Pasibaigęs. 05-01 18:30
LKL
Neptūnas
85
Wolves
86
Pasibaigęs. 05-01 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
88
Rytas
78
Pasibaigęs. 05-01 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
89
Monaco
78
Pasibaigęs. 05-01 21:30
Eurolyga
Baskonia
98
Real Madrid
102
Pasibaigęs. 05-02 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
88
M Basket
82
Pasibaigęs. 05-02 18:50
LKL
Žalgiris
102
Nevėžis-Optibet
78
Pasibaigęs. 05-02 19:45
Eurolyga
Olympiacos
92
Barcelona
58
Pasibaigęs. 05-02 21:45
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
88
Panathinaikos
95
Pasibaigęs. 05-03 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
62
Monaco
65
Pasibaigęs. Vakar 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
88
CBet
85
GYVAI. III kėlinys, 10 min.
LKL
Wolves
77
Žalgiris
64
Šiandien, 19:30
LKL
Šiauliai
0
Neptūnas
0
Rytoj, 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Nevėžis-Optibet
0
05-07, 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
0
Maccabi Tel Aviv
0
05-08, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Uniclub Casino-Juventus
0
05-08, 19:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
05-08, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
05-09, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
Rytas
0
05-09, 18:50
LKL
Šiauliai
0
7bet-Lietkabelis
0
05-09, 19:00
LKL
M Basket
0
Nevėžis-Optibet
0

B.Vanagas: „Nenorėčiau, kad (ne)sėkmės faktorius taptų pasiteisinimu“

Dakaro ralio dvyliktasis etapas | Vytauto Pilkausko nuotr.

Dakaro ralio dvyliktasis etapas | Vytauto Pilkausko nuotr.

 Analizė yra viena esminių pasiruošimų fazių bet kurioje srityje. Dakaro ralio išvadoms, pasak Benedikto Vanago, dar anksti – reikia laiko susigulėti informacijai. Tačiau lėktuve, jau kitą dieną po Dakaro finišo skrendančiame Lietuvos link, „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ pilotas atskleidžia, kad keli faktai aiškūs jau dabar.

„Jeigu aš anksčiau puldavau ieškoti atsakymų, analizių ir garsiai deklaruodavau daug visokiausių dalykų, kurie man atrodė tiesa, dabar žinau, kad tiesa ateis vėliau. Viena išmiegota naktis po lenktynių finišo atneša tam tikro pamatymo, bet tai yra mažuma informacijos“, – teigia B. Vanagas.

2019-siais Baltijos šalių rekordą Dakare pasiekęs lenktynininkas neslepia, jog jaučia žmonių nusivylimą dėl nepagerinto rezultato: „Kadangi egzistuoja visuomeninė opinija, reikalingas kažkoks sąlyginis kilimas laipteliais. Taip gimė noras būti dešimtuke. Šiais metais dešimtuko mes nepasiekėme. Ir aš suprantu, kad nemaža dalis Dakaru besidominčių žmonių jaučiasi truputėlį nusivylę, nes juk tikslas buvo kiek kitoks“.

Benediktas Vanagas | Roko Lukoševičiaus/BNS Foto nuotr.

Benediktas Vanagas | Roko Lukoševičiaus/BNS Foto nuotr.

Tačiau rezultatas nepagerintas tik pozicijomis. Kiti rodikliai, pasak, sportininko, yra gerokai progresyvesni: „Mes kalbame apie vietas, bet neįvertiname konkurencijos. Tai, kas buvo dešimtukas prieš penkis metus, ir dešimtukas dabar nebėra visiškai tas pats. Jeigu imtumėm mūsų 2019 metų rezultatą, mes buvome vienuolikti ir nuo lyderio atsilikome 8 val. 10 min. Šiais metais, būdami dvylikti, nuo lyderio atsilikome 5 val. 15 min.“ – konkretizuoja B. Vanagas. Lenktynininko teigimu, net 30 % pagerintas rezultatas yra milžiniškas šuolis į priekį. Tačiau augant konkurencinei aplinkai, TOP 10 nebus lengvai pasiekiamas ir kitais metais.

Sportininkas pasakoja, jog Dakare svarbiausia padaryti kaip galima mažiau klaidų, o kiekviena nesėkmė yra pasiruošimo atspindys. Vis dėlto, ilgametis nusistatymas ima keistis ir B. Vanagas pripažįsta, kad net turint didelę patirtį, neįmanoma visko numatyti: „Aš nenorėčiau, kad tai kada nors taptų pasiteisinimu man arba mūsų kolegoms, bet turiu pripažinti, kad sėkmės faktorius Dakare truputį egzistuoja“, – prisimindamas paskutinius greičio ruožus kalba B. Vanagas.

Benediktas Vanagas | „Stop“ kadras

Benediktas Vanagas | „Stop“ kadras

Kaip vieną iš faktorių, atitolinusių nuo dešimtuko, lenktynininkas įvardija per trumpą pažintį su naujuoju „Toyota Gazoo Racing Hilux“ bolidu. Ne kartą minėjęs, jog tai revoliucingas ir visiškai kitaip valdomas bolidas nei ankstesnės kartos IRS modelis, dabar sportininkas, vertindamas pirmuosius greičio ruožus, mato, jog juose galėjo būti greitesnis: „Mes neturėjome tinkamos trasos nei Lietuvoje, nei per testus Saudo Arabijoje, kurioje atsiskleistų naujojo „Hilux‘o“ svorio pasiskirstymas. Atrodė, kad tas susipažinimas su automobiliu įvyko ir aš klydau. Pirmas keturias–penkias Dakaro dienas kiekvieną dieną atrasdavau naujų dalykų ir tai potencialiai galėdavo pridėti greičio“ – pripažįsta B. Vanagas.

Nors išvadoms dar anksti, pirmosios emocijos gali būti itin iškalbingos. Visą B. Vanago interviu galite pamatyti sportininko „Youtube“ kanale: bit.ly/Dakar_BenediktasVANAGAS

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų