Kalbos dėl „Mercedes“ bolido galinio sparno konstrukcijos ir toliau nerimsta

Nico Rosbergas | lapresse/Scanpix nuotr.
Tarptautinė Automobilių Federacija (FIA) vėl įsitraukė į debatus dėl „Mercedes“ galinio sparno ortakio sistemos legalumo. Federacija dar kartą patvirtino, kad komandos panaudotas sprendimas visiškai atitinka taisykles.
Prieš keletą dienų pasklido kalbos, kad „Lotus“ ekipa atrado priežastį, kodėl „Mercedes“ sprendimas neatitinka taisyklių ir prašys Charlie Whittingo išaiškinti šios sistemos naudojimo subtilybes Kinijos GP metu.
„Red Bull“ komandos vadovas Christianas Horneris prasitarė, kad ne vien „Lotus“ nerimauja dėl „Mercedes“ galinio sparno atitikimo taisyklėms.
„Tikėkite arba ne, tačiau klausimų dėl šio sparno turime ne tik mes.“ – teigė C.Horneris.
Manoma, kad komandos skundžiasi dėl to, kad šią sistemą aktyvuoja pats pilotas, paspausdamas DRS aktyvavymo mygtuką. Aktyvavus DRS sistemą, yra pakeliama galinio sparno plokštė, kuri atveria ortakio skylę. Dėl šios priežasties oro srautas gali tekėti nevaržovai ir taip pastebimai sumažinamas galinio sparno pasipriešinimas. Taisyklės griežtai draudžia ortakio sistemą aktyvuoti pačiam pilotui.
Paklaustas, ar tai nepažeidžia taisyklių, C.Whittingas dar kartą patikino, kad šis atvejis yra išskirtinai leidžiamas pagal galiojančias taisykles.
„Mercedes“ komandos vadovas Rossas Brawnas teigė: „Mes šią sistemą vadiname DRS, o ne ortakiu. DRS paskirtis yra palengvinti lenkimus. Tai mes ir darome.“
Vis dėlto, kalbos dėl šios sistemos gali dar ilgai nesibaigti. Komandos svarsto galimybę pačios kurti panašią sistemą.
„Komandos jau ieško alternatyvų. Galbūt mes šią sistemą pritaikysime ir savo bolide.“ – teigė C.Horneris.
„Mes turime galimybę laisvai užprotestuoti šią sistemą. Kitos komandos jaučiasi taip pat. Mes nesutinkame su Charlie Whittingo ekspertizės rezultatais.“ – pridūrė „Red Bull“ komandos vadovas.
Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.