Pasibaigęs. 05-01 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
88
Rytas
78
Pasibaigęs. 05-01 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
89
Monaco
78
Pasibaigęs. 05-01 21:30
Eurolyga
Baskonia
98
Real Madrid
102
Pasibaigęs. 05-02 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
88
M Basket
82
Pasibaigęs. 05-02 18:50
LKL
Žalgiris
102
Nevėžis-Optibet
78
Pasibaigęs. 05-02 19:45
Eurolyga
Olympiacos
92
Barcelona
58
Pasibaigęs. 05-02 21:45
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
88
Panathinaikos
95
Pasibaigęs. 05-03 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
62
Monaco
65
Pasibaigęs. Vakar 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
88
CBet
85
Pasibaigęs. Šiandien 17:20
LKL
Wolves
97
Žalgiris
93
GYVAI. I kėlinys, 4 min.
LKL
Šiauliai
11
Neptūnas
7
Rytoj, 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Nevėžis-Optibet
0
05-07, 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
0
Maccabi Tel Aviv
0
05-08, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Uniclub Casino-Juventus
0
05-08, 19:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
05-08, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
05-09, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
Rytas
0
05-09, 18:50
LKL
Šiauliai
0
7bet-Lietkabelis
0
05-09, 19:00
LKL
M Basket
0
Nevėžis-Optibet
0

A.Juknevičiaus ir E.Duobos komanda 2016 m. Dakaro ralyje ketina startuoti su nauju automobiliu

Asmeninio archyvo nuotr.

Asmeninio archyvo nuotr.

Iki 2016 m. Dakaro ralio likus pusei metų „Žalvaris Dakar Team“ komanda tęsia jau ankstyvą pavasarį pradėtą pasiruošimą prestižinėms lenktynėms. Sportininkas šiuo metu ne tik tobulina vairavimo įgūdžius, bet ir dairosi naujo automobilio. Kitąmet Dakare lenktyninkas Antanas Juknevičius ir komandos šturmanas Edvardas Duoba ketina startuoti su nauja, pajėgesne transporto priemone, kad pasiektų geresnių rezultatų.

Pasak jau penkis kartus Dakaro ralyje sėkmingai finišavusio A.Juknevičiaus, pagrindinė priežastis, lėmusi apsisprendimą ieškoti naujo, profesionalaus lenktynių automobilio – šių metų Dakaro išbandymai, kuriuos teko spręsti sėdus už Lietuvoje sukonstruoto prototipo „Mebar“ vairo.

„Iš atskirų dalių sukonstruoto automobilio suderinimas iki sklandžiai ir patikimai veikiančio vientiso mechanizmo – sudėtingas ir daug išmanymo reikalaujantis procesas, tam reikia nuvažiuoti tūkstančius kilometrų. Pačiam konstruojant automobilį dalies trukdžių tiesiog neįmanoma numatyti, todėl  net ir ilgai kūrus bei kruopščiai išbandžius „Mebar“ automobilį, kai kurios jo silpnosios vietos išryškėjo tik per lenktynes“, – sako A.Juknevičius.

Profesionalaus lenktyninko teigimu, nors prototipo kūrimas tapo įdomia ir vertinga patirtimi, kitąmet aukštumų siekti jis nori su automobiliu, kurio veikimą galima lengviau prognozuoti, taip išvengiant itin brangiai lenktynėse kainuojančio laiko gaišimo.

„Dabar su E. Duoba ieškome patikimo, tvirto automobilio, kuris sugebėtų atlaikyti Dakaro iššūkius. Tokio, kurį vairuojant nereiktų nuolat ko nors taisyti ir galėčiau susikoncentruoti į pagrindinį savo darbą – vairavimą“, – teigia A.Juknevičius.

„Žalvaris Dakar Team“ nariai pažymi, kad visgi Dakaro ralyje vairuotojo gabumai ir automobilio techninės savybės bei patikimumas yra vienodai svarbūs veiksniai. Pasak jo, be gero vairuotojo ir jo ryžto ir pats geriausias automobilis liks Dakaro ralio įskaitos gale, o aukščiausio lygio lenktynininkas su prasta technika negalės įrodyti, ko yra vertas.

„Esu įsitikinęs, kad kiekvieno lenktyninko sprendimas dalyvauti ralyje, nesvarbu, ar vairuojant prototipą, ar profesionalų automobilį, yra reikšmingas jo profesionalumo įrodymas. Dakaras skirtas tiems, kurie yra pasiryžę sunkiai dirbti ir atiduoti daug jėgų, kad nereiktų stebėti savo svajonių lenktynių per televizorių“, – tvirtai pabrėžia lenktynininkas.

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų