Pasibaigęs. 05-12 16:00
LKL
Žalgiris
97
M Basket
61
Pasibaigęs. 05-12 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
77
7bet-Lietkabelis
84
Pasibaigęs. 05-13 18:50
LKL
Rytas
110
CBet
77
Pasibaigęs. 05-13 19:30
LKL
Wolves
91
Neptūnas
84
Pasibaigęs. 05-14 18:00
LKL
M Basket
58
Žalgiris
76
Pasibaigęs. 05-14 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
88
Uniclub Casino-Juventus
89
Pasibaigęs. 05-15 18:00
LKL
CBet
90
Rytas
96
Pasibaigęs. 05-15 18:50
LKL
Neptūnas
95
Wolves
76
Pasibaigęs. 05-17 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
99
7bet-Lietkabelis
100
Pasibaigęs. Vakar 17:20
LKL
Wolves
91
Neptūnas
80
05-24, 19:00
Eurolyga
Panathinaikos
0
Fenerbahce
0
05-24, 22:00
Eurolyga
Real Madrid
0
Olympiacos
0

Pirmoji sportinė diena „Breslau Rally“: pirmoji neatlaikė technika

„CFMOTO Thunder Racing Team“ nuotr. | Organizatorių nuotr.

„CFMOTO Thunder Racing Team“ nuotr. | Organizatorių nuotr.

 Pirmadienį įvyko pirmieji sportiniai greičio ruožai Lenkijoje vykstančiame „Breslau Rally“. Alinant didžiuliams vasaros karščiams sportininkams teko įveikti daugiau nei šimtą kilometrų šalia Zaganės miesto esančiame kariniame poligone, o važiavimą apsunkino dulkės bei klampus smėlis, dėl ko buvo sunku lenkti, o technika kaito. „CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos sportininkams ši diena atnešė sudėtingų išbandymų, o vienam iš jų ralis galėjo pasibaigti net neįpusėjęs.

„Vakar sakėme, kad šiandien laukia tik 120 sportinių kilometrų, tačiau jie buvo ilgi. Pirmieji du greičio ruožai trumpi ir labai greiti, pavyko pravažiuoti be jokių navigacinių klaidų. Na, o paskutinis greičio ruožas vyko vadinamojoje Lenkijos Sacharoje ir buvo net 88 kilometrų“, – pasakojo Adomas Gančierius ir sakė, kad ilgiausiame dienos greičio ruože teko lenkti daug kitų dalyvių, o lėtai besisklaidančios dulkės viską smarkiai apsunkino.

Sportininkas taip pat minėjo, kad nors sąlygos buvo tikrai nelengvos, technika atlaikė puikiai, o prieš rytojaus startą mechanikai atliko visų pagrindinių mazgų patikrinimus bei pakeitė oro filtrus, kurie šiandien buvo itin reikalingi: „Buvo labai daug dulkių, daug fesh-fesh tipo smėlio. Vietomis buvo labai įdomaus, ryškiai raudono grunto – atrodė, lyg važiuotum Marse. Tekdavo kartais beveik sustoti, nes prisivijus kokią nors mašiną nepadėdavo net mygtukas, signalizuojantis varžovui apie norimą padaryti lenkimą. Tikrai sunkus ir darbinis greičio ruožas, bet džiaugiuosi, kad esu finiše ir manau, kad ateinančios nebus lengvesnės.“

„CFMOTO Thunder Racing Team“ nuotr. | Organizatorių nuotr.

„CFMOTO Thunder Racing Team“ nuotr. | Organizatorių nuotr.

Gerokai sudėtingiau sekėsi kitam komandos lenktynininkui Antanui Kanopkinui, kurio keturračio variklis neatlaikė trasos iššūkių ir sugedo.

„Atrodo, kad apskritai šitas ralis ne mano – daug nesusipratimų ir visokiausių nenumatytų reikalų. Šiandien, panašu, palaidojome vieną variklį. Nors, tiksliau būtų sakyti, kad jį palaidojome dar prieš šį ralį vykusiame šou, kurio metu svilinome padangas ir galvojome, kad jokios žalos technikai tai nepadarė. Bet, pasirodo, kad vienos valandos padangų svilinimas be jokio vėdinimo davė savo ir šiandien pavyko finišuoti tik viename iš trijų greičio ruožų, nors ir avariniu režimu. Kaip ir kartojau anksčiau – niekada nepasiduok. Rytoj važiuojam toliau“, – po ne tokio sėkmingo šiandienos finišo pasakojo A. Kanopkinas.

Preliminariais rezultatais pirmadienį, po trijų greičio ruožų, A. Gančierius užėmė šeštąją poziciją tarp keturračių, o A. Kanopkinas, dėl dviejų neįveiktų ruožų, nukrito į 31 vietą. Komandos nariai pasakojo, kad rezultatai dar gali keistis, mat paskutiniame, ilgiausiame dienos greičio ruože dalis trasos kartojosi ir tai buvo pakankamai sudėtinga navigacine prasme – daugeliui nepavyko iš pirmo karto rasti teisingo kelio, o kai kurie net neįvykdė trasos. Abu „CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos nariai navigacinių sunkumų neturėjo.

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų