„Formulės 1“ žurnalas Nyderlanduose pristatė tradicinį sezono nelaimėlių reitingą, kuriame čempionato dalyviai klasifikuojami pagal tai, kiek nuostolių pridarė komandai dėl savo avarijų ir kitų nelaimingų atsitikimų.
Žinoma, skelbiami duomenys yra neoficialūs. Apklausus kai kurių komandų vadovus, išsiaiškinta, kiek vidutiniškai kainuoja pakeisti kurią nors sulaužytą bolido dalį ir ta kaina buvo įskaičiuojama į bendrą sumą, neatsižvelgiant į tai, kad dėl specifinio bolido dizaino tiksli kaina gali šiek tiek skirtis.
Į šiurpiausią avariją šiemet pateko prancūzas Romainas Grosjeanas („Haas“), kuris tik per stebuklą liko gyvas lenktynėse Bahreine. Ši avarija gerokai patuštino „Haas“ komandos sąskaitą. Bolidas buvo kone visiškai sumaitotas, tad komandai teko pakloti 3,75 mln. eurų, kad bolidas būtų sutaisytas.
Skaičiuojama, kad per visą 2020 m. sezoną bolidų remontams komandos išleido 20,805 mln. eurų. Tai – gerokai mažesnė suma nei 2019 m. (34,11 mln. eurų). Tai iš dalies susiję ir su tuo, kad šiemet lenktynių buvo mažiau (17 prieš 21), tačiau, net ir padalinus sumą iš lenktynių skaičiaus, vidutinė suma remontui viename etape šiemet buvo mažesnė, nei pernai (1,2 mln. eurų prieš 1,6 mln. eurų).
„Haas“ šiemet buvo itin nesėkmingi – komanda išleido daugiausiai milijonų bolidų remontui, o per sezoną sukrapštė tik 3 taškus ir užėmė priešpaskutinę – 9-ą – vietą. Tuo tarpu „Mercedes“, priešingai, viskas sekėsi kone idealiai. Komanda dominavo čempionate, o abiejų savo bolidų remontui per metus neišleido nė 1 mln. eurų.
Kiekvieno sportininko bolido remonto išlaidos per 2020 m. „Formulės 1“ sezoną – fotogalerijoje:
„F-1“ nelaimėliai: kuris lenktynininkas 2020 m. savo komandai pridarė daugiausiai nuostolių? 20 nuotr.
20. Lewisas Hamiltonas („Mercedes“) – 260 tūkst. eurų. Brangiausi remonto darbai: bolido dugnas (140 tūkst.) ir priekinis sparnas (120 tūkst.). | „Scanpix“ ir instagram.com nuotr.
19. Estebanas Oconas („Renault“) – 310 tūkst. Brangiausi remonto darbai: du priekiniai sparnai. | „Scanpix“ ir instagram.com nuotr.
18. Lando Norrisas („McLaren“) – 360 tūkst. Brangiausi remonto darbai: trys priekiniai sparnai. | „Scanpix“ ir instagram.com nuotr.
17. Sergio Perezas („Racing Point“) – 380 tūkst. Brangiausi remonto darbai: bolido dugnas ir du priekiniai sparnai. | „Scanpix“ ir instagram.com nuotr.
16. Valtteri Bottas („Mercedes“) – 400 tūkst. Brangiausi remonto darbai: du bolido dugnai ir priekinis sparnas. | „Scanpix“ ir instagram.com nuotr.
DAUGIAU
15. Pierre‘as Gasly („AlphaTauri“) – 475 tūkst. Brangiausi remonto darbai: du bolido dugnai priekinis sparnas ir priekinė pakaba (70 tūkst.). | „Scanpix“ ir instagram.com nuotr.
14. Sebastianas Vettelis („Ferrari“) – 800 tūkst. Brangiausi remonto darbai: bolido dugnas, trys priekiniai sparnai, galinė pakaba (110 tūkst.), galinis sparnas (90 tūkst.) ir priekinė pakaba. | „Scanpix“ ir instagram.com nuotr.
13. Kevinas Magnussenas („Haas“) – 810 tūkst. Brangiausi remonto darbai: du bolido dugnai, priekinis sparnas, dvi galinės pakabos, galinis sparnas, priekinė pakaba. | „Scanpix“ ir instagram.com nuotr.
12. Kimi Raikkonenas („Alfa Romeo“) – 830 tūkst. Brangiausi remonto darbai: du bolido dugnai, keturi priekiniai sparnai ir priekinė pakaba. | „Scanpix“ ir instagram.com nuotr.
11. Danielis Ricciardo („Renault“) – 850 tūkst. Brangiausi remonto darbai: du bolido dugnai, priekinis sparnas, galinė pakaba, du galiniai sparnai ir priekinė pakaba. | „Scanpix“ ir instagram.com nuotr.
10. George‘as Russellas („Williams“) – 850 tūkst. Brangiausi remonto darbai: bolido dugnas, keturi priekiniai sparnai, dvi galinės pakabos. | „Scanpix“ ir instagram.com nuotr.
9. Charlesas Leclercas („Ferrari“) – 955 tūkst. Brangiausi remonto darbai: du bolido dugnai, du priekiniai sparnai, galinė pakaba, galinis sparnas ir dvi priekinės pakabos. | „Scanpix“ ir instagram.com nuotr.
8. Daniilas Kvyatas („AlphaTauri“) – 1,085 mln. eurų. Brangiausi remonto darbai: du bolido dugnai, du priekiniai sparnai, dvi galinės pakabos, du galiniai sparnai ir priekinė pakaba. | „Scanpix“ ir instagram.com nuotr.
7. Nicholas Latifi („Williams“) – 1,14 mln. Brangiausi remonto darbai: du bolido dugnai, du priekiniai sparnai, dvi galinės pakabos, trys galiniai sparnai ir priekinė pakaba. | „Scanpix“ ir instagram.com nuotr.
6. Maxas Verstappenas („Red Bull“) – 1,14 mln. Brangiausi remonto darbai: du bolido dugnai, šeši priekiniai sparnai ir dvi priekinės pakabos. | „Scanpix“ ir instagram.com nuotr.
5. Antonio Giovinazzi („Alfa Romeo“) – 1,295 mln. Brangiausi remonto darbai: du bolido dugnai, trys priekiniai sparnai, galinė pakaba, du galiniai sparnai ir trys priekinės pakabos. | „Scanpix“ ir instagram.com nuotr.
4. Carlosas Sainzas („McLaren“) – 1,31 mln. Brangiausi remonto darbai: monokokas (400 tūkst.), bolido dugnas, keturi priekiniai sparnai, galinis sparnas ir dvi priekinės pakabos. | „Scanpix“ ir instagram.com nuotr.
3. Lance‘as Strollas („Racing Point“) – 1,955 mln. Brangiausi remonto darbai: monokokas, keturi bolido dugnai, trys priekiniai sparnai, dvi galinės pakabos, du galiniai sparnai, priekinė pakaba ir variklio gaubtas (70 tūkst.). | „Scanpix“ ir instagram.com nuotr.
2. Alexanderis Albonas („Red Bull“) – 2,2 mln. Brangiausi remonto darbai: pavarų dėžė (480 tūkst.), monokokas, trys bolido dugnai, du priekiniai sparnai, dvi galinės pakabos, du galiniai sparnai ir dvi priekinės pakabos. | „Scanpix“ ir instagram.com nuotr.
1. Romainas Grosjeanas („Haas“) – 4,25 mln. Brangiausi remonto darbai: variklis (2 mln.), pavarų dėžė, monokokas, du bolido dugnai, keturi priekiniai sparnai, galinė pakaba, vairas (100 tūkst.), galinis sparnas, priekinė pakaba ir variklio gaubtas. | „Scanpix“ ir instagram.com nuotr.
info@sportas.lt
Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.