Pasibaigęs. 05-01 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
89
Monaco
78
Pasibaigęs. 05-01 21:30
Eurolyga
Baskonia
98
Real Madrid
102
Pasibaigęs. 05-02 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
88
M Basket
82
Pasibaigęs. 05-02 18:50
LKL
Žalgiris
102
Nevėžis-Optibet
78
Pasibaigęs. 05-02 19:45
Eurolyga
Olympiacos
92
Barcelona
58
Pasibaigęs. 05-02 21:45
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
88
Panathinaikos
95
Pasibaigęs. 05-03 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
62
Monaco
65
Pasibaigęs. Vakar 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
88
CBet
85
Pasibaigęs. Šiandien 17:20
LKL
Wolves
97
Žalgiris
93
Pasibaigęs. Šiandien 19:30
LKL
Šiauliai
104
Neptūnas
98
Rytoj, 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Nevėžis-Optibet
0
05-07, 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
0
Maccabi Tel Aviv
0
05-08, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Uniclub Casino-Juventus
0
05-08, 19:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
05-08, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
05-09, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
Rytas
0
05-09, 18:50
LKL
Šiauliai
0
7bet-Lietkabelis
0
05-09, 19:00
LKL
M Basket
0
Nevėžis-Optibet
0

50 km nuobodžiauti turėjęs S.Jurgelėnas: apie „Kakės-Makės“ miltus ir dvi kilusias problemas VIDEO

Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas | Organizatorių nuotr.

Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas | Organizatorių nuotr.

  Pirmadienį Saubo Arabijoje tęsėsi Dakaro ralis, o 8-ajame etape trasoje pasirodė tik automobilių, bagių ir sunkvežimių klasių sportininkai. Motociklininkai ir keturračių vairuotojai liko bivake ir gedėjo trasoje žuvusio Paulo Goncalveso.

Aštuntajame etape reikėjo įveikti 716 km distanciją, iš kurių 477 km sudarė greičio ruožas. Tiek startas, tiek finišas buvo Vadi Al-Davasiro mieste. Dalyvių laukė nemažai kalnuotų vietovių, tarpeklių ir kontrastingo kraštovaizdžio. Buvo žadama, kad 40 km atkarpa bus visiškai tiesi, tad bus galima spausti greičio pedalą iki dugno, tačiau kitose atkarpose reikės įveikti kopas.

Puikiu tempu važiavę Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas turėjo kelias bėdas – 5 minutėms buvo strigę kopose, o prieš pat finišą turėjo pasikeisti padangą. Visgi tai buvo greičio ruožas, kuris, pasak S.Jurgelėno, trumpam net privertė nuobodžiauti.

„Pradžioje ruožas buvo panašus, koks buvo ir vakarykštės. Normaliai lėkėme, o vienose iš kopų pataikėme į „Kakės-Makės“ miltus. Tiesiog piltuvėlis ir mašinėlė gražiai įsikomponavo. Kvailai pradėjome vaduoti, per kokias 5 minutes išsikapstėme, nors galėjome ir greičiau. Nulėkėme toliau, o per tą laiką 2-3 automobiliai mus aplenkė. Vėliau įsivažiavome, pasigavome tris automobilius, tarp kurių buvo ir Benediktas Vanagas ir kurie mus buvo aplenkę. Pabaigoje buvome trumpam pastrigę, bet greitai išsikapstėme. Per kopas važiuojant ir kažkur atrėminėjome galinį ratą. Iš jo išeidinėjo oras, o likus nedaug kilometrų iki finišo jis jau buvo tuščias, todėl turėjome stoti, pasikeisti ratą ir štai mes jau finiše“, – sakė S.Jurgelėnas. „Gerokai virš 50 km buvo lygu ir greitis tarp 170 ir 180 km/h. Vėliau prasidėjo bangos ir pasidarė nejauku, kai tokiu greičiu važiuojant pradeda automobilį kelti arba grūsti į žemę, tada numetėme greitį iki 150 km/h. Dar nebuvau patyręs, kad važiuoji 50 km ir pasidaro nuobodu“.

S.Jurgelėnas taip pat papasakojo, ką veiks grįžęs į bivaką.

„Dabar nusiprausiu, ieškosiu Mindaugo Pociaus, kad padarytų man remontų. Gal pavyks nusnūsti, o vėliau padirbėsiu su kelio knyga“, – sakė S.Jurgelėnas.

Maestro Saulius Jurgelėnas SS8 finiše apie Kakės Makės miltus. #iGo2Dakar Autoaibė LRT Nissan #STIHL/Mocevičiaus firma "Ginalas" If draudimas Hardman vehicle systems

Posted by iGo2Dakar on Monday, January 13, 2020

 

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų