Pasibaigęs. 05-01 21:30
Eurolyga
Baskonia
98
Real Madrid
102
Pasibaigęs. 05-02 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
88
M Basket
82
Pasibaigęs. 05-02 18:50
LKL
Žalgiris
102
Nevėžis-Optibet
78
Pasibaigęs. 05-02 19:45
Eurolyga
Olympiacos
92
Barcelona
58
Pasibaigęs. 05-02 21:45
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
88
Panathinaikos
95
Pasibaigęs. 05-03 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
62
Monaco
65
Pasibaigęs. 05-04 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
88
CBet
85
Pasibaigęs. 05-05 17:20
LKL
Wolves
97
Žalgiris
93
Pasibaigęs. 05-05 19:30
LKL
Šiauliai
104
Neptūnas
98
Pasibaigęs. Vakar 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
92
Nevėžis-Optibet
93
Šiandien, 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
0
Maccabi Tel Aviv
0
Rytoj, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Uniclub Casino-Juventus
0
Rytoj, 20:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
Rytoj, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
05-09, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
Rytas
0
05-09, 18:50
LKL
Šiauliai
0
7bet-Lietkabelis
0
05-09, 19:00
LKL
M Basket
0
Nevėžis-Optibet
0

Po grūdinimo Peru kopomis – pirmi randai ant A.Juknevičiaus bolido

Antanas Juknkevičius | Organizatorių nuotr.

Antanas Juknkevičius | Organizatorių nuotr.

 Kova su laiku – taip galima būtų pavadinti pirmąją Antano Juknevičiaus „CRAFT Bearings“ komandos dieną Peru. Vos atsiėmę automobilius, A. Juknevičius su komanda pajudėjo bivuako link, kur po apžiūros lenktynininkas su šturmanu išleisti į bandymus. Po poros valandų gamyklinės „Gazoo Racing“ komandos suformuotame bandymų poligone lakstant aukštyn-žemyn kopomis, Dakaro vilko šypsenos sulaikyti negalėjo niekas, net ir ant automobilio atsiradę pirmieji randai.

Pirmame Dakaro ralio bivuake Antano Juknevičiaus mechanikai nespėjo net pasistatyti palapinės. Paskutinį kartą „CRAFT Bearings“ ekipažas smėlio kopas skrodė gegužę Kazachstane, todėl pilotas sukdamas ratus aplink tikrinamą automobilį nekantravo išlėkti į būsimas Dakaro trasas. 321-uoju numeriu pažymėtas žarijų spalvos bolidas supustytose smėlio kopose netoli Limos ratus suko iki pat saulėtekio.

„Gal ir neturėjome visos dienos, kas būtų buvę idealu, tačiau be galo smagu ir naudinga bent kelioms valandoms sugrįžti į tą būseną dar prieš startą. Manome, kad pirmųjų trijų dienų trasos bus būtent tokios, kaip turėjome čia – geros altitudės, aukštos ir stačios keteros, statūs kopimai ir panašūs nusileidimai“, – įspūdžius iš smėlynų pasakojo Antanas Juknevičius.

Bolido grūdinimas didelėmis apkrovomis ir aukštomis apsukomis neapsiribojo – buvo ir šuoliukų, ir net užstrigimo kopose imitacijų. Realių išbandymų netrūko, o 9-tam Dakaro startui besiruošiantis Antanas Juknevičius automobilio tikrai negailėjo.

„Susitarėme su „Gazoo Racing“ dėl jų trasos panaudojimo, o mums treniruojantis visai čia pat buvo ir „MINI X-Raid“ – jei lyderiai sukasi čia, reiškia, kad viskas panašiai ir bus. Spėjome ir pirmą randą ant automobilio įsitaisyti – nubrėžėm sparną, tai šiandien turėsiu darbo perklijuoti lipdukus pats, be dizainerių ir apklijavimo specialistų pagalbos“, – šypsojosi A. Juknevičius.

Pirmosios tris dienos žada daug bekelės – net apie 90 proc. viso maršruto turėtų sudaryti kopos, supustyti smėlynai. Trasos išsidėstys Ramiojo Vandenyno pakrante ir leisi žemyn – antrosios Dakaro šalies – Bolivijos – link.

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų