Pasibaigęs. 05-12 16:00
LKL
Žalgiris
97
M Basket
61
Pasibaigęs. 05-12 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
77
7bet-Lietkabelis
84
Pasibaigęs. 05-13 18:50
LKL
Rytas
110
CBet
77
Pasibaigęs. 05-13 19:30
LKL
Wolves
91
Neptūnas
84
Pasibaigęs. 05-14 18:00
LKL
M Basket
58
Žalgiris
76
Pasibaigęs. 05-14 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
88
Uniclub Casino-Juventus
89
Pasibaigęs. 05-15 18:00
LKL
CBet
90
Rytas
96
Pasibaigęs. 05-15 18:50
LKL
Neptūnas
95
Wolves
76
Pasibaigęs. 05-17 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
99
7bet-Lietkabelis
100
Pasibaigęs. Vakar 17:20
LKL
Wolves
91
Neptūnas
80
05-24, 19:00
Eurolyga
Panathinaikos
0
Fenerbahce
0
05-24, 22:00
Eurolyga
Real Madrid
0
Olympiacos
0

„Baja Aragon“: V.Žala prologe finišavo antras, už savęs palikdamas Dakaro vilkus

Vaidotas Žala | Vytauto Dranginio nuotr.

Vaidotas Žala | Vytauto Dranginio nuotr.

 Penktadienio ryte Ispanijos kalnynuose startavo jau 39 kartą vykstančios „Baja Espana Aragon“ varžybos. Šiemet Ispanijoje vykstančios varžybos pasižymi rekordiniu dalyvių skaičiumi – prie starto linijos viso stojo net 271 komanda, iš kurių net 93 automobiliai ir motobagiai, važiuojantys FIA įskaitoje. Tarp jų galima rasti pačių žinomiausių ir greičiausių pasaulio sportininkų vardus: C. Sainz, S. Peterhansel, N. Al Attiya, N. Roma bei kitus.

Pirmas iššūkis, kurį turėjo įveikti dalyviai – penkių kilometrų prologas, kurio rezultatai lėmė startinių pozicijų pirmajame greičio ruože eiliškumą. Grįžęs iš prologo 207 startiniu numeriu startavęs Vaidotas Žala džiaugėsi rezultatu ir sakė, kad užimta antroji vieta buvo net kiek netikėta: „Diena prasiėjo ankstyvu startu prologe. Viskas kažkaip ėjosi kaip iš pypkės ir atvažiavom antri, priekyje liko tik „Audi“ su Mattias Ekstromu. Svarbiausia, ką supratau, per šituos trumpus kilometrus yra tai, kad automobilis po konversijos yra aštrus ir greitas, galios irgi netrūksta.“

Vaidotas Žala | Vytauto Dranginio nuotr.

Vaidotas Žala | Vytauto Dranginio nuotr.

V. Žalai tai pirmieji sportiniai kilometrai atnaujintu automobiliu. Pravažiavęs pirmuosius kilometrus jis pasakojo, kad T1+ klasės reikalavimams pritaikytas „Xraid“ valdosi puikiai, nors siauruose ispaniškuose keliukuose su platesniu tapusiu automobiliu kartais darosi ankšta. Tiesa, tai nesukelia didesnių sunkumų: „Iš esmės viskas gerai ir po prologo buvo galima kiek lengviau atsidusti, kad viskas vyksta pagal planą.“

Penktadienį po pietų dalyvių dar laukia daugiau nei 150 kilometrų greičio ruožas. „Unique Racing Team“ komandoje važiuojantis V. Žala sako, kad čia jau teks važiuoti kitokiu tempu, išlaikant balansą tarp greičio ir stabilumo. Nors pagrindiniai varžovai sportininkui puikiai pažįstami iš startų Dakaro ralyje, prie ispaniškų greičio ruožų teks dar priprasti.

Vaidotas Žala | Vytauto Dranginio nuotr.

Vaidotas Žala | Vytauto Dranginio nuotr.

Viso dalyviams per šias varžybas teks įveikti beveik 850 kilometrų, iš kurių net 546 sudarys greičio ruožai. Ypatingos „Baja Aragon“ trasos ne tik dėl siaurų keliukų, bet ir tuo, kad vidutinis viso maršruto aukštis virš jūros lygio siekia net 1150 metrų,

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų