Pasibaigęs. 05-02 21:45
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
88
Panathinaikos
95
Pasibaigęs. 05-03 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
62
Monaco
65
Pasibaigęs. 05-04 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
88
CBet
85
Pasibaigęs. 05-05 17:20
LKL
Wolves
97
Žalgiris
93
Pasibaigęs. 05-05 19:30
LKL
Šiauliai
104
Neptūnas
98
Pasibaigęs. 05-06 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
92
Nevėžis-Optibet
93
Pasibaigęs. 05-07 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
81
Maccabi Tel Aviv
72
Pasibaigęs. Vakar 18:50
LKL
Žalgiris
92
Uniclub Casino-Juventus
62
Pasibaigęs. Vakar 20:00
Eurolyga
Monaco
79
Fenerbahce
80
Pasibaigęs. Vakar 22:00
Eurolyga
Barcelona
59
Olympiacos
63
Šiandien, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
Rytas
0
Šiandien, 18:50
LKL
Šiauliai
0
7bet-Lietkabelis
0
Šiandien, 19:00
LKL
M Basket
0
Nevėžis-Optibet
0

„Constra Racing“ komandą vargino gedimai: „Jau galvojome, kad nestartuosime“

„Martin Macik team“ nuotr. | Organizatorių nuotr.

„Martin Macik team“ nuotr. | Organizatorių nuotr.

Dešimtasis Dakaro ralio etapas buvo pats trumpiausias apart prologo, tačiau lengvas jis nebuvo. Maža to, itin daug kilometrų komandoms teko įveikti pervažiavimuose. Būtent dar važiuojant starto link su keblumais susidūrė sunkvežimių įskaitoje lenktyniaujantys lietuviai „Constra Racing“.

Vaidotas Paškevičius pasakojo, kad pirmieji nesklandumai laukė pervažiavime link dešimtojo greičio ruožo, kuris driekėsi beveik 500 kilometrų. Visgi greičio ruožą lietuviams pasiekti pavyko ir per likusį laiką iki starto buvo pašalinti keli atsiradę techniniai gedimai.

„Diena vėl prasidėjo su nuotykiais. Likus keliems kilometrams iki starto nustojo veikti vienas cilindras, dingo akceleratoriaus pedalas. Jau galvojome, kad nestartuosime. Tačiau mums pasisekė, kad buvo leistinas servisas, tad komandos elektrikas ėmėsi darbo ir rado sprendimą dėl akceleratoriaus pedalo. Beje, prieš startą pastebėjome, kad bėga degalai, tai radome prasitrynusį vamzdelį“, - sakė Vaidotas Paškevičius.

Tačiau startavus greičio ruože paaiškėjo, kad akceleratorius jų „Tatra“ sunkvežimyje vis dar gyvena atskirą gyvenimą ir šįkart jis nustodavo veikti nuspaudus jo daugiau kaip pusę. Jei tik Vaidotas Paškevičius spustelėdavo smarkiau – nustodavo veikti vienas cilindras.

Komanda suprato, kad šių metų Dakare jiems sąlygas diktuoja būtent sunkvežimis, tad jiems teko prisitaikyti prie „Šamano“ kaprizų ir bandyti kiek daugiau nei šimto kilometrų greičio ruožą įveikti turint apribotas galimybes.

„Martin Macik team“ nuotr. | Organizatorių nuotr.

„Martin Macik team“ nuotr. | Organizatorių nuotr.

„Jei tik paspausdavau daugiau, nebeveikdavo vienas cilindras. Jei spaudi iki 50 procentų – veikia visi šeši. Tai taip ir važiavome. Kopos buvo sudėtingos, tai vargome. Apie tempą ir lenktyniavimą nebebuvo jokios kalbos. Važiavome tik tam, kad pasiektume finišą. Važiavome su komandos draugu, vienas kitą pasaugodami. Vieną sykį teko jiems padėti. Sugaišome gal penkias minutes, bet tiek jie, tiek mes finišavome“, - sakė Vaidotas Paškevičius.

Galiausiai Vaidoto Paškevičiaus, Slavomir Volkov ir Tomo Gužausko trijulė įsitvirtino šešioliktoje pozicijoje. Jau rytoj prasidės dviejų etapų maratonas, tarp kurių mechanikų pagalba bus draudžiama. Dėl šios priežasties komanda šiandien skuba grįžti į bivaką, kur mechanikai vėl bandys pakeisti degalų purkštuką taip sugrąžinant cilindro veikimą bei išspręsti eilines akceleratoriaus problemas.

Daugiau informacijos apie ekipos pasirodymą 2023-iųjų metų Dakare galima rasti komandos „Facebook“ puslapyje.  

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų