Žiūrimiausiame 3x3 krepšinio turnyre Lietuvoje teisėjai taps skaitmeninės reklamos stendais
Teisėjai taps skaitmeninės reklamos stendais | Organizatorių nuotr.
Savaitgalį startavo „Hoptrans 3x3“ krepšinio turnyras, kuris sulaukė didelio sirgalių dėmesio ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje. Turnyre, kurį globoja ir FIBA, sporto aprangų įmonė „Tūta“ kartu su lanksčiųjų ekranų lydere kompanija „Royole“ pristatė išmaniuosius krepšinio teisėjų marškinėlius.
Pasiekta milijoninė auditorija
Visą liepos mėnesį vyksiančiame turnyre ne tik sirgaliai, esantys Palangos 3x3 arenoje, bet ir TV6 kanalo, TV3 Play videoplatformos bei FIBA 3x3 „YouTube“ kanalo žiūrovai galės matyti vyksiančias 3x3 krepšinio kovas bei teisėjus, apsivilkusius išmaniuosius marškinėlius su įmontuotais lanksčiaisiais ekranais. Ši unikali technologija, kuri pirmąkart pasaulyje pristatyta būtent Lietuvoje, LKL Karaliaus Mindaugo taurės finalo ketverto turnyre dar iki karantino, leidžia praplėsti reklamos galimybes, t.y. lanksčiuose ekranuose transliuoti neribotą logotipų ar vaizdo klipų kiekį.
Be to, 3x3 turnyre pristatoma dar viena naujovė: reklama transliuojama abiejose išmaniųjų marškinėlių pusėse – priekyje ir nugaroje, taigi teisėjai tampa tarsi skaitmeninės reklamos stendais.
Iš viso rungtynių transliacijos bei įvairūs vaizdai iš pirmojo „Hoptrans 3x3“ etapo pasiekė apie 3 milijonus žmonių visame pasaulyje.
Marškinėliuose įmontuotas ekranas sveria vos 85 g
Išmaniųjų marškinėlių idėjos autorius „Tūta“ vadovas Valentinas Navikauskas atskleidė, jog šią idėją nešiojosi seniai, gal daugiau nei 15 metų, tačiau tuo metu rinkoje nebuvo technologijų, galinčių sukurti marškinėlius su lengvu ekranu.
„O štai 2018 metų pabaigoje, beieškant informacijos, atsirado tai, kas pasirodė tinkama ir svajota, – „Royole“ kompanijos revoliucinis perversmas ekranų srityje – lengvi ir lankstūs AMOLED ekranai, kurie bent iš dalies leido galvoti apie jų pritaikymą sporto srityje. Nors pati „Royole“ jau buvo pagaminusi paprastų T-marškinėlių prototipą su įkomponuotu ekranu priekyje, tačiau mūsų idėja technologiją naudoti sporto aprangose, atsisakant klijuotų ar sublimuotų reklaminių logotipų, jiems pasirodė naujoviška ir priimtina“, - teigė „Tūtos“ vadovas.
Todėl 2019 metų pradžioje Barselonoje vykusiame „MWC-2019- Mobile World Congress“ „Tūta” direktorius V.Navikauskas ir „Royole“ generalinis direktorius Billas Liu pasirašė bendradarbiavimo sutartį dėl lanksčių ekranų technologijos panaudojimo sportinėje aprangoje.
V.Navikauskas pabrėžė, kad pasaulio sportinės aprangos rinkoje kuriamas pilotinis projektas pareikalaus daug jėgų ir investicijų: „Tai neįprasta, todėl laukia didelis darbas, kol atitinkami produktai pasieks klientų širdis ir įsitvirtins sporte.“
Antrasis „Hoptrans 3x3“ turnyro etapas – jau šį penktadienį.
Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.