Pasibaigęs. 04-30 20:00
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
85
Panathinaikos
83
Pasibaigęs. 04-30 21:30
Eurolyga
Olympiacos
80
Barcelona
82
Pasibaigęs. Vakar 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
77
CBet
116
Pasibaigęs. Vakar 18:30
LKL
Neptūnas
85
Wolves
86
Pasibaigęs. Vakar 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
88
Rytas
78
Pasibaigęs. Vakar 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
89
Monaco
78
Pasibaigęs. Vakar 21:30
Eurolyga
Baskonia
98
Real Madrid
102
Pasibaigęs. Šiandien 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
88
M Basket
82
Pasibaigęs. Šiandien 18:50
LKL
Žalgiris
102
Nevėžis-Optibet
78
Pasibaigęs. Šiandien 19:45
Eurolyga
Olympiacos
92
Barcelona
58
Šiandien, 21:45
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
0
Panathinaikos
0
Rytoj, 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
0
Monaco
0
05-04, 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
CBet
0
05-05, 17:20
LKL
Wolves
0
Žalgiris
0
05-05, 19:30
LKL
Šiauliai
0
Neptūnas
0
05-06, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Nevėžis-Optibet
0
05-08, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Uniclub Casino-Juventus
0
05-09, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
Rytas
0
05-09, 18:30
LKL
Šiauliai
0
7bet-Lietkabelis
0
05-09, 19:00
LKL
M Basket
0
Nevėžis-Optibet
0

15-as finišavęs V.Paškevičius dar gali prarasti savo poziciją: „Supratome, kad geriau imti baudą“

„ConnectPay Racing“ komanda (Martin Macik Team nuotr.) | Organizatorių nuotr.

„ConnectPay Racing“ komanda (Martin Macik Team nuotr.) | Organizatorių nuotr.

 Sekmadienį Dakaro ralio dalyvių laukė pirmasis tikras išbandymas – 333 kilometrų ilgio greičio ruožas. Jis buvo išties sudėtingas, mat išvakarėse trasą merkęs lietus kai kur paliko gilias išgraužas. Tačiau sunkvežimių įskaitoje lenktyniaujančiai lietuvių komandai „ConnectPay Racing“ didesniu iššūkiu nei dangos ypatumai tapo organizatorių pasiūlyti navigaciniai perliukai.

„ConnectPay Racing“ komanda pirmame greičio ruože demonstravo itin stabilų tempą ir visus tarpinius taškus pasiekė 12-15 pozicijų intervale. Finiše ekipa klasifikuojama 15-oje vietoje, tačiau ši pozicija dar gali keistis, mat lietuviai neišvengė vienos navigacinės klaidos, kuri veikiausiai bus įvertinta penkiolikos minučių nuobauda. Komandos vairuotojas Vaidotas Paškevičius pasakojo, kad pirmus 200 kilometrų viskas ėjosi kaip iš natų. Tačiau po neutralizacijos prasidėjo smėlynai.

„Kas sakė, kad Saudo Arabijoje nėra smėlio? Galiu paprieštarauti, nes pamačiau, kad jo čia tikrai daug. Tuos šimtą su viršumi kilometrų vargome tikrai smarkiai. Važiavome per kopas, per smėlį. Praleidome vieną kelio tašką, pasiklydome, bandėme jo ieškoti, bet paieškoję supratome, kad geriau imti baudą. Ten toje vietoje buvo tiek mašinų, tiek vėžių, kad sunku buvo apskritai suprasti, kuri kryptis teisinga“, - sakė Vaidotas Paškevičius.

„ConnectPay Racing“ komanda (Martin Macik Team nuotr.) | Organizatorių nuotr.

„ConnectPay Racing“ komanda (Martin Macik Team nuotr.) | Organizatorių nuotr.

Dalį kopų „ConnectPay Racing“ komandai teko važiuoti ir tamsoje. Tai buvo dar vienas iššūkis ne tik vairavimo, bet ir navigavimo prasme. Nors papildomi žibintai ekipos „Tatra“ sunkvežimyje ir sumontuoti, tačiau ir jie mažai gelbėjo. Komandos šturmanas Slavomir Volkov antrino Vaidotui Paškevičiui ir tvirtino, kad organizatoriai tikrai pasistengė nuo pat pirmojo greičio ruožo dalyviams užkurti tikrą peklą.

„Gaila, kad praleidome vieną kelio tašką. Tačiau kaip pirmai dienai galbūt rezultatas visai neblogas. Mūsų ekipažas dar turi daug išmokti, todėl esame patenkinti šios dienos pasirodymu“, - sakė Slavomir Volkov.

Vaidotas Paškevičius tvirtina, kad po pirmojo greičio ruožo komanda nekeis taktikos ir toliau lenktyniaus saugiu tempu. Anot piloto, jis siekia maždaug 80 procentų viso potencialo.

„ConnectPay Racing“ komanda (Martin Macik Team nuotr.) | Organizatorių nuotr.

„ConnectPay Racing“ komanda (Martin Macik Team nuotr.) | Organizatorių nuotr.

„Mūsų tempas yra vidutiniškas, ne geriausias ir ne pats blogiausias. Daug dalyvių, ypač mažųjų bagių trasoje lenkėme fiziškai. Pati trasa vietomis buvo labai keista, tokia „trial`o“ pobūdžio. Kai kada net patys suabejojome, ar tikrai ten reikia važiuoti tarp tų uolų ir akmenų, kur apskritai vos telpa mūsų „Mamba“ per plotį. Buvo momentas, kad važiavome tiesiog į akmenų sieną. Matėme ir Ginielį de Villiersą ten vargstantį, netoliese ir Antanas Juknevičius buvo. Būtent tie akmenynai yra labai klastingi. Nors atrodo, kad su sunkvežimiu ten lipti per tuos akmenis gal ir paprasčiau nei su visureigiu, bet nenorėjome rizikuoti pažeisti padangas. Žinome, ką reiškia keisti ratą, todėl jau geriau daugiau pasaugoti ratus ir apskritai visą sunkvežimį“, - sakė Vaidotas Paškevičius.

Pirmadienį komandos laukia antrasis greičio ruožas. Jis turėjo būti maratoninis ir ekipažų turėjo negalėti aptarnauti mechanikai, tačiau dėl užlieto maratono bivako tai buvo panaikinta.

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų