Pasibaigęs. 05-01 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
77
CBet
116
Pasibaigęs. 05-01 18:30
LKL
Neptūnas
85
Wolves
86
Pasibaigęs. 05-01 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
88
Rytas
78
Pasibaigęs. 05-01 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
89
Monaco
78
Pasibaigęs. 05-01 21:30
Eurolyga
Baskonia
98
Real Madrid
102
Pasibaigęs. 05-02 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
88
M Basket
82
Pasibaigęs. 05-02 18:50
LKL
Žalgiris
102
Nevėžis-Optibet
78
Pasibaigęs. 05-02 19:45
Eurolyga
Olympiacos
92
Barcelona
58
Pasibaigęs. 05-02 21:45
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
88
Panathinaikos
95
Pasibaigęs. Vakar 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
62
Monaco
65
Šiandien, 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
CBet
0
Rytoj, 17:20
LKL
Wolves
0
Žalgiris
0
Rytoj, 19:30
LKL
Šiauliai
0
Neptūnas
0
05-06, 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Nevėžis-Optibet
0
05-08, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Uniclub Casino-Juventus
0
05-08, 19:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
05-08, 19:00
Eurolyga
Panathinaikos
0
Maccabi Tel Aviv
0
05-09, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
Rytas
0
05-09, 18:50
LKL
Šiauliai
0
7bet-Lietkabelis
0
05-09, 19:00
LKL
M Basket
0
Nevėžis-Optibet
0

„Winter rally“ finiše – precedento neturinti drama fotogalerija

„Winter Rally 2018“ | Organizatorių nuotr.

„Winter Rally 2018“ | Organizatorių nuotr.

Įveikus paskutinį „Winter rally“ greičio ruožą, lenktynių štabe nuvilnijo nuostabos kupinų šūksnių banga – dėl pirmosios vietos bendroje įskaitoje kovoję Benedikto Vanago ir Mindaugo Čepulio bei Giedriaus Notkaus ir Daliaus Strižano ekipažų laikai buvo absoliučiai identiški: 48 min. 17.10 sek. Tokio rezultato Lietuvos ralio čempionato istorijoje nėra buvę.

Ieškodami atsakymo į kertinį klausimą – kas vis dėlto laimėjo „Winter rally“? – varžybų vadovas Donatas Liesis buvo priverstas atsiversti čempionato reglamentą ir paieškoti tokios unikalios situacijos išaiškinimo. Juose nurodoma, kad finiše fiksavus vienodą laiką, nugalėtoju skelbiamas ekipažas, geresnį rezultatą parodę pačiame pirmajame greičio ruože. Kadangi šįkart GR 1 Benediktas buvo trečias, o Giedrius – penktas, nugalėtoju paskelbtas „General Financing team Pitlane“ komandos lyderis.

Ir šiaip maksimaliai didelę sportinę intrigą dar labiau pakurstė abiejų šių ekipažų techninės problemos, užklupusios paskutiniuosiuose „greituose“ kilometruose: pačioje GR 6 pabaigoje G. Notkus viename posūkių sugebėjo išmontuoti saviškio „Mitsubishi Lancer EVO IX“ ratą, o B. Vanagas – sulaužyti priekinį kairį amortizatorių. Dėl šių dalykų krito abiejų lyderių važiavimo tempas.

„Lūžus kairės pusės amortizatoriui, mums dideliu iššūkiu tapo kiekvienas dešinysis posūkis – į kelią rėmėmės tik galiniu ratu. Tokiomis sąlygomis greitai važiuoti iš tiesų sudėtinga. Tai kad atlaikėm Giedriaus atakas – didžiulė sėkmė“, – pripažino B. Vanagas.

Savo ruožtu G. Notkus, paskutiniajame GR atsilošęs 7,60 sekundės – lygiai tiek, kiek atsilikinėjo prieš finišo tiesiąją, apgailestavo dėl incidento GR 6.

„Mes atidžiai sekėm situaciją turnyrinėje lentelėje ir lenktynių pabaigoje mėginome spurtuoti. GR 5 atsilošėm 1,30 sek., geru tempu važiavom ir GR 6, tačiau jo pabaigoje išmontavom vieną padangą ir finišavom ant trijų ratų. Paskutiniajame greičio ruože įgytos persvaros neužteko. Galim tik pasidžiaugti, kad kova buvo labai azartiška ir įdomi – sveikinu Benediktą ir Mindaugą“, – finiše šypsojosi G. Notkus.

Trečioji vieta bendroje įskaitoje atiteko Ramūno Čapkausko ir Tomo Šipkausko ekipažui.

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų