Pasibaigęs. 05-03 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
62
Monaco
65
Pasibaigęs. 05-04 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
88
CBet
85
Pasibaigęs. 05-05 17:20
LKL
Wolves
97
Žalgiris
93
Pasibaigęs. 05-05 19:30
LKL
Šiauliai
104
Neptūnas
98
Pasibaigęs. 05-06 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
92
Nevėžis-Optibet
93
Pasibaigęs. 05-07 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
81
Maccabi Tel Aviv
72
Pasibaigęs. Vakar 18:50
LKL
Žalgiris
92
Uniclub Casino-Juventus
62
Pasibaigęs. Vakar 20:00
Eurolyga
Monaco
79
Fenerbahce
80
Pasibaigęs. Vakar 22:00
Eurolyga
Barcelona
59
Olympiacos
63
Pasibaigęs. Šiandien 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
89
Rytas
124
GYVAI. IV kėlinys, 9 min.
LKL
Šiauliai
74
7bet-Lietkabelis
78
GYVAI. IV kėlinys, 6 min.
LKL
M Basket
68
Nevėžis-Optibet
79

Maroko ralio prologe „Deigas-Constra Racing Team“ ekipa aplenkė pusę sunkvežimių įskaitos varžovų

Petr Lusk nuotr. | Organizatorių nuotr.

Petr Lusk nuotr. | Organizatorių nuotr.

 Penktadienį Maroke prasidėjo šešias dienas truksiantis paskutinis Pasaulio ralio reido čempionato etapas. Pirmuoju išbandymu komandoms tapo simbolinis prologo greičio ruožas, kurio ilgis – 19 kilometrų. Jame puikiai pasirodė „Deigas-Constra Racing Team“ komanda, finišavusi greičiausiųjų penketuke.

Iš dešimties sunkvežimių įskaitos dalyvių lietuviai prologą pradėjo priešpaskutiniai. Tačiau jau šioje devyniolikos kilometrų ilgio atkarpoje „Deigas-Constra Racing Team“ komanda pademonstravo, kad yra verti rikiuotėje būti aukščiau.

509-uoju numeriu pažymėtas „Tatra“ sunkvežimis finišą pasiekė penktoje pozicijoje ir įsitvirtino šios įskaitos rikiuotės viduryje. Po finišo ekipažo vairuotojas Vaidotas Paškevičius išliko kritiškas ir teigė, kad buvo galima važiuoti ir dar greičiau, tačiau buvo padaryta smulkių klaidų pasirenkant padangų slėgį.

„Prologas įveiktas. Sekėsi pusėtinai. Nuo pat starto nepataikėme su padangų slėgiu. Vietomis buvo gana slidu, o kabinoje – labai karšta. Turbūt mažiausiai penkiasdešimt laipsnių. Sunkvežimio temperatūra siekė apie šimtą laipsnių, tad karščio tikrai turėjome. Aišku, tokia temperatūra sunkvežimiui nėra kritinė.

Petr Lusk nuotr. | Organizatorių nuotr.

Petr Lusk nuotr. | Organizatorių nuotr.

Prologas buvo trumpas, reikėjo daug variklio galios. Kol kas nepanašu, kad tos galios tikrai turime tiek, kiek tas variklis gali turėti. Žiūrėsime. Tačiau automatinė pavarų dėžė padėjo tikrai stipriai“, - sakė Vaidotas Paškevičius.

Prologo laimėtoju sunkvežimių klasėje tapo čekų ekipažas su Martinu Maciku prie vairo. Lietuviai jiems pralaimėjo vos minutę, tad tokio atsilikimo nesureikšmina, kadangi prieš akis – daugiau nei dviejų tūkstančių kilometrų maršrutas, sudarytas iš greičio ruožų ir pervažiavimų.

„Tikros lenktynės prasideda tik rytoj, bet šiandien galime pasidžiaugti iškovoję gerą starto poziciją. Rytoj nusimato sunki diena. Turėsime daug karščio, stiprius varžovus priekyje. Lenkti galbūt reikės mažiau ir galėsime važiuoti savo tempu.

Rytoj startuosime gana anksti ir lauks apie 800 kilometrų bendrai. Susikaupimas turi būti šimtaprocentinis. Lauksime visų jūsų palaikymo“, - sakė Vaidotas Paškevičius.

Daugiau naujienų apie „Deigas-Constra Racing Team“ ekipos dalyvavimą Maroko ralyje ir pasiruošimą Dakarui galite rasti komandos „Facebook“ paskyroje.

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų