Pasibaigęs. 05-01 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
89
Monaco
78
Pasibaigęs. 05-01 21:30
Eurolyga
Baskonia
98
Real Madrid
102
Pasibaigęs. 05-02 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
88
M Basket
82
Pasibaigęs. 05-02 18:50
LKL
Žalgiris
102
Nevėžis-Optibet
78
Pasibaigęs. 05-02 19:45
Eurolyga
Olympiacos
92
Barcelona
58
Pasibaigęs. 05-02 21:45
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
88
Panathinaikos
95
Pasibaigęs. 05-03 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
62
Monaco
65
Pasibaigęs. 05-04 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
88
CBet
85
Pasibaigęs. Vakar 17:20
LKL
Wolves
97
Žalgiris
93
Pasibaigęs. Vakar 19:30
LKL
Šiauliai
104
Neptūnas
98
Šiandien, 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Nevėžis-Optibet
0
Rytoj, 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
0
Maccabi Tel Aviv
0
05-08, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Uniclub Casino-Juventus
0
05-08, 19:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
05-08, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
05-09, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
Rytas
0
05-09, 18:50
LKL
Šiauliai
0
7bet-Lietkabelis
0
05-09, 19:00
LKL
M Basket
0
Nevėžis-Optibet
0

F2 pilotas E.Riabko ruošiasi pasaulio čempionato startui Kaune: „Svajoju apie podiumą“

Edgaras Riabko | Organizatorių nuotr.

Edgaras Riabko | Organizatorių nuotr.

 Jau gegužės pabaigoje Kaune rinksis geriausi F2 vandens formulių pilotai iš viso pasaulio. Tarp jų bus ir vienintelis Lietuvos atstovas Edgaras Riabko. Naujasis F2 sezonas startuos gimtajame piloto mieste Kaune, o praėjusiais metais namuose vykusiose lenktynėse E. Riabko lipo ant podiumo. Kaunietis teigia, kad ir šiemet keliami aukščiausi tikslai, tačiau juos gerokai koreguoja biudžetas – būtent pinigai lemia stabilumą viso sezono metu, o didžiosios komandos lietuvius kol kas gerokai lenkia.

Gamyklinės komandos žengia į F2

Lenktynės Kauno mariose vyks jau gegužės 26-27 dienomis. Planuojama, kad į laikinąją sostinę atvyks apie 30 pilotų iš visos Europos, JAV,  Australijos, Jungtinių Arabų Emiratų (JAE). Kartu su F2 vandens formulių lenktynėmis vyks ir gliserių „FR-1000” Europos čempionato pirmasis etapas.

E. Riabko neslepia, kad šį sezoną konkurencija bus kaip niekada didelė.

„Gamyklinės komandos iš F1 ateina ir į F2, todėl dabar bus pati didžiausia konkurencija, kokia tik gali būti. Norinti labai gerai pasiruošti reikia turėti labai didelį biudžetą. Iš esmės stabilumas viso sezono metu priklauso nuo biudžeto dydžio. Nuotaika visuomet būtų geresnė, nei biudžetas būtų didesnis. Praėjusių metų rezultatai parodė, ypač etapas Kaune, kad galime varžytis ir su Pasaulio čempionu. Pagal greitį mes nenusileidome ir galime lipti ant podiumo“, - sako E. Riabko.

Šiemet Pasaulio F2 čempionatą sudarys penki etapai – startas bus duotas Kaune, o vėliau etapai vyks Danijoje, Norvegijoje, Portugalijoje ir Šri Lankoje.

Visuose penkiuose etapuose reikia stabiliai lipti ant podiumo, kad galėtume galvoti apie čempiono vardą. Pripažinsiu, kad giliai širdyje aš jau svajoju apie tai. Kaune vienas šalia kito plaukėme su Abu Dabio pilotu, kuris vėliau tapo pasaulio čempionu. Supratau, kad mūsų darbas, mūsų pasiruošimas, mano vairavimo technika yra sureguliuota pakankamai gerai. Vienintelė bėda, kad nuolat reikia keisti agregatus, visose lenktynėse plaukti su nauja technika. Apie tai svajoja kiekvienas pilotas“, - pasakoja pilotas.

Išbandys techniką Kauno mariose

Naujajame sezone E. Riabko startuos su nauju varikliu, kurį pavyko sutaupyti praėjusių metų čempionate.

„Turime naujai perrinktą variklį, kurio nepanaudojome. Pernai du etapai neįvyko ir mes išsivertėme su vienu motoro, o naujo nepanaudojome. Dabar dėsime naująjį motorą, o pirmoms varžyboms bus viskas naujai perrinkta. Žiūrėsime, kaip seksis Kaune. Lyderiai į kiekvienas lenktynes atvažiuoja su naujai perrinktais laivais, o mes perrinkinėjame laivus tada, kai pradeda gesti. Toks ir skirtumas“, - neslepia sportininkas.

Itin svarbi vandens formulių detalė ir sraigtas, kuriam ekipos skiria ypatingą dėmesį.

„Gaminame naujus sraigtus, tačiau ir pernai pasigaminome labai neblogus sraigtus - labai neblogi sraigtai tiek greitoms, tiek plačioms trasoms, tiek ilgoms tiesiosioms. Tai sraigtus jau turiu gana neblogus. Tačiau ir toliau stengiamės tobulėti, gaminame naujus sraigtus. Laivo korpusas lieka tas pats. Pernai Portugalijos etape korpusas buvo kiek pažeistas. Matyt, posūkyje kliudžiau kažkokią šiukšlę, nes net nepajutau smūgio. Grįžus į boksus mechanikai pastebėjo pažeidimą, tačiau jis buvo pakankamai aukštai ir nieko labai blogo nenutiko. Taigi laivas visiškai toks pats, kaip ir pernai“, - sako pilotas.

Prieš F2 pasaulio čempionato startą E. Riabko techniką dar spės išbandyti ir Kaune bei Vokietijoje.

„Laukiame, kada galutinai ledas Kauno mariose ištirps ir prieš pirmas tarptautines varžybas planuojame treniruotes. Jau tradiciškai sezoną pradėsime lenktynėmis Vokietijoje, tačiau prieš jas dar visą techniką išbandysime Kauno mariose - ar technika gerai veikia, ar viskas suderinta. Tada vyksime į Vokietiją, kur visuomet susirenka stiprūs varžovai. Būtent po varžybų Vokietijoje ir paaiškės, kaip mes atrodome po žiemos pasiruošimo. Tik tuomet paaiškės, kaip pasirengę varžovai. Net neabejoju, kad bus daug siurprizų“, - prognozuoja E. Riabko. 

Žino, kas bus kitaip

F2 lenktynės Kauno mariose pernai vyko pirmą kartą. Dabar organizatoriai žino, ką darys kitaip.

„Pernai pasitaikė vaikiškų klaidų, kurios gali būti tik pirmą kartą organizuojant lenktynes naujojoje

vietoje. Šiemet reikės geriau pasipinti žiūrovų automobilių parkingu, reikės sugalvoti kitus

sprendimus, kurie padės žiūrovams jaustis smagiau. Dėkojame Kūno kultūros ir sporto rėmimo fondui (Kūno kultūros ir sporto departamentui prie LR Vyriausybės), Kauno miesto savivaldybei, visiems rėmėjams už pasitikėjimą ir skirtą finansavimą“, - teigia lenktynių organizatorius Mindaugas Mačiulaitis.

Pernai F2 čempionatą organizuojanti Tarptautinei Motorlaivių Federacijų Sąjunga (Union Internationale Motonautique) jokių priekaištų lietuviams neturėjo.

Šiemet be vandens formulių lenktynių vėl veiks įvairios pramogos žiūrovams, kurie turės galimybę ir patys išbandyti vandens formulę. Be to, šiemet bilietai į lenktynes bus pigesni.

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų