Pasibaigęs. 05-12 16:00
LKL
Žalgiris
97
M Basket
61
Pasibaigęs. 05-12 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
77
7bet-Lietkabelis
84
Pasibaigęs. 05-13 18:50
LKL
Rytas
110
CBet
77
Pasibaigęs. 05-13 19:30
LKL
Wolves
91
Neptūnas
84
Pasibaigęs. 05-14 18:00
LKL
M Basket
58
Žalgiris
76
Pasibaigęs. 05-14 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
88
Uniclub Casino-Juventus
89
Pasibaigęs. 05-15 18:00
LKL
CBet
90
Rytas
96
Pasibaigęs. 05-15 18:50
LKL
Neptūnas
95
Wolves
76
Pasibaigęs. Vakar 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
99
7bet-Lietkabelis
100
Pasibaigęs. Šiandien 17:20
LKL
Wolves
91
Neptūnas
80
05-24, 19:00
Eurolyga
Panathinaikos
0
Fenerbahce
0
05-24, 22:00
Eurolyga
Real Madrid
0
Olympiacos
0

Įveikta daugiau nei pusė „Abu Dhabi Desert Challenge“: priešaky ilgiausia diena

„CFMOTO Thunder Racing Team“ nuotr. | Komandos nuotr.

„CFMOTO Thunder Racing Team“ nuotr. | Komandos nuotr.

 Sportininkai Abu Dabyje jau įveikė tris lenktynių dienas ir nors iki finišo liko tik dvi, atsipalaiduoti negalima iki paskutinio kilometro, o apie tai primins ir ilgiausias šių lenktynių, ketvirtadienio greičio ruožas. „CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos lenktynininkai sėkmingai pasiekė trečiosios dienos finišą ir ilsisi prieš rytojų, kai tuo tarpu mechanikai tikrina keturračius ir keičia besidėvinčias dalis, mat pastarosios dvi dienos buvo maratoninės – nebuvo galimas joks mechanikų darbas.

Antanas Kanopkinas, įveikęs trečiąjį greičio ruožą, sakė, jog labiausiai jam trūksta keturračio greičio: „Šiame greičio ruože buvo mažiau aukštų kopų ir daug atkarpų, kur buvo galima lėkti maksimaliu greičiu. Mūsų keturračių didžiausias greitis svyruoja apie 80-90 km/val ir tai yra bent dvidešimčia kilometrų per mažai. Tiesiosiose mus lenkia motociklai, bet vėliau juos vejamės sudėtingesnėse vietovėse. Žinoma, tai neguodžia, būtų gerai rasti sprendimą ištaisyti šią vietą.“

Finišą pasiekęs Adomas Gančierius juokais sakė, kad jaučiasi liūdnas, mat šiek tiek apsiskaičiavo dėl likusio kilometražo ir antrąją trasos dalį įveikė lėčiau, nei galėjo: „Galvojau, kad po degalų užpylimo bus likę daugiau kilometrų, tad važiavau taupiau, nei galėjau. Kvaila klaida, bet nieko tokio. Turėjau labai gerą dieną – trasa nesudėtinga, tik keliose vietose kopa staiga dingo iš po kojų. Šiandien dangus apsiniaukęs, tad be ryškios saulės nesimato šešėlių ir reljefo – gerai, kad viskas baigėsi gerai ir esu finiše.“

„CFMOTO Thunder Racing Team“ nuotr. | Komandos nuotr.

„CFMOTO Thunder Racing Team“ nuotr. | Komandos nuotr.

Keturračiai į bivaką grįžo sveiki, tad mechanikams prieš ilgiausią lenktynių greičio ruožą teks atlikti tik standartinius aptarnavimo darbus: įdėti naujus variatoriaus diržus, pakeisti alyvą reduktoriuose bei variklyje ir patikrinti visus svarbiausius keturračių mazgus. Įveikus jau tris lenktynių dienas padangos nerodo jokių ryškesnių nusidėvėjimo žymių.

Ketvirtadienį sportininkai važiuos daugiau nei šimtą kilometrų iki starto, po kurios turės įveikti net 308 sportinius kilometrus. Trasa vėl susidarys iš smėlio, kopų bei išdžiūvusių ežerų. Bene sudėtingiausias galvosūkis ir vėl gali tapti degalų sąnaudos ir bako dydis, mat tarp degalų pasipildymų, pagal pateiktą trasos planą, daugiau nei 200 kilometrų.

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų