Pasibaigęs. 05-01 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
89
Monaco
78
Pasibaigęs. 05-01 21:30
Eurolyga
Baskonia
98
Real Madrid
102
Pasibaigęs. 05-02 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
88
M Basket
82
Pasibaigęs. 05-02 18:50
LKL
Žalgiris
102
Nevėžis-Optibet
78
Pasibaigęs. 05-02 19:45
Eurolyga
Olympiacos
92
Barcelona
58
Pasibaigęs. 05-02 21:45
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
88
Panathinaikos
95
Pasibaigęs. 05-03 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
62
Monaco
65
Pasibaigęs. Vakar 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
88
CBet
85
Pasibaigęs. Šiandien 17:20
LKL
Wolves
97
Žalgiris
93
Pasibaigęs. Šiandien 19:30
LKL
Šiauliai
104
Neptūnas
98
Rytoj, 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Nevėžis-Optibet
0
05-07, 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
0
Maccabi Tel Aviv
0
05-08, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Uniclub Casino-Juventus
0
05-08, 19:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
05-08, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
05-09, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
Rytas
0
05-09, 18:50
LKL
Šiauliai
0
7bet-Lietkabelis
0
05-09, 19:00
LKL
M Basket
0
Nevėžis-Optibet
0

Į dešimtuką įsiveržęs ir Lietuvos trispalves pametęs V.Paškevičius: „Šiandien mums du varžovus aplenkė Slavomiras“ fotogalerija

„ConnectPay Racing“ komanda (Martin Macik Team nuotr.) | Organizatorių nuotr.

„ConnectPay Racing“ komanda (Martin Macik Team nuotr.) | Organizatorių nuotr.

 Simboliška, kad šios dienos Dakaro ralio greičio ruožo numeris sutapo su pozicija, į kurią po šio etapo prasibrovė sunkvežimių įskaitoje lenktyniaujantys lietuviai - „ConnectPay Racing“. Be jokių navigacinių klaidų į finišą lėkusi Vaidoto Paškevičiaus, Slavomir Volkov ir Tomo Gužausko trijulė po beveik keturių šimtų „kovinių“ kilometrų žengė į savo klasės dešimtuką.

Po gana įtemptos, bet sėkmingos dienos ekipos pilotas Vaidotas Paškevičius pasakojo, kad kuo toliau, tuo labiau neramina jų sunkvežimio „Tatra“ būklė, mat įvairių trūkumų komanda pastebi kiekvieną dieną. Šįkart prieš startą ekipa atkreipė dėmesį į tai, kad iš priekinio kairiojo pusašio skverbiasi alyva, o iš viduryje esančio nedidelio degalų bako varva dyzelinas. Ekipos nariai savo jėgomis pašalino šias problemas ir į trasą pajudėjo jau tik su mintimis pademonstruoti kuo geresnį tempą. Pasak komandos piloto Vaidoto Paškevičiaus, jau per pirmuosius kilometrus laukė vienas didžiausių iki šiol turėtų iššūkių – įspūdingo aukščio kopa.

„Po pirmų trijų kilometrų atvažiavome prie kopos, kuri atrodė lyg siena. Nežinau, kiek ten metrų aukščio. Pabandžiau kilti ir iškart supratau, kad greitis per mažas. Nusprendžiau apsisukti ir bėgėtis smarkiau. Taip ir padarėme. Sunkiai, bet į tą kopą įlipome. Šiandien labai jautėsi mechaninės pavarų dėžės trūkumai, praleidome kelis varžovus, kurie jau signalizavo, kad duotume kelią. Teko kurį laiką važiuoti iš paskos“, - sakė „ConnectPay Racing“ ekipos pilotas Vaidotas Paškevičius.

„ConnectPay Racing“ komanda (Martin Macik Team nuotr.) | Organizatorių nuotr.

„ConnectPay Racing“ komanda (Martin Macik Team nuotr.) | Organizatorių nuotr.

Kai jau atrodė, kad kiti, techniškai pranašesnius sunkvežimius vairuojantys varžovai nutols, savo kozirius ištraukė „ConnectPay Racing“ komandos šturmanas Slavomir Volkov. Jis preciziškai tiksliai vedė ekipažą net ir tose vietose, kur smėlyje paliktos vėžės bylojo, jog varžovai nuvažiavo kita kryptimi. Pasitikėjimas šturmanu davė vaisių – lietuviai vėl už nugaros paliko tuos oponentus, kurie buvo greitesni, bet paklydo.

„Slavomiras man sako, kad sukčiau dešiniau. Žiūriu, kad vėžės tai eina kairėn. Paklausiau, ar tikrai gerai važiuojame. Liepė klausyti nurodymų ir važiuoti dešinėn. Šiek tiek pavažiavę pasiekėme virtualų kelio tašką. Vėliau Slavomiras vėl pasakė važiuoti ten, kur nebuvo vėžių. Ir vėl buvome tikslūs, paėmėme tašką ir dar matėme, kaip vienas iš varžovų apsisukinėja to taško ieškoti. Po to, kai susigrąžinome pozicijas iš tų, kurie mus buvo aplenkę, jau nieko nebepraleidome į priekį. Galima sakyti, kad šiandien mums du varžovus aplenkė Slavomiras“, - šturmano kompetencijas įvertino ekipažo vairuotojas Vaidotas Paškevičius.

Vaidotas Paškevičius teigė, kad po šios dienos jam jau skauda petį nuo pavarų junginėjimo, mat su mechanine greičių dėže reikia dirbti nuolat. Šiek tiek nukentėjo ir sunkvežimis – siaurame kanjone į krūmokšnius buvo apgadinti veidrodėliai ir numuštos plazdančios Lietuvos trispalvės, kurios dykumoje ir pasiliks tarsi į fontaną įmesta moneta.

Finišą „ConnectPay Racing“ ekipa pasiekė vienuoliktoje vietoje, tačiau čia juos pasiekė žinia – dar greičio ruožo pradžioje sustojo iki tol ketvirtoje vietoje laikęsis čekas Alešas Lopraisas. Tai reiškė, kad jis lentelėje krenta žemyn, o „ConnectPay Racing“ trijulė po dešimties Dakaro greičio ruožų kyla į savo klasės dešimtąją poziciją. Iki Dakaro ralio finišo lieka dar du greičio ruožai.

Daugiau informacijos apie komandą ir naujienas galite rasti ekipos „Facebook“ paskyroje.

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų