Pasibaigęs. 05-01 21:30
Eurolyga
Baskonia
98
Real Madrid
102
Pasibaigęs. 05-02 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
88
M Basket
82
Pasibaigęs. 05-02 18:50
LKL
Žalgiris
102
Nevėžis-Optibet
78
Pasibaigęs. 05-02 19:45
Eurolyga
Olympiacos
92
Barcelona
58
Pasibaigęs. 05-02 21:45
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
88
Panathinaikos
95
Pasibaigęs. 05-03 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
62
Monaco
65
Pasibaigęs. 05-04 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
88
CBet
85
Pasibaigęs. 05-05 17:20
LKL
Wolves
97
Žalgiris
93
Pasibaigęs. 05-05 19:30
LKL
Šiauliai
104
Neptūnas
98
Pasibaigęs. Vakar 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
92
Nevėžis-Optibet
93
Šiandien, 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
0
Maccabi Tel Aviv
0
Rytoj, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Uniclub Casino-Juventus
0
Rytoj, 20:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
Rytoj, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
05-09, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
Rytas
0
05-09, 18:50
LKL
Šiauliai
0
7bet-Lietkabelis
0
05-09, 19:00
LKL
M Basket
0
Nevėžis-Optibet
0

Po trečiojo greičio ruožo – A.Paliukėno diskusija socialiniame tinkle su A.Juknevičiumi: „Nemeluokit žmonėms“

Aisvydas Paliukėnas ir Antanas Juknevičius | „Stop“ kadras

Aisvydas Paliukėnas ir Antanas Juknevičius | „Stop“ kadras

 Antradienį Saudo Arabijoje tęsėsi 2021 m. Dakaro ralis, kuriame kovą pratęsė šeši ekipažai iš Lietuvos

Trečiame greičio ruože dalyviams reikėjo įveikti 630 km, iš kurių 403 km buvo greičio ruožas. Organizatoriai pranešė, kad 10 proc. greičio ruožo bus kopose, 80 proc. danga – smėlis, o likusi dalis – gruntas.

Vienose iš kopų su problemomis susidūrė Edvinas Juškauskas ir Aisvydas Paliukėnas („Heston Airlines Team Pitlane“, Toyota Hilux Gazoo Racing), kurie bevažiuodami į didžiulę kopą užklimpo.

Iš paskos jų važiavo Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis („KREDA“, Toyota Hilux Overdrive OTB), kurie buvo priversti staigiai nusukti ir pakeisti kryptį.

Kaip socialiniame tinkle „facebook“ po finišo rašė A.Juknevičius, „Prisivijęs prie kopos E.Juškausko automobilį, laikiausi jo įkandin. Edvinui neužkopus į stačią kopos keterą, jo automobilis ėmė judėti atgal, o aš, iš karto už jo važiavęs, nepakankamai tiksliai įvertinau iki tol automobilius skyrusį atstumą, todėl turėjau labai greitai mestis į šoną, norėdamas išvengti galimo susidūrimo, potencialiai pabaigusio mūsų abiejų Dakaro kelionę gerokai per anksti. Tokio staigaus manevro kaina sumokėta pačia brangiausia Dakaro „valiuta“ - kalėm į duobę, kurioje kapstėmės mažiausiai 20 minučių“.

Trečioji greičio ruožo finišas. #Kreda Team Preliminariai - 37vieta. Vakar sakiau sau „Antanai, tau reikia mažinti...

Posted by Antanas Juknevičius on 2021 m. sausio 5 d., antradienis

Po šiuo įrašu komentarą parašė A.Paliukėnas, kuris teigė, kad buvo ne taip: „Antanas savam stiliuje, nemeluokite žmonėms, užklimpot toliau, turime „onboardą“.

Aisvydas Paliukėnas | Organizatorių nuotr.

Aisvydas Paliukėnas | Organizatorių nuotr.

A.Juknevičius patikslino, kad „užklimpo toliau, bet trajektoriją prarado užstrigus E.Juškauskui“, dėl ko jie turėjo važiuoti aplinkui: „Bet mes gi tik save dėl to ir kaltiname, sėkmės ryt“.

Antanas Juknevičius | Organizatorių nuotr.

Antanas Juknevičius | Organizatorių nuotr.

A.Juknevičius taip pat pasidalino ir vaizdo įrašu, kuriame užfiksuotas šis epizodas.

A.Paliukėnas šią diskusiją užbaigė dar vienu ironišku komentaru: „Aha, gerai, kad ne sekančią dieną „užklimpot“ dėl sugadintos trajektorijos“.

Aisvydas Paliukėnas | Organizatorių nuotr.

Aisvydas Paliukėnas | Organizatorių nuotr.

 

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų