Pasibaigęs. 05-02 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
88
M Basket
82
Pasibaigęs. 05-02 18:50
LKL
Žalgiris
102
Nevėžis-Optibet
78
Pasibaigęs. 05-02 19:45
Eurolyga
Olympiacos
92
Barcelona
58
Pasibaigęs. 05-02 21:45
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
88
Panathinaikos
95
Pasibaigęs. 05-03 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
62
Monaco
65
Pasibaigęs. 05-04 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
88
CBet
85
Pasibaigęs. 05-05 17:20
LKL
Wolves
97
Žalgiris
93
Pasibaigęs. 05-05 19:30
LKL
Šiauliai
104
Neptūnas
98
Pasibaigęs. 05-06 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
92
Nevėžis-Optibet
93
Pasibaigęs. Vakar 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
81
Maccabi Tel Aviv
72
Šiandien, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Uniclub Casino-Juventus
0
Šiandien, 20:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
Šiandien, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
Rytoj, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
Rytas
0
Rytoj, 18:50
LKL
Šiauliai
0
7bet-Lietkabelis
0
Rytoj, 19:00
LKL
M Basket
0
Nevėžis-Optibet
0

Naujasis MAZ sunkvežimis: ar baltarusiai duos į kaulus rusams? fotogalerija

Naujasis MAZ sunkvežimis | iGo2Dakar nuotr.

Naujasis MAZ sunkvežimis | iGo2Dakar nuotr.

 Dakaro ralio trasose užtikrintai viešpataujant rusų „Kamaz“ sunkvežimiams, jų konkurentai nesnaudžia. Baltarusijos MAZ gamykla paruošė naują ginklą 2020 metų Dakarui – „MAZ-6440RR“.

Labiausiai pastebimas atnaujinimas – automobilio kabina dabar yra tarp ašių, o jos priekyje kyšo variklio dangtis.

„Mes bandėme sukurti vieną gražiausių sunkvežimių. Naujasis „MAZ-6440RR“ yra ne tik galingas ir manevringas, bet ir atrodo įspūdingai. Ralio reido varžybose jam garantuotas dėmesys, o tai prisidės prie MAZ vardo garsinimo pasaulyje“, – nepriklausomų žurnalistų „iGo2Dakar“ komandai Marselio uoste pasakojo „MAZ-SPORTauto“ vadovas ir lenktynininkas Sergejus Viazovičius.

„MAZ-6440RR“ apginkluotas 960 arklio galių (AG) turinčių turbininiu varikliu, išvystančiu net 4500 niutonmetrų (Nm) sukimo momentą. Maksimalus sunkvežimio greitis elektroniniu būdu ribojamas iki 140 km/val. – tai padaryta tik dėl Dakaro ralio taisyklių. Bakas talpina net 1000 litrų degalų.

Sunkvežimio ilgis 7,05 metro, plotis 2,55 m, aukštis siekia 3,4 metro. Sunkvežimyje sumontuota „Allison 4000“ automatinė pavarų dėžė, „Weweler“ spyruoklės, „Reiger“ amortizatoriai, SISU ašys ir ZF paskirstymo dėžė.

Apie naują sunkvežimį ir visus pakeitimus „iGo2Dakar“ kalbėjosi su „MAZ-SPORTauto“ direktoriaus pavaduotoju Grigorijumi Patskevičiumi.

Vyras pabrėžė, kad automobilio dizainas yra absoliučiai naujas, o vienas pagrindinių atnaujintų techninių komponentų yra pirmą kartą į MAZ sunkvežimį sumontuota automatinė pavarų dėžė.

Nors automobilio dizaino pakeitimas galėtų atrodyti nepakankamai didelis atnaujinimas, tai buvo atlikta ne veltui. Pagrindinė pakeitimo nauda — idealus svorio pasiskirstymas tarp ašių. Perkėlus variklį į priekį, buvo pasiektas 50/50 svorio pasiskirstymas. Dėl šio balanso ir perkeltos kabinos, sportininkai patirs mažesnius smūgius ir vibracijas lenktynių metu.

G. Patskevičius paklaustas, ar nesumažėjo matomumas dėl naujos sunkvežimio komponuotės, žodžių nevyniojo į vatą: „matomumas šiek tiek sumažėjo, šito neslėpsime, bet šį praradimą visiškai kompensuoja privalumai, apie kuriuos kalbėjau anksčiau.“

Visi pakeitimai, kaip pasakojo „MAZ-SPORTauto“ atstovas, buvo atliekami tik po pasitarimų ir diskusijų su vairuotojais: „Mūsų lenktynininkų patarimai ir nuomonė yra didelė ir svarbi technikos tobulinimo dalis. Iš esmės, visi konstrukcijos dizaino pakeitimai atsirado atlikus testus ir bandymus, kurių metu sportininkai padarė išvadas, kas būtų geriausia. Jų norai ir argumentai yra visada išklausomi.“

Naujasis sunkvežimis įveikė ne tik testus vietiniuose bandymų poligonuose, bet jau dalyvavo ir keliuose raliuose. „Silk Way Rally 2019“, kuriame „MAZ-6440RR“ debiutavo, sunkvežimis pasirodė puikiai, o iš Maroko „Desert Challenge 2019“ S. Viazovičius su raudonuoju sunkvežimiu parvežė pirmosios vietos taurę.

Taigi, sunkvežimis įrodė galintis padėti kovoje dėl aukščiausių pozicijų, o vienas pagrindinių džiaugsmų ekipažui – išaugęs komforto lygis. Tai maratoniniuose raliuose reiškia net labai daug.

Paklausus apie lūkeščius artėjančiam Dakarui, G. Patskevičius atsakė nedvejodamas: „Tik viena prognozė – mes tapsime 2020 Dakaro nugalėtojais.“

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų