Pasibaigęs. 08-20 19:00
A Lyga
Žalgiris
1
Dainava
1
Pasibaigęs. 08-20 19:00
A Lyga
Šiauliai
2
Kauno Žalgiris
2
Pasibaigęs. 08-20 19:00
A Lyga
Panevėžys
1
Banga
0
Pasibaigęs. 08-22 19:00
A Lyga
Riteriai
0
Džiugas
2
Pasibaigęs. 08-24 17:00
A Lyga
Dainava
0
Banga
5
Pasibaigęs. 08-24 18:25
A Lyga
Panevėžys
1
Kauno Žalgiris
0
Pasibaigęs. 08-24 19:00
A Lyga
Hegelmann
2
Žalgiris
2
Pasibaigęs. 08-25 19:00
A Lyga
Šiauliai
2
Sūduva
1
Pasibaigęs. Šiandien 13:30
EuroBasket
Didžioji Britanija
70
Lietuva
94
GYVAI. 69 min.
A Lyga
Kauno Žalgiris
2
Hegelmann
1
08-29, 16:30
EuroBasket
Lietuva
-
Juodkalnija
-
08-30, 13:30
EuroBasket
Lietuva
-
Vokietija
-
08-30, 17:00
A Lyga
Banga
-
Kauno Žalgiris
-
08-30, 18:00
A Lyga
Riteriai
-
Dainava
-
08-30, 19:00
A Lyga
Sūduva
-
Hegelmann
-
08-31, 17:00
A Lyga
Džiugas
-
Šiauliai
-
08-31, 18:25
A Lyga
Žalgiris
-
Panevėžys
-
09-01, 20:30
EuroBasket
Suomija
-
Lietuva
-
09-03, 16:30
EuroBasket
Lietuva
-
Švedija
-

Dakaro „drage“ sudalyvavęs V.Paškevičius: „Ima pavydas, matant kaip iš vietos įsibėgėja sunkvežimiai su automatinėmis pavarų dėžėmis“

„Martin Macik team“ nuotr. | Organizatorių nuotr.

„Martin Macik team“ nuotr. | Organizatorių nuotr.

 Aštuntąją Dakaro ralio dieną dalyvių laukė antra maratoninio greičio ruožo dalis – beveik 350 kilometrų. Nors tai nebuvo ilgiausias greičio ruožas, tačiau jame sportininkams teko paprakaituoti. Organizatoriai ištęsėjo savo pažadą, kad šiame etape trasa pasižymės labai įvairiu reljefu. Sunkvežimių įskaitoje lenktyniaujančiai „Constra Racing“ komandai diena irgi nebuvo iš lengvųjų – jie finišavo dvyliktoje vietoje.

Vaidotas Paškevičius sakė, kad maratoninė diena gana išvargino. Ir ne tik dėl sudėtingų trasų. Kadangi dalyviai bivake nakvoti negalėjo, nes buvo draudžiama ilgiau nei dvi valandas tvarkyti techniką, organizatoriai nakvynės vietą įkūrė tiesiog valgykloje. Visgi sunkvežimių ekipažai finišuoja paskutiniai, tad geriausios pozicijos padėti galvą jau buvo užimtos. Kaip pasakojo lenktynininkas, miegas buvo trumpas ir ne itin kokybiškas, tad šiandien trasoje jautėsi nuovargis.

Greičio ruožas irgi pasitaikė ne iš lengvųjų, tačiau Vaidotas Paškevičius sakė, kad ekipažui jis visai patiko. Nepaisant to, kad sykį teko lipti iš kabinos ir keisti pramuštą ratą. Pažeidimas padangoje buvo per didelis, kad su situacija galėtų susitvarkyti slėgio palaikymo sistema, todėl teko sustoti.

„Greičio ruožas pasižymėjo kanjonais, sudėtingomis kopomis, kartais dideliu greičiu ir kai kur aštriais akmenimis. Būtent čia ir pradūrėme ratą, kai trasoje bandėme aplenkti bagį. Pasikeisti ratą pavyko greitai, o vėliau pasivijome komandos draugą Tomą Vratny. Varžybas tęsėme kartu su juo ir kurį laiką buvome jo užnugariu, nes jis vis dar kovoja dėl rezultato, todėl reikėjo jį pasaugoti.

Vėliau kopose teko pavažiuoti ir tryse su kitais varžovais. Vieną olandų ekipažą pamenu iš pernai. Jie tuomet kopose mus lenkė, buvo greitesni. Šiemet mes juos ten jau lenkėme. Reiškia, kad kopose galbūt esame pagreitėję“, - kalbėjo Vaidotas Paškevičius.

„Martin Macik team“ nuotr. | Organizatorių nuotr.

„Martin Macik team“ nuotr. | Organizatorių nuotr.

„Constra Racing“ komandos lenktynininkas atskleidė, kad šiandien jų „Tatra“ sunkvežimis, kuris juokais buvo pramintas Šamanu, ir vėl rodė kaprizus. Porą sykių pasikartojo ta pati problema, kuri ir eliminavo lietuvius iš kovos dėl vietos dešimtuke – sunkvežimis retkarčiais nesureaguodavo į akceleratoriaus paspaudimą. Vaidotas Paškevičius tikisi, kad po šio griečio ruožo laukiančios poilsio dienos Rijade pakaks, kad mechanikai vėl peržiūrėtų sunkvežimio mazgus ir paruoštų jį kovai antroje Dakaro dalyje.

„Dar pabandysime pabūti tarp greičiausių. Kuriame nors greičio ruože vėl pabandysime atakuoti maksimaliai. Tačiau akivaizdu, kad mūsų technika nėra tokia pranaši. Vien jau matant kaip iš vietos įsibėgėja sunkvežimiai su automatinėmis pavarų dėžėmis, ima pavydas.

Šiandien turėjome progą pasimatuoti su kitu „Tatra“ sunkvežimiu, kuriame yra „automatas“. Iš vietos pajudėjome septyniomis sekundėmis anksčiau nei mūsų komandos draugas, bet kol įsibėgėjome iki 100 km/val., jis sugebėjo tas sekundes kompensuoti – pasivijo, aplenkė ir dar nutolo. Čia ir pamatėme tą didžiulį skirtumą tarp pavarų dėžių. Kai dėliosime kito Dakaro planus, tikrai viską padarysime, kad nereikėtų važiuoti su mechanine transmisija“, - sakė Vaidotas Paškevičius.

Daugiau informacijos apie ekipos pasirodymą 2023-iųjų metų Dakare galima rasti komandos „Facebook“ puslapyje.

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų