Pasibaigęs. 04-30 21:30
Eurolyga
Olympiacos
80
Barcelona
82
Pasibaigęs. 05-01 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
77
CBet
116
Pasibaigęs. 05-01 18:30
LKL
Neptūnas
85
Wolves
86
Pasibaigęs. 05-01 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
88
Rytas
78
Pasibaigęs. 05-01 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
89
Monaco
78
Pasibaigęs. 05-01 21:30
Eurolyga
Baskonia
98
Real Madrid
102
Pasibaigęs. Vakar 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
88
M Basket
82
Pasibaigęs. Vakar 18:50
LKL
Žalgiris
102
Nevėžis-Optibet
78
Pasibaigęs. Vakar 19:45
Eurolyga
Olympiacos
92
Barcelona
58
Pasibaigęs. Vakar 21:45
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
88
Panathinaikos
95
Šiandien, 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
0
Monaco
0
Rytoj, 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
CBet
0
05-05, 17:20
LKL
Wolves
0
Žalgiris
0
05-05, 19:30
LKL
Šiauliai
0
Neptūnas
0
05-06, 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Nevėžis-Optibet
0
05-08, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Uniclub Casino-Juventus
0
05-08, 19:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
05-08, 19:00
Eurolyga
Panathinaikos
0
Maccabi Tel Aviv
0
05-09, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
Rytas
0
05-09, 18:50
LKL
Šiauliai
0
7bet-Lietkabelis
0
05-09, 19:00
LKL
M Basket
0
Nevėžis-Optibet
0

Į Lietuvą grįžęs V.Žala: apie prasmę sugrįžti, pokalbius su komanda, greitą automobilį ir primintą pirmųjų Dakarų jausmą

Vaidoto Žalos sugrįžimas | Organizatorių nuotr.

Vaidoto Žalos sugrįžimas | Organizatorių nuotr.

 Sekmadienį į Lietuvą sugrįžo lenktynininkas Vaidotas Žala, kuris šių metų Dakare dėl įvairiausių automobilio gedimų bei jau antrame greičio ruože patirtos nesėkmės nebegalėjo kovoti dėl aukščiausių pozicijų.

Nors V.Žala priėmė brangų sprendimą lenktyniauti toliau ir kaupti patirtį, tačiau galiausiai 12-ajame greičio ruože sugedo greičių dėžė, o naują atvežti turėjęs sunkvežimis strigo kopose ir taip V.Žala šių metų Dakarą baigė anksčiau laiko.

„Įprastai apie 2-3 mėnesius nenoriu nieko girdėti apie lenktyninius automobilius, o dabar grįžau ir jaučiu trauką atgal. Gal per trumpai pabuvome ir nepadarėme visko iki galo. Jaučiu prasmę sugrįžti“, – sakė V.Žala.

– Ar teko kalbėti su komanda ir kokie buvo pastebėjimai?

– Kalbėjomės trumpai, bet sutarėme, kad ilgiau pasikalbėsime po lenktynių. Neužilgo važiuosiu į Angliją, sėsime ir bandysime viską susidėlioti. Nėra garantijos, kad ateityje to nenutiks.

– Automobilis greitas, bet vis gedo. Gal turite kažkokių pastebėjimų?

– Gal ir turiu, bet negaliu jų viešai išsakyti. Faktas tas, kad automobilis tikrai greitas, niekada taip greit nesu važiavęs. Maloniai jaučiausi trasoje, kol važiavome. Yra labai riebus sąrašas išvadų, kurias reikia pasidaryti. Dvejopa kombinacija – turime viltį, kad yra prasmės neuždaryti to projekto, bet reikia labai griežtų išvadų.

– Priklausyti gamyklinei komandai daugiau pliusų ar minusų?

– Yra daug privalumų, labai daug rūpesčių nukrito nuo mano galvos. Bet tas formatas turi netikėtai daug iššūkių ir nėra laiko apsitrinti. Tikrai parsivežėme daug minčių ir išvadų, ką norėtųsi pakeisti ir patobulinti. Kai kurie pakeitimai galėtų būti gana radikalūs, bet viskas nevyksta greitai. Tai yra procesas ir niekas nedaroma greitai: yra komandos partneriai, procedūros ir viską reikia apmąstyti. Galbūt smagu grįžti su ta emocija, kad sportiniai rezultatai nebuvo prasti. Kol važiavome, galbūt net mano lūkesčius viršijome. Automobilių sporte dar norėčiau dalyvauti vienaip ar kitaip, o Dakaras yra toks projektas, kurį irgi norisi tęsti.

– Kaip vertinate pačios komandos pasirodymą?

– Automobilis tikrai greitas, o jo tinkamumas priklauso nuo sportinių tikslų. Jeigu yra kalba apie važiavimą tik dešimtuke, galima daryti kompromisų, bet jeigu nori dėl aukščiausių vietų kovoti, reikia greito automobilio. Šiai dienai greitų automobilių gamintojų yra du ir negali greitai daryti pakeitimų. Šios dvi savaitės buvo sudėtingiausios nuo pirmų mano Dakarų, kai važiavome su „Bite“. Buvo intensyvios savaitės ir jos priverčia susidėlioti tai, kur yra prioritetai.

– Jeigu važiuotumėte tą patį Dakarą dar kartą, darytumėte kažką kitaip?

– Tikrai daryčiau. Žinoma, ne viskas vyksta taip, kaip panorėjau. Būtų galima nemažai pakeitimų padaryti, tačiau tas procesas reikalauja patirties ir įėjimo į žaidimą per tam tikras taisykles. Šiais metais taisyklės buvo kitokios nei esame įpratę. Pirmus du metus su Sauliumi irgi turėjome skausmingas pamokas, bet jų neturėjus, šiandien mūsų Dakare apskritai nebūtų.

– Ar organizatoriai nepersistengė su trasų sudėtingumu?

– Tikrai buvo labai aštrių dienų tiek automobiliui, tiek stuburui. Kilo klausimų, ar tikrai automobilis sutvertas būti toje aplinkoje. Kita vertus, organizatoriai ir sakė, kad 45-asis Dakaras bus sunkus. Tai irgi yra patirtis, nes kiekvienas Dakaras nėra panašus į prieš tai buvusį.

– Ar norėtumėte sugrįžti į tokį Dakarą?

– Mane į Dakarą sugrįžti motyvuoja sportinis rezultatas. Dabar užmetėme meškerę ir supratome, kad galime pagreitėti. Tas lyderių užduotas tempas pradžioje buvo neadekvatus, nes daug dalyvių iškrito. Tai irgi priminimas po eilės Dakarų Saudo Arabijoje, kad tai nėra žaidimas, kurį galima taip lengvai įveikti.

– Buvo komentarų, kad jūsų automobilis nebuvo taip prižiūrėtas kaip kitų. Galite kažką pasakyti?

– Yra dalykų, kurių negaliu komentuoti, nes tai yra sutartiniai dalykai. Paliksiu tai už uždarų durų, tikrai kalbėsimės ir bandysime spręsti problemas.

– Ką grįžus į Lietuvą pirmiausia darysite?

– Norėsiu išsimiegoti ir pavalgyti. Šių metų Dakare tris kartus finišavau su tamsa. Grįžome anksčiau, bet jaučiuosi atidirbęs nuo dūšios.

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų