Pasibaigęs. 05-01 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
88
Rytas
78
Pasibaigęs. 05-01 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
89
Monaco
78
Pasibaigęs. 05-01 21:30
Eurolyga
Baskonia
98
Real Madrid
102
Pasibaigęs. 05-02 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
88
M Basket
82
Pasibaigęs. 05-02 18:50
LKL
Žalgiris
102
Nevėžis-Optibet
78
Pasibaigęs. 05-02 19:45
Eurolyga
Olympiacos
92
Barcelona
58
Pasibaigęs. 05-02 21:45
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
88
Panathinaikos
95
Pasibaigęs. 05-03 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
62
Monaco
65
Pasibaigęs. Vakar 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
88
CBet
85
Pasibaigęs. Šiandien 17:20
LKL
Wolves
97
Žalgiris
93
GYVAI. IV kėlinys, 6 min.
LKL
Šiauliai
81
Neptūnas
83
Rytoj, 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Nevėžis-Optibet
0
05-07, 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
0
Maccabi Tel Aviv
0
05-08, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Uniclub Casino-Juventus
0
05-08, 19:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
05-08, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
05-09, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
Rytas
0
05-09, 18:50
LKL
Šiauliai
0
7bet-Lietkabelis
0
05-09, 19:00
LKL
M Basket
0
Nevėžis-Optibet
0

2018-ųjų Dakaro technikai – paskutinieji testai

Benediktas Vanagas | Edgaro Buiko nuotr.

Benediktas Vanagas | Edgaro Buiko nuotr.

 „General Financing team Pitlane“ komanda baigė vieną svarbiausių pasirengimo sunkiausiomis pasaulyje tituluojamų bekelės lenktynių etapų: „Dakare 2018“ startuosiantis „Toyota Hilux Gazoo Racing“ visureigis kruopščiai perrinktas ir maksimaliai atnaujintas. Iki išsiunčiant automobilį į Pietų Ameriką, Benediktui Vanagui ir komandai lieka tik keletas dienų patikrinti, kaip važiuojant „koviniu“ režimu veikia svarbiausios sistemos.

„Tokiam sudėtingam išbandymui, koks yra Dakaras, būtina turėti idealiai veikiančią techniką. Čia panašiai kaip aviacijoje – orlaivis gali būti ne naujas, tačiau visi svarbiausi agregatai privalo turėti statusą „kaip naujas“. Mūsų bolidas pagamintas 2013-aisiais ir lenktyniavo penkis sezonus, todėl perardymų sesijos metu teko keisti susidėvėjusias detales ir komponentus naujais. Galime pasidžiaugti, kad, pilnai išardę bolidą iki rėminės konstrukcijos, jokių nemalonių siurprizų mechanikai neaptiko. Radome keletą įtrūkimų kėbule, tačiau tai galima laikyti leistinu nusidėvėjimu“, – konstatavo B. Vanagas.

Benediktas Vanagas | Edgaro Buiko nuotr.

Benediktas Vanagas | Edgaro Buiko nuotr.

Beje, profesionaliai dirbančios automobilių sporto komandos visus su lenktynine technika susijusius darbus pedantiškai fiksuoja specialiame „borto žurnale“, todėl net keičiantis mašinos savininkams tiksliai žinoma, kurio agregato resursas artėja į pabaigą, o kas turėtų be problemų atlaikyti papildomą distanciją.

„Dabar mūsų automobilyje sumontuota jėgainė yra įveikusi maždaug 4500 km, todėl pakeitėme tik išorinius komponentus – vandens ir tepalo siurblius, dirželius, purkštukus ir žvakes. Tiesiakrumplė 6 laipsnių „Sadev“ pavarų dėžė buvo pilnai perrinkta su įmontuotu sankabos komplektu, todėl ją profilaktiškai planuojame tikrinti Dakaro pusiaukelėje, poilsio dieną. Pakeitėme pusašius, kardanus, perrinkome amortizatorius, vairo mechanizmą keitėme nauju, starterį, sudvejintą generatorių sistemą. Taip pat pedantiškai patikrinta visureigio elektros instaliacija, o degalų tiekimo sistema pakeista į visiškai naują. Vienas svarbesnių darbų – degalų bako homologacijos pratęsimas. Pagal FIA reikalavimus bakas gali būti naudojamas tik penkerius metus, o įsitikinus, kad jis atitinka specialius FT3 reikalavimus – dar dvejus metus. Mechanikai išėmė 500 litrų talpos baką, išsiuntė gamintojams į Jungtinę Karalystę, o po patikros jis įmontuotas atgal“, – vardija B. Vanagas.

Benediktas Vanagas | Edgaro Buiko nuotr.

Benediktas Vanagas | Edgaro Buiko nuotr.

Svarbu ir tai, kad „General Financing team Pitlane“ turi puikius santykius su „Toyota Gazoo Racing“ komanda, todėl gali naudotis visa jos duomenų baze – tereikia pasitikrinti, kaip B. Vanago vairavimo stiliui  tinka japonų siūlomos rekomendacijos. Paprastai visi pilotai šiek tiek koreguoja stabdžių balansą, pakabos nustatymus, pavarų dėžes jungimo kalibravimą, blokiruočių įvaržas, amortizatorių nustatytus, važiuoklės geometriją ir t. t. Visi šie darbai šių testų metu.  

„Treniruotei trasą pasigaminome Gariūnų karjere, kur bolidas patyrė sudėtingus 10 valandų išbandymus. Per kiekvieną servisą iš automobilio išvalydavome apie 150 kg smėlio ir purvo. Važiavimo sąlygos buvo tokios, kurioms skaičiuojame didžiausią, 100 litrų 100’ui kilometrų degalų sunaudojimą. Visa treniruotė atitinka pilną Dakaro dieną. Tad, grįžę į bazę, detaliai žinosime testų rezultatus. Šiai akimirkai manome, kad bolidas yra tinkamai paruoštas didžiausiam planetoje automobilių maratono iššūkiui“, – nuomone pasidalino „General Financing team Pitlane“ komandos pilotas Benediktas Vanagas.

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų