją Maroko ralio dieną, sekmadienį varžybų dalyvių lauks dar vienas, beveik 300 km ilgio greičio ruožas. Tiesa, pervažiavimo kilometrų šįkart bus vos šimtas, tad komandos daugiau laiko galės skirti poilsiui ir techninių problemų šalinimui.

Daugiau naujienų apie „Deigas-Constra Racing Team“ ekipos dalyvavimą Maroko ralyje ir pasiruošimą Dakarui galite rasti komandos „Facebook“ paskyroje.

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų