Pasibaigęs. 10-11 16:50
LKL
Lietkabelis
89
Rytas
84
Pasibaigęs. 10-11 19:10
LKL
Neptūnas
102
Gargždai
74
Pasibaigęs. 10-12 16:50
LKL
Juventus
86
Šiauliai
73
Pasibaigęs. 10-12 19:10
LKL
Jonava
86
Nevėžis
82
Pasibaigęs. 10-14 21:00
Eurolyga
Crvena zvezda
88
Žalgiris
79
Pasibaigęs. Vakar 18:30
KMT
Juventus
97
Jonava
83
Pasibaigęs. Vakar 19:00
KMT
Šiauliai
89
Gargždai
83
Pasibaigęs. Vakar 19:00
Europos taurė
Lietkabelis
94
Ratiopharm
98
Pasibaigęs. Vakar 19:30
Čempionų lyga
MLP Academics Heidelberg
92
Rytas
83
Pasibaigęs. Vakar 21:00
Europos taurė
Venezia
89
Neptūnas
69
Šiandien, 20:00
Eurolyga
Žalgiris
-
EA7 Emporio Armani
-
10-22, 18:30
KMT
Juventus
-
Šiauliai
-
10-23, 18:30
KMT
Jonava
-
Nevėžis
-
10-29, 18:30
KMT
Nevėžis
-
Juventus
-
10-30, 19:00
KMT
Gargždai
-
Jonava
-

Užsienio žiniasklaida: 3 „F-1“ komandos galimai viršijo išlaidų limitą, atliekamos kratos

Toto Wolffas | „Stop“ kadras

Toto Wolffas | „Stop“ kadras

 Prieš porą savaičių „Formulės 1“ pasaulyje pasklido gandai, jog gali kilti naujas skandalas dėl biudžeto „lubų“ viršijimo. Italų „Motorsport“ pasirodė pranešimai, jog net trys komandos 2022 m. sezone galimai viršijo išlaidų limitą. Buvo rašoma, kad jau liepos pabaigoje bus baigtas tyrimas ir paskelbti jo rezultatai.

Rezultatų dar nėra, bet gandai darosi vis konkretesni. „L‘Equipe“ teigimu, trys įtariamos komandos yra „Red Bull“, „Mercedes“ bei „Aston Martin“.

Olandų „De Telegraaf“ prideda, kad FIA imasi itin griežtų priemonių ir netgi vykdo kratas.

„Daugiausiai klausimų susilaukė „Mercedes“ ir „Red Bull“. Buvo atliktos ir kratos. Jų metu ištraukiami stalčiai, peržiūrimos „Whatsapp“ susirašinėjimų žinutės, elektroniniai laiškai, kad būtų išsiaiškinta, ar tam tikri asmenys diskutavo apie „Formulę 1“ ar ne“, - skelbia „De Telegraaf“.

„L‘Equipe“ skelbia, kad „Red Bull“ komandoje klausimų kilo dėl Helmuto Marko atlyginimo. Formaliai H.Marko yra viso „Red Bull“ koncerno konsultantas, kuriam mokama ne tik už darbą „Formulėje 1“. Dėl to auditoriams ir kyla klausimų, kaip vertinti tas išlaidų eilutes.

Daug įtarimų kilo ir dėl „Aston Martin“ komandos. Manoma, kad tai yra viena iš priežasčių, kodėl šiemet ši ekipa taip vangiai naujiną bolidą, nenorėdama kartoti galimų 2022 m. klaidų.

„Red Bull“ vadovas Christianas Horneris „Sky Sports“ jau spėjo pažymėti, kad jo vadovaujama ekipa pernai tikrai nepažeidė taisyklių. Panašiai kalba ir „Mercedes“ vadovas Toto Wolffas.

Pernai tik rugsėjį pasklido gandai, jog kai kurios komandos viršijo išlaidų limitą. Ta informacija pasitvirtino spalį. Tada „Red Bull“ buvo skirta 7 mln. JAV dolerių bauda ir sumažintas laikas, skirtas naudotis vėjo tuneliu. „Aston Martin“ komandai už procedūrinius pažeidimus buvo skirta 450 tūkst. JAV dolerių bauda. Visas procesas baigėsi tik spalio pabaigoje, todėl šiemet FIA tikisi anksčiau užbaigti tyrimą, nors ir aiškina, jog terminų nėra nustačiusi.

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų