Pasibaigęs. 05-02 21:45
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
88
Panathinaikos
95
Pasibaigęs. 05-03 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
62
Monaco
65
Pasibaigęs. 05-04 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
88
CBet
85
Pasibaigęs. 05-05 17:20
LKL
Wolves
97
Žalgiris
93
Pasibaigęs. 05-05 19:30
LKL
Šiauliai
104
Neptūnas
98
Pasibaigęs. 05-06 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
92
Nevėžis-Optibet
93
Pasibaigęs. 05-07 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
81
Maccabi Tel Aviv
72
Pasibaigęs. Vakar 18:50
LKL
Žalgiris
92
Uniclub Casino-Juventus
62
Pasibaigęs. Vakar 20:00
Eurolyga
Monaco
79
Fenerbahce
80
Pasibaigęs. Vakar 22:00
Eurolyga
Barcelona
59
Olympiacos
63
Šiandien, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
Rytas
0
Šiandien, 18:50
LKL
Šiauliai
0
7bet-Lietkabelis
0
Šiandien, 19:00
LKL
M Basket
0
Nevėžis-Optibet
0

Upės vagą šturmavusiems lietuviams plojo net Dakaro organizatoriai

„Martin Macik team“ nuotr. | Organizatorių nuotr.

„Martin Macik team“ nuotr. | Organizatorių nuotr.

 Devintame greičio ruože visose klasėse sužibėjo lietuviai. Ne išimtis ir sunkvežimių įskaitoje lenktyniaujanti „Constra Racing“ komanda. Jie šiandien finišavo tarp penkių greičiausių ekipų.

Kaip sakė Vaidotas Paškevičius, rezultatas galėjo būti ir dar geresnis, jei ne tos besikartojančios sunkvežimio problemos. Šiandien lietuviai vėl važiavo su protarpiais neveikiančiu akceleratoriumi. Finišą su ekipos nariais pasiekęs Vaidotas Paškevičius juokėsi, kad momentais net pradėdavo skaudėti koją, nes norint, kad akceleratorius veiktų, jį reikėdavo nuolat iš naujo numinti.

„Dieną pradėjome pailsėję ir energingi. Po starto iškart gavome kopas ir jose ėmė dingti akcelertorius. Nieko naujo. Iš pradžių jis dingdavo kas dešimtį kilometrų, bet vėliau situacija tapo sunkesnė - pradėjo dingti nuolat. Dar nepasiekus neutralizacijos gal penkis kilometrus važiavome 80km/val. greičiu, nes jis tai veikia, tai neveikia.

Vienoje vietoje mus filmavo sraigtasparnis, tai būtent toje vietoje, kur buvo galima lėkti 140 km/val., judėjome 30 km/val. greičiu. Kitaip nepavyko. Tą pedalą šiandien spaudinėjau taip, kad dabar net koją skauda. Deja, bet dėl šios problemos laiko praradome tikrai nemažai, teko tuos pačius varžovus lenkti po keletą kartų, nes vis prasileisdavome juos dėl to gedimo“, - sakė Vaidotas Paškevičius.

„Martin Macik team“ nuotr. | Organizatorių nuotr.

„Martin Macik team“ nuotr. | Organizatorių nuotr.

Įsimintiniausiu devintojo Dakaro greičio ruožo momentu „Constra Racing“ trijulei tapo upės vaga, kurią lietuviai įveikė taip, kad jiems plojo net organizatoriai. Vaidotas Paškevičius neslepia, kad čia pravertė ir lietuviškų bekelės varžybų patirtis, kurios turi visi ekipažo nariai.

„Buvo sudėtinga upės vaga. Jos pirmu bandymu neįveikėme - teko sustoti. Gerai, kad turime patirties bekelėje. Sustojome, negazavome, nuleidome padangose orą, pasidarėme 1,5 atmosferos ir susijungę visas įmanomas blokiruotes davėme gazo. Organizatoriai net plojo, kaip mes išropojome per tą sudėtingiausią vietą. Diena tikrai smagi, su kopomis, upėmis, akmenuotomis vietomis, kilometrų daug - tikras Dakaro greičio ruožas“, - sakė Vaidotas Paškevičius.

Daugiau informacijos apie ekipos pasirodymą 2023-iųjų metų Dakare galima rasti komandos „Facebook“ puslapyje.

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų