Pasibaigęs. 04-30 21:30
Eurolyga
Olympiacos
80
Barcelona
82
Pasibaigęs. Vakar 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
77
CBet
116
Pasibaigęs. Vakar 18:30
LKL
Neptūnas
85
Wolves
86
Pasibaigęs. Vakar 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
88
Rytas
78
Pasibaigęs. Vakar 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
89
Monaco
78
Pasibaigęs. Vakar 21:30
Eurolyga
Baskonia
98
Real Madrid
102
Pasibaigęs. Šiandien 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
88
M Basket
82
Pasibaigęs. Šiandien 18:50
LKL
Žalgiris
102
Nevėžis-Optibet
78
Pasibaigęs. Šiandien 19:45
Eurolyga
Olympiacos
92
Barcelona
58
Pasibaigęs. Šiandien 21:45
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
88
Panathinaikos
95
Rytoj, 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
0
Monaco
0
05-04, 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
CBet
0
05-05, 17:20
LKL
Wolves
0
Žalgiris
0
05-05, 19:30
LKL
Šiauliai
0
Neptūnas
0
05-06, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Nevėžis-Optibet
0
05-08, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Uniclub Casino-Juventus
0
05-09, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
Rytas
0
05-09, 18:30
LKL
Šiauliai
0
7bet-Lietkabelis
0
05-09, 19:00
LKL
M Basket
0
Nevėžis-Optibet
0

Važinėjant Argentinoje supranti, kodėl čia mėgstami visureigiai fotogalerija + VIDEO

Važinėjant Argentinoje supranti, kodėl čia mėgstami visureigiai | Andriaus Lauciaus nuotr.

Važinėjant Argentinoje supranti, kodėl čia mėgstami visureigiai | Andriaus Lauciaus nuotr.

 Dakaro ralis kone kasmet aplanko Argentiną, o ir šiemet čia vyko daugiau nei trečdalis viso maratono. Kartu su dalyviais į Argentiną atkeliavo ir projekto #iGo2Dakar komanda bei per trumpą laiką spėjo įsitikinti įvairiais šios šalies ypatumais. O kai kurie jų – labai neįprasti.

Eismas tvarkingesnis nei Peru

„Argentinoje esame ilgiau nei kitose Dakaro valstybėse, tad ir įspūdžių daugiausia. Pirmas niuansas – internetas, čia jį rasti nelengva. Pervažiavus iš Bolivijos, dvi dienas net telefono ryšį retai turėjome. Karštis taip pat mums neįprastas – kuo arčiau jūros lygio leidžiamės, tuo šilčiau. Atvykus į Dakaro finišo vietą Kordobą termometras vietomis rodė 40 laipsnių“, – pasakojo vienas projekto #iGo2Dakar dalyvių Mindaugas Plukys.

Jie keliauja automobiliu, tad jau neblogai susipažino su šalies transporto infrastruktūra, automobilių parku bei vairuotojų įpročiais. Čia jie – geresni nei Peru, bent jau iš pirmo žvilgsnio.

„Nežinau, kaip yra Buenos Airėse, Argentinos sostinėje, tačiau Kodroboje ar Saltoje – didesniuose mūsų lankytuose miestuose – eismas palyginti tvarkingas. Vairuotojai mandagesni, nesistengia žūtbūt būti pirmi ir greičiausi, netgi posūkių signalus dažnai rodo. Iki Europos eismo kultūroje dar daug trūksta, tačiau ir su Peru sostine Lima, į kurią atvykome pradžioje, nepalyginsi“, – prisimena M. Plukys.

Jis stebisi vietos kelių kokybe: yra nemažai idealiai lygių vietų su subraižytomis linijomis tarsi Vokietijoje ar Ispanijoje, tačiau netrūksta ir tokių „asfaltuotų“ ruožų, į kuriuos be visureigio lįsti nesinorėtų.

Stebina įpročiai

Vietos gyventojai vairuodami turi ne vieną įprotį, kurie lietuviams – neįprasti. Pavyzdžiui, tamsiu paros metu vienas su kitu prasilenkiantys vairuotojai keliskart pamirksi tolimosiomis šviesomis. Tokiu ženklu jie nenori įspėti apie už kampo laukiančius policijos pareigūnus, o patikrina priešinga kryptimi važiuojančio žmogaus budrumą. Jeigu jis pamirksi ilgosiomis šviesomis atgal, tuomet viskas gerai – nemiega. Tačiau jeigu nei akimirkai neįjungia tolimųjų šviesų, gali būti, kad yra užsnūdęs – tuomet pirmasis vairuotojas ims važiuoti atsargiau, galbūt sumažins greitį ar net pasitrauks į kelkraštį.

Automobilių parkas Argentinoje yra labai įvairus. Netrūksta naujų modelių, tačiau daugybė ir tokių, kurie nepanašūs į galinčius nuvažiuoti dar bent 100 kilometrų: jie surūdiję, apdaužyti ir be kokių nors detalių. Nemažai tokių – klasikiniai kupė ar pikapai.

„Argentinoje tik prieš kelerius metus buvo įvesta techninė apžiūra, bet ji, kaip teigė vietiniai, yra tik simbolinė. Čia daug automobilių, kurių išmetimo sistemos kiauros, jie nudažyti skirtingomis spalvomis, neturi žibinto ar kitos svarbios detalės, tačiau kažkokiais būdais praeina technikinę. Panašu, kad argentiniečiai vadovaujasi posakiu – jeigu važiuoja, tai mašinai viskas gerai“, – juokavo projekto #iGo2Dakar dalyvis.

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų