Pasibaigęs. 05-12 16:00
LKL
Žalgiris
97
M Basket
61
Pasibaigęs. 05-12 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
77
7bet-Lietkabelis
84
Pasibaigęs. 05-13 18:50
LKL
Rytas
110
CBet
77
Pasibaigęs. 05-13 19:30
LKL
Wolves
91
Neptūnas
84
Pasibaigęs. 05-14 18:00
LKL
M Basket
58
Žalgiris
76
Pasibaigęs. 05-14 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
88
Uniclub Casino-Juventus
89
Pasibaigęs. 05-15 18:00
LKL
CBet
90
Rytas
96
Pasibaigęs. 05-15 18:50
LKL
Neptūnas
95
Wolves
76
Pasibaigęs. 05-17 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
99
7bet-Lietkabelis
100
Pasibaigęs. Vakar 17:20
LKL
Wolves
91
Neptūnas
80
05-21, 18:50
LKL
Žalgiris
0
7bet-Lietkabelis
0
05-22, 18:50
LKL
Rytas
0
Wolves
0
05-23, 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Žalgiris
0
05-24, 18:50
LKL
Wolves
0
Rytas
0
05-24, 19:00
Eurolyga
Panathinaikos
0
Fenerbahce
0
05-24, 22:00
Eurolyga
Real Madrid
0
Olympiacos
0
05-26, 17:20
LKL
Žalgiris
0
7bet-Lietkabelis
0
05-27, 18:50
LKL
Rytas
0
Wolves
0

V.Žala „Andalucia Rally“ varžybose išlaiko tempą: pirmajame greičio ruože – vėl antras fotogalerija

Vaidotas Žala ir Paulo Fiuza | Vytauto Dranginio nuotr.

Vaidotas Žala ir Paulo Fiuza | Vytauto Dranginio nuotr.

 Nors oficialus FIA pasaulio taurės „Andalucia Rally“ startas buvo paskelbtas trečiadienį, 8 kilometrų prologas dalyviams buvo tik it apšilimas, mat ketvirtadienį prasidėjo tikrasis varžybų maratonas, kuris tęsis iki pat sekmadienio. Kvalifikacijoje antrąją vietą iškovojusi „Agrorodeo“ komanda pirmajame greičio ruože išlaikė tempą ir finišą pasiekė taip pat antroje pozicijoje. Komandą nuo pirmąją vietą užėmusio Nassero Al-Attiyah skyrė 1 m. 25 sek. Trečias finišavo ispanas Carlosas Sainzas.

Greičio ruožas pareikalavęs ištvermės

Lenktynininkas Vaidotas Žala teigė, kad nors iki prologo tikėjosi, kad daugiau ar mažiau „Andalucia Rally“ greičio ruožai primins klasikinio ralio trasas, jau kvalifikacijos metu įsitikino, kad tai tikrų tikriausios „Cross Country“ varžybos, kurių metu tenka lėkti ne tik per siaurus žvyrkelius, tačiau ir griovius bei kitus bekelės nelygumus. Pasiekęs pirmojo greičio ruožo finišą V. Žala dar kartą patvirtino, kad Ispanijos pietuose parengtos trasos – itin klastingos ir intensyvios.

„Šis greičio ruožas buvo labai intensyvus, reikėjo stengtis išsilaikyti ant kelio, kelių klaidų neišvengėm – kelis kartus apsisukom, tačiau toliau viskas ėjosi sklandžiai. Iš tikrųjų atpratau tokį ilgą atstumą laikyti dėmesį, nes klasikiniame ralyje įveikus 10–15 km trasą turime pertrauką, čia ilgesnius atstumus, apie 80 km, lėkėme be sustojimų. Tikėtina, kad ateityje jie bus ir dar ilgesni“, – pasiekęs finišą kalbėjo „Agrorodeo“ komandos lyderis.

Vaidotas Žala ir Paulo Fiuza | Vytauto Dranginio nuotr.

Vaidotas Žala ir Paulo Fiuza | Vytauto Dranginio nuotr.

V. Žala neslėpė, kad greičio ruožo pabaigoje jau pradėjo justi ir nuovargį, tačiau teigė, kad tai tik įrodymas, jog apsiriboti tik Dakaru nepakanka, mat norint pasiekti aukštesnių rezultatų, reikia daugiau treniruotis, o tai reiškia – įvairiose varžybose startuoti dar dažniau.

„Reikia plėsti savo varžybų geografiją. Manau, kad ateičiai tai bus viena iš pagrindinių užduočių“, – kalbėjo lenktynininkas.

Strategija patogiam startui

Dar prieš kvalifikacijos važiavimus ralio organizatoriai dalyviams pranešė, kad pirmieji 10 finišavusių lenktynininkų pirmojo greičio ruožo startinę poziciją galės pasirinkti patys. Tiesa, savo norus komandos turėjo išsakyti eilės tvarka pradedant nuo užėmusio 10 vietą, ir baigiant geriausią laiką pademonstravusiu Nasseru Al-Attiyah. V. Žala teigė, kad jau prieš prologą turėjo minčių, kaip elgtųsi jei turėtų galimybę rinktis, todėl komandai iškovojus antrą vietą ją ir įgyvendino.

„Mūsų strategija buvo paprasta. Norėjome, kad priekyje nebūtų „žioplų“, o anksčiau startuotų tik greiti vairuotojai, idealiu atveju – Nasseras arba Carlosas Sainzas, todėl atėjus mūsų eilei rinktis išsakėme norą startuoti treti. Tuomet starto laikų lentelės viršuje buvo greitas Saudo Arabijos lenktynininkas Al Rajhi Yazeed, o antroje vietoje Carlosas Sainzas, tačiau kadangi paskutinis starto poziciją galėjo rinktis Nasseras Al-Attiyah, jis įsiterpė į trečiąją vietą ir mus pastūmėjo į ketvirtąją. Tokiu atveju priekyje turėjome tris greitus lenktynininkus, o tai mums – itin palanku“, – starto pozicijų dalybų subtilybes aiškino V. Žala.

Vaidotas Žala ir Paulo Fiuza | Vytauto Dranginio nuotr.

Vaidotas Žala ir Paulo Fiuza | Vytauto Dranginio nuotr.

Įveikęs pirmąjį greičio ruožą lenktynininkas teigė, kad kitoms dienoms tikslas išlieka toks pat – išlaikyti turimą tempą ir neužmigti prie vairo. V. Žala aiškino, kad nors „Agrorodeo“ komandą nuo pirmoje vietoje esančio katariečio Nassero Al-Attiyah skiria nedidelis skirtumas, pagrindinė užduotis yra ne jį aplenkti, o išlaikyti greitį ir neatsilikti.

Naujovės ir pokyčiai

Tai, kad įtampos FIA pasaulio taurės „Andalucia Rally“ varžybose netrūksta pripažįsta ir komandos šturmanas Paulo Fiuza. Viena iš šių varžybų naujovių – elektroninės kelio knygos ne tik prioritetinėms komandoms, tačiau visiems dalyviams be išimčių. Portugalas dar prieš varžybų startą pripažino, kad tai – naujovė ir jam, tačiau pirmasis greičio ruožas prie tokios darbo specifikos leido apsiprasti.

„Dar kvalifikacijos metu buvo šiokia tokia įtampa, tačiau ketvirtadienį įveikus dvi greičio ruožo dalis po 80 kilometrų prie šios naujovės jau įpratau“, – sakė P. Fiuza.

Vaidotas Žala ir Paulo Fiuza | Vytauto Dranginio nuotr.

Vaidotas Žala ir Paulo Fiuza | Vytauto Dranginio nuotr.

Tiesa, nors lenktynės ėjosi it iš pypkės, „Andalucia Rally“ dalyviai neišvengė ir pokyčių. Pirmajame greičio ruože sportiniu tempu lenktynininkai turėjo įveikti 186 kilometrus, tačiau dėl saugumo trečioji greičio ruožo dalis buvo atšaukta, todėl finišas buvo skelbiamas jau po 150 km.

„Open“ kategorijos lenktynininkai, kurie startavo priekyje per daug atsiliko, todėl FIA kategorijoje besivaržantys lenktynininkai prie pirmųjų per daug priartėjo, dėl ko organizatoriai nusprendė finišą paskelbti anksčiau“, – aiškino V. Žala.

Sėkmė šypsojosi ir kitiems

Motociklų įskaitoje pirmąją vietą iškovojo ispanas Lorenzo Santolino, antras finišą pasiekė taip pat ispanas Joan Barreda Bortas, trečią vietą užėmė vokietis Sebastian Buhler. Šioje klasėje startavęs Arūno Gelažninko mokinys Modestas Siliūnas finišavo 52 vietoje.

Keturračių įskaitoje pirmąją ir antrąją vietas užėmė prancūzai Vincentas Padrona ir Sebastien Souday, trečiąją vietą iškovojo ispanas Toni Vingut, o ketvirtąją – lietuvis Laisvydas Kancius.

Antrajame greičio ruože lenktynininkai turės įveikti 339 kilometrus.

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų