Pasibaigęs. 04-27 22:30
NBA
Pelicans
85
Thunder
106
Pasibaigęs. 04-28 17:20
LKL
7bet-Lietkabelis
78
Uniclub Casino-Juventus
91
Pasibaigęs. 04-28 19:30
LKL
CBet
85
Rytas
98
Pasibaigęs. 04-29 18:50
LKL
Žalgiris
95
M Basket
68
Pasibaigęs. Vakar 03:30
NBA
Pelicans
89
Thunder
97
Pasibaigęs. Vakar 20:00
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
85
Panathinaikos
83
Pasibaigęs. Vakar 21:30
Eurolyga
Olympiacos
80
Barcelona
82
Pasibaigęs. Šiandien 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
77
CBet
116
Pasibaigęs. Šiandien 18:30
LKL
Neptūnas
85
Wolves
86
Pasibaigęs. Šiandien 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
88
Rytas
78
GYVAI. II kėlinys, 1 min.
Eurolyga
Fenerbahce
19
Monaco
21
Šiandien, 21:30
Eurolyga
Baskonia
0
Real Madrid
0
Rytoj, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
M Basket
0
Rytoj, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Nevėžis-Optibet
0
Rytoj, 19:45
Eurolyga
Olympiacos
0
Barcelona
0
Rytoj, 21:45
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
0
Panathinaikos
0
05-03, 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
0
Monaco
0
05-04, 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
CBet
0
05-05, 17:20
LKL
Wolves
0
Žalgiris
0
05-05, 19:30
LKL
Šiauliai
0
Neptūnas
0
05-06, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Nevėžis-Optibet
0
05-08, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Uniclub Casino-Juventus
0
05-09, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
Rytas
0
05-09, 18:30
LKL
Šiauliai
0
7bet-Lietkabelis
0
05-09, 19:00
LKL
M Basket
0
Nevėžis-Optibet
0

COVID-19 nesustabdė Vilniaus „Ryto“ fanų palaikymo – atributikos prekyba šovė aukštyn

COVID-19 nesustabdė Vilniaus „Ryto“ fanų palaikymo  | Instagram.com nuotr

COVID-19 nesustabdė Vilniaus „Ryto“ fanų palaikymo | Instagram.com nuotr

 Po nutraukto „Betsafe–LKL“ sezono ir kovo 16 d. Lietuvoje prasidėjus karantinui krepšinis sustojo. Nors dėl neįvykusių LKL kovų sostinės klubas neteko planuotų pajamų – elektroninės atributikos parduotuvės pardavimai nesustojo, o atvirkščiai – šoktelėjo.

Su praėjusiais sezonais lyginant kovo ir balandžio mėnesius, užsakymų suma bei kiekis padvigubėjo, du kartus išaugo ir bendra pardavimų suma. Šiuo metu tai yra vienintelės klubo gaunamos pajamos. Operatyviai į šalyje susidariusią situaciją sureagavęs sostinės klubas savo bendruomenei pasiūlė net kelių dizainų #RytasFamily veido kaukių, kurios tapo populiariausia preke karantino laikotarpiu. Socialiniuose tinkluose nuotraukomis su šiomis kaukėmis dalinosi Vilniaus meras Remigijus Šimašius, prodiuseris Laurynas Šeškus, komikas Paulius Ambrazevičius, radijo laidų vedėjas Gedas Saročka ir dar daugybė ištikimų sostinės klubo fanų.

„Mano sūnų „Ryto“ kaukė padarė tokį laimingą, kad besišypsant matėsi visi dantys. Kadangi šeimoje vykdome griežtą karantiną ir jam nebuvo kaip išeiti pademonstruoti madų į gatvę, tad tris dienas ją demonstravo namuose. Man ši kaukė irgi prilipo. Pastebiu kaip praeiviai ar kitų automobilių vairuotojai vis pasižiūri. Ir smagu, ir truputį nejauku, nes žiūri ne į gražiausią mano kūno vietą, o į kaukę“, – teigia G. Saročka.

Be kaukių fanai aktyviai savo garderobą atsinaujina ir kita atributika. Atšilus orams bei lengvėjant karantino sąlygoms, sirgaliai atsinaujina savo marškinėlius, džemperius ir bliuzonus. Pastebima, jog klubo atributika tampa kaip dovanų pasirinkimas – kolegos, draugai, artimieji perka klubo suvenyrus dovanoms „Ryto“ aistruoliams.

Vilniaus „Ryto“ rinkodaros vadovė Loreta Stakauskaitė nuomone, džiugu matyti tokią karantino metu fanų išreikštą pagalbą klubui, o tai rodo ir elektroninės prekybos vystymąsi.

„Daugiau nei 100% išaugęs mūsų elektroninės prekybos užsakymų skaičius, dvigubai padidėjusios pardavimų pajamos ir keliolika procentų paaugusi klientų bazė yra pasitikėjimo ženklas klubui, kad kartu šią krizę įveiksime. Šiuo laikotarpiu pamatėme, kad turime ir daug „Ryto“ aistruolių iš užsienio. Dėkojame visiems palaikantiems Vilniaus klubą bei perkantiems jo atributiką, kuri jau antrą sezoną yra ne tik sporto rungtynių, bet ir laisvalaikio apranga. Pažadame, kad artėjančiai vasarai paruošime naują marškinėlių ir bliuzonų kolekciją.

Karantino laikotarpiu, laikydamiesi visų saugumo reikalavimų, visus užsakymus siunčiame paštu. Džiaugiamės, kad šiuo išaugusių užsakymų skaičiumi padedame kitiems vietiniams verslams, kaip Lietuvos paštas, kuris yra pagrindinis pristatymo paslaugų tiekėjas mūsų fanams“, – sako rinkodaros vadovė.

Prisidėti prie sostinės klubo gyvavimo taip pat galima ir kitais būdais. Norintys tai padaryti vilniečiai kviečiami prisijungti prie akcijos „Pasidalink 1,2% GPM su „Rytu““ bei iki liepos 1 dienos skirti 1,2 proc. GPM.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų