Pasibaigęs. 04-25 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
95
Maccabi Tel Aviv
79
Pasibaigęs. 04-25 22:00
Eurolyga
Real Madrid
101
Baskonia
90
Pasibaigęs. 04-26 20:00
Eurolyga
Monaco
93
Fenerbahce
88
Pasibaigęs. 04-26 22:00
Eurolyga
Barcelona
77
Olympiacos
69
Pasibaigęs. 04-27 17:00
LKL
Neptūnas
77
Pieno žvaigždės
88
Pasibaigęs. 04-27 17:20
LKL
Šiauliai
65
Wolves
91
Pasibaigęs. 04-27 22:30
NBA
Pelicans
85
Thunder
106
Pasibaigęs. Vakar 17:20
LKL
7bet-Lietkabelis
78
Uniclub Casino-Juventus
91
Pasibaigęs. Vakar 19:30
LKL
CBet
85
Rytas
98
Pasibaigęs. Šiandien 18:50
LKL
Žalgiris
95
M Basket
68
Rytoj, 03:30
NBA
Pelicans
0
Thunder
0
Rytoj, 20:00
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
0
Panathinaikos
0
Rytoj, 21:30
Eurolyga
Olympiacos
0
Barcelona
0
05-01, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
CBet
0
05-01, 18:30
LKL
Neptūnas
0
Wolves
0
05-01, 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
Rytas
0
05-01, 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
0
Monaco
0
05-01, 21:30
Eurolyga
Baskonia
0
Real Madrid
0
05-02, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
M Basket
0
05-02, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Nevėžis-Optibet
0
05-02, 19:45
Eurolyga
Olympiacos
0
Barcelona
0
05-02, 21:45
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
0
Panathinaikos
0
05-03, 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
0
Monaco
0
05-04, 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
CBet
0
05-05, 17:20
LKL
Wolves
0
Žalgiris
0
05-05, 19:30
LKL
Šiauliai
0
Neptūnas
0
05-06, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Nevėžis-Optibet
0
05-08, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Uniclub Casino-Juventus
0
05-09, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
Rytas
0
05-09, 18:30
LKL
Šiauliai
0
7bet-Lietkabelis
0
05-09, 19:00
LKL
M Basket
0
Nevėžis-Optibet
0

Vilkyčiuose žiūrovu būsiantis N.Naujokaitis (ne)skuba sugrįžti į didįjį sportą

Nerijus Naujokaitis | Organizatorių nuotr.

Nerijus Naujokaitis | Organizatorių nuotr.

 Jau šį savaitgalį Vilkyčių trasoje vyksiančias Europos autokroso čempionato kovas iš žiūrovams skirtos zonos stebės ir tituluočiausias mūsų šalies kroso meistras Nerijus Naujokaitis.

Ką šiandien veikia dukart Senojo žemyno pirmenybėse triumfavęs šakietis ir kaip vertina dabartinės kartos sportininkų galimybes kautis dėl aukščiausios prabos apdovanojimų?

„Iškart atsiprašau, kad negaliu atsakyti į antrąjį klausimą, nes pastaruosius metus visa galva buvau pasinėręs į kitus projektus ir tikrai atidžiai nesekiau, kaip, kam ir kur sekasi kroso trasose.  Maniškės prognozės ir įžvalgos šiuo metu tebūtų spėlionės, o ne rimta analizė“, – atvirauja N.Naujokaitis.

Iš tiesų 2007 ir 2008 metais į pačią Europos autokroso Olimpo viršūnę užkopęs Nerijus beveik dešimtmetį gyveno kaip „normalus“ verslininkas ir grąžino moralines skolas šeimai, o kai adrenalino alkis privertė sugrįžti į sportinių automobilių dirbtuves, ėmėsi tai, ką dabar  pats vadina avantiūra.

„Faktas, kad mano optimizmas buvo visiškai nepamatuotas: pradėjome konstruoti kovoms Pasaulio ralio-kroso čempionate (WRX) skirtą automobilį ir šventai tikėjom, kad senasis mūsų komandos žinių bagažas bei patirtis leis būti konkurencingiems. Deja, nusvilom beveik visur, kur tik teoriškai buvo galima nusvilti. Nepaisant didžiulių pastangų normalus debiutas WRX trasose taip ir neįvyko, nes vos tik išspręsdavome vieną kuriamos „Škoda Fabia RX“ techninę problemą, paaiškėdavo, kad turim keletą naujų. Tik kai atsisakėm ambicijų, esą patys viską žinom neprasčiau nei gamyklinėse komandose dirbantys inžinieriai, reikalai pamažu pradėjo taisytis“, – pripažįsta tituluotasis kroso meistras.

Nerijus Naujokaitis | Organizatorių nuotr.

Nerijus Naujokaitis | Organizatorių nuotr.

Pasak Nerijaus, po virtinės nesėkmingų eksperimentų su varikliu bei transmisija, jau praėjusiais metais buvo rasti techniniai sprendimai, leidę su „Škoda Fabia RX“ treniruotis šiais metais Pasaulio ralio-kroso čempionate „ESmotorsport“ komandoje debiutavusiam Rokui Baciuškai bei neseniai jį pakeitusiam  Kevinui Abbringui.

„Su Ernestu Staponkum pažįstami krūvą metų ir kai jis paprašė pagalbos konstruojant WRX skirtą automobilį, be ilgų dvejonių atskleidėm savo kortas – parodėm kur klydom, ką padarėm teisingai ir, panašu, gerokai paspartinom jų komandos darbus.Mes taip pat gavom ir dar tikimės gauto nemažai naudingos informacijos. Šiuo metu likę iš tiesų tik keletas detalių, kurias reikia tinkamai sureguliuoti, ir mūsų „Škoda“ bus paruošta varžyboms. Tačiau skirtingai nuo pirmojo bandymo eiti į „žvalgybą mūšiu“, nebesiruošiam, nes šiame lygyje avantiūrizmas labai retaipasiteisina. Esam sutarę su patirties WRX komandose – lyderėse dirbusiais inžinieriais, kad jie padės sudėlioti paskutiniuosius taškus. Jei taip tikrai įvyks, jau vasaros antroje pusėje viliamės patys arba su patirtį aukščiausio lygio kovose jau sukaupusių ralio-kroso legionierių pagalba išbandytijėgas oficialiose varžybose“, – teigia N.Naujokaitis.

Klausiamas, ar toks išbandymas technikai galėtų būtų surengtas Europos autokroso čempionato lenktynių Vilkyčiuose metu, Nerijus patikino, kad šios disciplinos – kroso ir ralio-kroso –panašios tik išoriškai. Tačiau techniniai sprendimai skiriasi beveik taip pat drastiškai, kaip futbolas ir rankinis, nors abiejuose laimi komanda, pelniusi daugiau įvarčių.

„Krose esam išbandę ir pasiekę viską, todėl naujus startus planuojam tik ralio-kroso trasose. Labai tikiuosi, kad tai nutiks pačiu artimiausiu metu. Visoms mūsiškių komandoms ir pilotams Vilkyčiuose linkiu gero finišo, o žiūrovams – įspūdingų reginių“, – sako N.Naujokaitis.

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų