Pasibaigęs. 10-29 02:00
NBA
Thunder
107
Kings
101
Pasibaigęs. 10-29 18:30
KMT
Nevėžis
88
Juventus
84
Pasibaigęs. 10-29 19:00
Europos taurė
Lietkabelis
91
Buducnost
98
Pasibaigęs. 10-29 20:30
Europos taurė
Cedevita Olimpija
91
Neptūnas
94
Pasibaigęs. 10-30 02:00
NBA
Bulls
126
Kings
113
Pasibaigęs. 10-30 03:00
NBA
Nuggets
122
Pelicans
88
Pasibaigęs. 10-30 19:00
KMT
Gargždai
84
Jonava
88
Pasibaigęs. 10-30 20:00
Eurolyga
Žalgiris
96
Lyon-Villeurbanne
59
Pasibaigęs. Šiandien 02:00
NBA
Bulls
135
Knicks
125
Pasibaigęs. Šiandien 04:00
NBA
Trail Blazers
109
Nuggets
107
Šiandien, 23:00
NBA
Bucks
-
Kings
-
Rytoj, 14:00
A Lyga
Kauno Žalgiris
-
Panevėžys
-
Rytoj, 15:00
A Lyga
Džiugas
-
Riteriai
-
Rytoj, 16:50
LKL
Žalgiris
-
Rytas
-
Rytoj, 17:00
A Lyga
Banga
-
Dainava
-
Rytoj, 18:25
A Lyga
Sūduva
-
Šiauliai
-
Rytoj, 18:25
A Lyga
Žalgiris
-
Hegelmann
-
Rytoj, 19:10
LKL
Šiauliai
-
Neptūnas
-
11-03, 02:00
NBA
Knicks
-
Bulls
-
11-03, 18:30
LKL
Jonava
-
Juventus
-
11-03, 18:45
LKL
Nevėžis
-
Gargždai
-
11-04, 04:00
NBA
Nuggets
-
Kings
-
11-04, 19:45
UEFA Čempionų lyga
Slavia
-
Arsenal
-
11-04, 21:00
Europos taurė
Dolomiti Energia
-
Lietkabelis
-
11-04, 22:00
UEFA Čempionų lyga
PSG
-
Bayern
-
11-04, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Atletico
-
Royale Union SG
-
11-04, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Liverpool
-
Real
-
11-05, 03:00
NBA
Bulls
-
76ers
-
11-05, 19:00
Europos taurė
Neptūnas
-
Manresa
-
11-05, 19:00
KMT
Gargždai
-
Šiauliai
-
11-05, 19:30
Čempionų lyga
Rytas
-
MLP Academics Heidelberg
-
11-05, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Manchester City
-
Borussia
-
11-05, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Inter
-
Kairat Almaty
-
11-05, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Brugge
-
Barcelona
-
11-06, 04:00
NBA
Nuggets
-
Heat
-
11-06, 05:00
NBA
Kings
-
Golden State Warriors
-
11-06, 18:30
KMT
Nevėžis
-
Jonava
-
11-07, 20:00
Eurolyga
Žalgiris
-
Valencia
-
11-08, 03:00
NBA
Bucks
-
Bulls
-
11-08, 05:00
NBA
Nuggets
-
Golden State Warriors
-

Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais

Kristaps Bardzins nuotr. | Organizatorių nuotr.

Kristaps Bardzins nuotr. | Organizatorių nuotr.

 Lietuvis žiedinių lenktynių specialistas Tauras Tunyla su jaunąja Latvijos „drifto“ žvaigžde Nikolassu Bertransu apsikeitė automobiliais. Tauras gavo pavairuoti šonaslydininko 600 AG BMW, o šis jam patikėjo savo „Hyundai i30 TCR“ bolidą. Kaip stipriai skiriasi šios lenktynių disciplinos?

„Drifte“ dominuoja galia

Automobilių sporto gerbėjai neretai mėgsta pasiginčyti, kuri disciplina yra geresnė, įdomesnė, kur lenktyniaujantys vairuotojai yra stipresni, kuriuos automobilius vairuoti yra sunkiau? „Monster Energy“ atletai Baltijos šalyse Tauras Tunyla ir Nikolass Bertrans Rygos Bikerniekų trasoje apsikeitė savo automobiliais norėdami pajusti, ką reiškia įlipti į svetimus batus. Tauras Nikolassui patikėjo savo žiedinėms lenktynėms ruoštą „Hyundai i30 N TCR“, o pastarasis lietuviui leido išbandyti savo „driftui“ skirtą BMW su V8 varikliu, pasiekiančiu 600 AG.

„Tos arklio galios išties jaučiasi. Net stogą rauna. Aš kaip tik galėdamas stengiausi pajusti, kiek inercijos turi automobilis, kai pradeda slysti. Atsakas buvo neįtikėtinas, ko aš tikrai nesitikėjau. Iš tiesų važiavimo metu buvau kiek sunerimęs, nes nežinojau ar dar turiu bet truputį protektoriaus ant padangų po kelių paslydimų, ir galiu slysti toliau, nes jei ką nors panašaus būčiau padaręs su savo TCR, padangų jau seniausiai būtų nelikę“, - pasakojo 29-erių daugkartinis Lietuvos kartingo ir žiedinių lenktynių čempionas T. Tunyla.

Kristaps Bardzins nuotr. | Organizatorių nuotr.

Kristaps Bardzins nuotr. | Organizatorių nuotr.

Tai buvo pirmasis sportininko prisilietimas prie tikro lenktyninio automobilio „driftui“, ir jis džiaugėsi, kad patirtis įgyta prie lenktynių simuliatoriaus vairo leido jam komfortiškai jaustis persikėlus į realybę. Tauras ne vieną žiemą su draugais džiaugdavosi kelią padengusiu sniegu važiuodamas šonu, tačiau pirmą kartą išbandė tikrą šonaslydį dideliu greičiu esant geram sukibimui su asfaltu.

„Drifterį“ nustebino tikslumas

Kol lietuvis bandė pažaboti išskirtinai šonaslydžiui HGK dirbtuvėse surinktą 600 AG monstrą, 18-mečiui „drifteriui“ iš Latvijos tereikėjo suvaldyti 350 arklio galių kaimenę, kuri slepiasi po priekiniais ratais varomo „Hyundai Motorsport“ gamykloje sukonstruoto TCR bolido gaubtu. Nepaisant beveik dvigubai mažesnio variklio pajėgumo, pergales trasose slystant šonu skinančiam perspektyviam sportininkui nebuvo lengva nuo pirmojo prisėdimo vaikytis greičiausio rato įveikimo laiko.

Kristaps Bardzins nuotr. | Organizatorių nuotr.

Kristaps Bardzins nuotr. | Organizatorių nuotr.

„Buvo tikrai pašėlusiai smagi, ir tuo pačiu keista patirtis. Automobilis atrodė toks tolygus ir tikslus, mane nustebino, kiek fizinių pastangų reikia norint juo važiuoti greitai. Tai tarsi itin didelis gokartas, perteikiantis tau gerokai daugiau grįžtamojo ryšio į rankas, nes norint važiuoti greitai, reikia tiksliai laikytis lenktyninių trajektorijų“, - išlipęs iš Tauro automobilio įspūdžiais dalijosi „Nik Nak“ pseudonimą turintis latvis.

Nors tiek Tauras, tiek Nikolass ne kartą metuose lenktyniauja važiuodami tais pačiais Bikerniekų trasos posūkiais, apsikeitę automobiliais pripažino, kad pasijuto it patekę į visiškai kitą pasaulį.

Įvertino, kad visos disciplinos vertos pagarbos

„Su TCR automobiliu viską reikėjo daryti kitaip, nei aš esu įpratęs. Tai, kaip automobilis keičia pavaras ir juda – nuostabu. „Hyundai“ yra varomas priekiniais ratais, tad jiems tenka visas galios perdavimas, ir dar juos reikia vairuoti, kai mano „drifto“ automobilyje visa galia eina į galą, ir automobilį galima vairuoti akseleratoriumi. Niekada nesu vairavęs TCR bolido, galvojau, galbūt jį galiu pastatyti šonu, tačiau Tauras mane perspėjo, kad tai nėra gera idėja. Nepaisant to, džiaugiuosi nauja patirtimi, ir esu be galo dėkingas už šią galimybę“, - kalbėjo jaunasis latvis.

Kristaps Bardzins nuotr. | Organizatorių nuotr.

Kristaps Bardzins nuotr. | Organizatorių nuotr.

„TCR ir „Drifto“ automobiliai yra labai skirtingi – važiuoklės nustatymai, galios tiekimas, valdymo savybės – viskas yra absoliučiai kitaip, nei maniškiame „Hyundai i30 N TCR“. Tačiau tuo pačiu metu žiedinės lenktynės yra apie balansą, kuris reikalingas ir „drifte“, tad manau, kad šiandien įgytą patirtį galėsiu panaudoti ir žiede. Mano rankos dreba nuo adrenalino, kaip dar niekada nedrebėjo. Nuo šiandien norėsiu daugiau išbandyti „drifto“, užsikabinau“, - kalbėjo T. Tunyla.

Abu sportininkai sutarė, kad kiekviena automobilių sporto disciplina reikalauja specifinių įgūdžių ir patirties norint siekti aukštų rezultatų, ir kiekvienų varžybų nugalėtojai nusipelno vienodo aukšto įvertinimo.

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų