Pasibaigęs. 05-01 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
89
Monaco
78
Pasibaigęs. 05-01 21:30
Eurolyga
Baskonia
98
Real Madrid
102
Pasibaigęs. 05-02 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
88
M Basket
82
Pasibaigęs. 05-02 18:50
LKL
Žalgiris
102
Nevėžis-Optibet
78
Pasibaigęs. 05-02 19:45
Eurolyga
Olympiacos
92
Barcelona
58
Pasibaigęs. 05-02 21:45
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
88
Panathinaikos
95
Pasibaigęs. 05-03 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
62
Monaco
65
Pasibaigęs. 05-04 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
88
CBet
85
Pasibaigęs. Vakar 17:20
LKL
Wolves
97
Žalgiris
93
Pasibaigęs. Vakar 19:30
LKL
Šiauliai
104
Neptūnas
98
Šiandien, 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Nevėžis-Optibet
0
Rytoj, 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
0
Maccabi Tel Aviv
0
05-08, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Uniclub Casino-Juventus
0
05-08, 19:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
05-08, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
05-09, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
Rytas
0
05-09, 18:50
LKL
Šiauliai
0
7bet-Lietkabelis
0
05-09, 19:00
LKL
M Basket
0
Nevėžis-Optibet
0

F.Palmeiro: „Man – tai pats geriausias Dakaras“

Dakaro ralio dvyliktasis etapas | Vytauto Pilkausko nuotr.

Dakaro ralio dvyliktasis etapas | Vytauto Pilkausko nuotr.

 Dar lapkričio mėnesį Dakaro ralio organizatoriai įspėjo, jog 2021-ųjų varžybose didžiausias išbandymas laukia šturmanų. Sausį tuo įsitikino visi dalyviai, kurie vienaip ar kitaip rezultatuose matė šio organizatorių sprendimo pasekmes. Tačiau nepaisant sunkumų, ne visi šturmanai jaučia nusivylimą. Kiek kitokią nuomonę turi „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ komandos narys ir Benedikto Vanago porininkas Filipe Palmeiro.

Antrajame bendrame Dakare su lietuviais važiuojantis F. Palmeiro antrina B. Vanago „Dakar Wrap-up“ interviu serijoje išsakytiems žodžiams apie pirmuosius greičio ruožus. Pasak šturmano, pradžioje jie nerado savo tempo. Kaip vėliau paaiškėjo, tikrąjį greitį atrasti trukdė per trumpa pažintis su kardinaliai kitokiu nei ankstesnysis „Toyota Gazoo Racing Hilux“ bolidu. Ne gana to, Dakaras buvo ypač sudėtingas dėl akmenų gausos, todėl išsaugoti padangas ir sveiką automobilį buvo ypač sudėtinga užduotis.

Visus sunkumus vainikavo navigacijos iššūkiai, į kuriuos F. Palmeiro turi alternatyvų požiūrį: „Navigacijos atžvilgiu man tai buvo pats geriausias Dakaras, kokį turėjau. Tai buvo taip sunku, iššūkis buvo toks didelis, kad po greičio ruožo jausdavausi puikiai. Tai buvo visiškas ėjimas iki maksimumo. Kartais TOP vairuotojai atsidurdavo už mūsų. Gera žinoti, kad yra galimybė aplenkti vien navigacijos dėka“.

F. Palmeiro teigimu, jis nepadarė milžiniškų klaidų: „Kiekvienas Dakaras turi gerų ir blogų momentų. Šių metų Dakaro esmė buvo navigacija. Mano nuomone, mes nepadarėme didelių klaidų. Nors ir nepasiekėme TOP 10, jausmas po Dakaro – puikus Už mūsų liko vairuotojų, kurie ankstesniuose Dakaruose užėmė itin aukštas pozicijas“. Navigacijos sunkumų turėjo visi, tą įrodo ir Carloso Sainzo istorija, kuomet paklydus šturmanui, dėl pirmos vietos kovojęs pilotas prarado tiek laiko, jog apie pergalę galėjo pamiršti.

Be šturmano darbo, F. Palmeiro užsimena ir apie kitą svarbią savo užduotį bolido kabinoje – kontroliuoti. Sportininkas atskleidžia, jog pirmas ir svarbiausias jo tikslas yra užtikrinti, jog lenktynės vyktų saugiai, todėl neretai galima jį išgirsti „raminant“ B. Vanagą. „Šiais metais man dažnai to daryti neprireikė“ – pripažįsta portugalas ir priduria, jog labai nemėgsta šuolių su automobiliu.

Visą interviu galite išgirsti „Dakar Wrap-up“ interviu serijoje: 

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų