Pasibaigęs. 09-12 19:00
A Lyga
Sūduva
1
Panevėžys
1
Pasibaigęs. 09-12 20:00
A Lyga
Džiugas
1
Dainava
1
Pasibaigęs. 09-12 21:00
EuroBasket
Graikija
68
Turkija
94
Pasibaigęs. 09-13 17:00
A Lyga
Banga
0
Žalgiris
2
Pasibaigęs. 09-14 16:00
A Lyga
Kauno Žalgiris
6
Riteriai
1
Pasibaigęs. 09-14 17:00
EuroBasket
Graikija
92
Suomija
89
Pasibaigęs. 09-14 18:25
A Lyga
Šiauliai
0
Hegelmann
1
Pasibaigęs. 09-14 21:00
EuroBasket
Turkija
83
Vokietija
88
Pasibaigęs. Vakar 19:45
UEFA Čempionų lyga
Ath Bilbao
0
Arsenal
2
Pasibaigęs. Vakar 22:00
UEFA Čempionų lyga
Juventus
4
Borussia
4
Šiandien, 22:00
UEFA Čempionų lyga
PSG
-
Atalanta
-
Šiandien, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Ajax
-
Inter
-
Šiandien, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Liverpool
-
Atletico
-
Šiandien, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Bayern
-
Chelsea
-
Rytoj, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Manchester City
-
Napoli
-
Rytoj, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Newcastle
-
Barcelona
-
09-19, 19:30
A Lyga
Dainava
-
Šiauliai
-
09-19, 19:30
A Lyga
Riteriai
-
Žalgiris
-
09-20, 16:50
LKL
Jonava
-
Žalgiris
-
09-20, 19:10
LKL
Lietkabelis
-
Neptūnas
-
09-21, 16:50
LKL
Gargždai
-
Šiauliai
-
09-21, 17:00
A Lyga
Panevėžys
-
Hegelmann
-
09-21, 17:00
A Lyga
Kauno Žalgiris
-
Džiugas
-
09-21, 18:25
A Lyga
Banga
-
Sūduva
-
09-21, 19:10
LKL
Nevėžis
-
Rytas
-
09-23, 18:15
LKL
Lietkabelis
-
Jonava
-
09-24, 18:30
LKL
Rytas
-
Gargždai
-
09-24, 18:50
LKL
Žalgiris
-
Šiauliai
-
09-24, 19:10
LKL
Juventus
-
Nevėžis
-
09-26, 18:30
A Lyga
Banga
-
Džiugas
-
09-26, 19:00
A Lyga
Panevėžys
-
Dainava
-
09-27, 16:00
A Lyga
Šiauliai
-
Riteriai
-
09-27, 16:50
LKL
Neptūnas
-
Žalgiris
-
09-27, 19:10
LKL
Šiauliai
-
Jonava
-
09-28, 16:50
LKL
Juventus
-
Rytas
-
09-28, 19:10
LKL
Lietkabelis
-
Nevėžis
-
09-29, 18:30
A Lyga
Hegelmann
-
Kauno Žalgiris
-
09-29, 19:00
A Lyga
Sūduva
-
Žalgiris
-
09-30, 19:00
Eurolyga
Dubai
-
Partizan
-
09-30, 19:00
Eurolyga
Hapoel Tel-Aviv
-
Barcelona
-

Po suktuko kalnuose K.Raišys braunasi į priekį „Monte Carlo Historique“ ralyje

Komandos nuotr. | Organizatorių nuotr.

Komandos nuotr. | Organizatorių nuotr.

 Vos vienas suktukas slidžiuose Alpių kalnų keliukuose, ir du kartus „Rallye Monte Carlo Historique“ varžybų nugalėtojui „Jaguar“ automobiliu seniausių automobilių kategorijoje tenka galvoti ne apie kovą su lyderiu, o kaip iki jo prisibrauti.

Karolio Raišio ir Ovidijaus Meilūno ekipažas prestižinėse istorinių automobilių varžybose po 11 greičio ruožų kyla į 7-tą poziciją seniausių automobilių kategorijoje ir 60-tą bendroje įskaitoje.

Kiek dalyvių gali tilpti į minutę?

Ralio gerbėjus labiausiai džiugina itin artimos kovos, dėl kurių lenktynininkai turi išspausti viską tiek iš savęs, tiek iš technikos trasoje. Tai labai matoma šalia trasos. Tačiau realybė dažnai būna kitokia. Įpusėjus varžyboms trasoje vos viena kita dvikova vyksta dėl sekundžių, didžiąją dalį varžybų dalyvių skiria minutės, o šie, matydami, kad nieko priekyje nebepavis važiuoja komforto zonoje laikydamiesi atokiau sekančiųjų. 

Monte Karlo istorinių automobilių ralyje konkurencija atrodo kiek kitaip. Ji gerokai aršesnė. Du kartus seniausių automobilių kategorijoje su „Jaguar“ čia nugalėjęs Karolis Raišys trečiajame greičio ruože apsisuko trasoje.

„Padariau gana grubią klaidą, apsisukau kalnuotoje ir slidžioje vietovėje ir užtrukau apie minutę, kol grįžau į ritmą“, - papasakojo lenktynininkas.

Vos minutė prarasta „Rallyje Monte Carlo Historique“ trasoje lietuvių ekipažą nubloškė į 139-tą poziciją bendroje įskaitoje ir 16-tą vietą klasėje.

Iššūkius iššaukia nenuspėjamos sąlygos

„Jaguar MKII“ automobiliu važiuojantis Karolis Raišys sako, kad konkurencija seniausių automobilių kategorijoje šiemet aršesnė nei bet kada anksčiau, mat jauninant automobilių parką čia atsirado naujesnių ir greitesnių modelių.

Čia varžybos vyksta tiksliam laikui. Ekipažai siaurais kalnų keliais, kuriuose prasidėjo ralio istorija privalo važiuoti tiksliai nustatytu greičiu. Važiuojant lėčiau skiriamos baudos. Greičiau taip pat važiuoti negalima. Už tai vėl gresia baudos. Iššūkiai šiame ralyje atsiranda dėl trasų nenuspėjamumo. Kalnuose orų sąlygos kinta žaibiškai. Greičio ruožo pradžia gali būti ant sauso asfalto, o kylant į kalną ir judant link finišo gali tekti susidurti su sniegu ir plikledžiu. Tokiomis sąlygomis labai lengva padaryti klaidą, o norint išlaikyti organizatorių užduotą tempą tenka iš senų automobilių išspausti absoliučiai viską.

Karolis nori blogesnio oro

Tokios sąlygos – Karolio Raišio „arkliukas“. Tačiau šiemet vytis lyderius ne taip paprasta.

„Oras žiūrint paprastai, labai geras: šilta, malonu, saulė šviečia. Bet sniego nėra. Vos keli lopinėliai. O tai ne itin palanku mums, nes dabar kalba eina apie važiavimo ir kelio knygos tikslumą, o tai nuo mūsų nepriklauso. Vidutinį greitį tokiomis sąlygomis palaikyti nėra sunku“, - aiškino K. Raišys.

Vis tik lietuviai nė negalvojo pasiduoti. Pravažiavus 11-a greičio ruožų jie pasiskynė kelią iki 7-osios pozicijos seniausių automobilių kategorijoje ir iki 60-os vietos bendroje įskaitoje.

Jų 1961-ųjų metų gamybos „Jaguar MKII“ modelis įveikus 1 850 km nuo starto Milane nekėlė jokių techninių problemų ir ekipažą džiugino komfortu. Nors laiko miegui tokiose varžybose mažai, važiuoti tenka tiek dienomis, tiek naktimis, ekipažas nejaučia jokio nuovargio ir žiūri į priekį.

Jiems liko dar apie pusė tūkstančio kilometrų ir 5 greičio ruožai.

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų