Pasibaigęs. 04-30 21:30
Eurolyga
Olympiacos
80
Barcelona
82
Pasibaigęs. 05-01 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
77
CBet
116
Pasibaigęs. 05-01 18:30
LKL
Neptūnas
85
Wolves
86
Pasibaigęs. 05-01 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
88
Rytas
78
Pasibaigęs. 05-01 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
89
Monaco
78
Pasibaigęs. 05-01 21:30
Eurolyga
Baskonia
98
Real Madrid
102
Pasibaigęs. Vakar 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
88
M Basket
82
Pasibaigęs. Vakar 18:50
LKL
Žalgiris
102
Nevėžis-Optibet
78
Pasibaigęs. Vakar 19:45
Eurolyga
Olympiacos
92
Barcelona
58
Pasibaigęs. Vakar 21:45
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
88
Panathinaikos
95
Šiandien, 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
0
Monaco
0
Rytoj, 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
CBet
0
05-05, 17:20
LKL
Wolves
0
Žalgiris
0
05-05, 19:30
LKL
Šiauliai
0
Neptūnas
0
05-06, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Nevėžis-Optibet
0
05-08, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Uniclub Casino-Juventus
0
05-09, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
Rytas
0
05-09, 18:30
LKL
Šiauliai
0
7bet-Lietkabelis
0
05-09, 19:00
LKL
M Basket
0
Nevėžis-Optibet
0

2014 metų „MotoGP“ sezone - standartizuotas variklio valdymo blokas ir duomenų kaupimo sistema

2012 metų Australijos motociklų GP lentkynės | AP/Scanpix nuotr.

2012 metų Australijos motociklų GP lentkynės | AP/Scanpix nuotr.

Tarptautinė motociklų federacija (FIM) paskelbė, kad standartinį variklio valdymo bloką ir duomenų kaupimo sistemą nuo 2014 metų „MotoGP“ sezono privalės naudoti visos komandos.

Vis dėlto, gamyklinėms komandoms bus taikoma išimtis: jos galės naudoti savo programinę įrangą, tačiau tik tuo atveju, jei sutiks kiekvienose lenktynėse sunaudoti ne 24, o 20 litrų degalų.

Kiek anksčiau „Honda“ grasino palikti sportą, jei standartinį variklio valdymo bloką ateityje bus privaloma naudoti visoms komandoms, tačiau FIM tikisi, kad sudaryta taisyklių išimtis prives prie laimingos derybų tarp gamintojų ir čempionato organizatorių „Dorna“ pabaigos.

Gamintojai, nusprendę naudoti savo programinę įrangą, privalės per lenktynes sunaudoti ne tik mažiau degalų: per sezoną jie galės panaudoti vos penkis variklius, kai visos kitos komandos, naudosiančios standartinę įrangą, gaus dvylika variklių. Variklių tobulinimas sezono metu taip pat bus uždraustas.

Manoma, kad 2014 metais į čempionatą grįš „Suzuki“, todėl FIM patvirtino, kad naujos gamyklinės komandos pirmąjį sezoną galės panaudoti devynis variklius.

„Dorna“ vadovas Carmelo Ezpeleta tikisi, kad dabar sutartis su gamintojais dėl pigių prototipinių motociklų tiekimo kitoms komandoms yra neišvengiama.

„Sudarysime komercinę sutartį su gamintojais, kad jie dukterinėms komandoms galėtų parduoti motociklus už ne didesnę nei 1.5 mln. eurų sumą“, - teigė C.Ezpeleta.

„Kitoms komandoms motociklai turėtų kainuoti vieną milijoną. „Honda“ su tuo jau sutiko. Greičiausiai su tuo sutiks ir „Yamaha“. „Tikimės, kad tą patį padarys ir „Ducati“.“

„Aš paprašysiu gamintojų sukurti motociklus pagal komandų reikalavimus. Apmokėjimą garantuosiu aš pats“, - pridūrė C.Ezpeleta.

Be pokyčių „MotoGP“ čempionate, FIM taip pat patvirtino, kad „Moto2“ čempionate nuo šiol bus naudojami motociklai, kurių svoris kartu su pilotu turės būti ne mažesnis kaip 215 kg. Dabartinis techninis reglamentas numato tik minimalų motociklo svorį.

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų