Pasibaigęs. 05-01 21:30
Eurolyga
Baskonia
98
Real Madrid
102
Pasibaigęs. 05-02 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
88
M Basket
82
Pasibaigęs. 05-02 18:50
LKL
Žalgiris
102
Nevėžis-Optibet
78
Pasibaigęs. 05-02 19:45
Eurolyga
Olympiacos
92
Barcelona
58
Pasibaigęs. 05-02 21:45
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
88
Panathinaikos
95
Pasibaigęs. 05-03 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
62
Monaco
65
Pasibaigęs. 05-04 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
88
CBet
85
Pasibaigęs. 05-05 17:20
LKL
Wolves
97
Žalgiris
93
Pasibaigęs. 05-05 19:30
LKL
Šiauliai
104
Neptūnas
98
Pasibaigęs. Vakar 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
92
Nevėžis-Optibet
93
Šiandien, 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
0
Maccabi Tel Aviv
0
Rytoj, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Uniclub Casino-Juventus
0
Rytoj, 19:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
Rytoj, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
05-09, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
Rytas
0
05-09, 18:50
LKL
Šiauliai
0
7bet-Lietkabelis
0
05-09, 19:00
LKL
M Basket
0
Nevėžis-Optibet
0

Naujokai apie „4x4 Perimetro“ varžybas: „Svarbiausia – gera komanda ir patikima technika“

Jurgos Anusauskienės nuotr.

Jurgos Anusauskienės nuotr.

„4x4 Perimetro“ varžybose kiekvienais metais, be jau patyrusių bekelės vilkų, dalyvauja ir keletas naujokų. Daugumai jų kelionė Lietuvos pasienio zonomis yra ne pirmas išbandymas bekelėje, tačiau tokio maratono, 60 valandų, naujokai paprastai nėra patyrę.

Naujų išbandymų jie nesibaimina, bent jau „Tourism“ klasėje dalyvausiantis Virginijaus Kubiliaus, Dainiaus Morkūno ir Andrejaus Lebeckijaus ekipažas. G klasės „Mercedes-Benz“ visureigį vairuosiantys vyrai neslepia, kad tai – naujas iššūkis, kurį įveikti nebus paprasta.

Šeimos nesijaudina

V. Kubilius neslėpė turintis šiek tiek patirties bekelės varžybose: jis yra dalyvavęs „Salako raisto“, „Gintarinio pajūrio“ ir kituose išbandymuose, tačiau 60 valandų maratonas – naujovė.

„Čia svarbiausia, manau, kad technika nepavestų. Gerą šturmaną labai svarbu turėti“, - paklaustas, ką įvardytų svarbiausiais dalykais siekiant finišo, ilgai negalvojęs atsakė vairuotojas.

Ekipažas važiuos G klasės „Mercedes-Benz“ automobiliu. V. Kubilius teigė, kad jis – praktiškai standartinis, neturi jokių pakabos ar variklio modifikacijų. Vyrai prieš varžybas sumontuos tik nestandartinę „gervę“, padedančią ištraukti įklimpusį visureigį.

Paprašytas papasakoti daugiau apie „Mercedes-Benz“, pavyzdžiui, jo pagaminimo metus, vyras juokdamasis sulygino „Mercedes-Benz“ su moterimi: „Kaip ir moters negali klausti, kiek jai metų, taip ir „merso“ negali klausti, kuriais metais jis pagamintas“.

O kaip gi šeimos – lengvai išleidžia į tokius iššūkius? 60 valandų praktiškai be poilsio, važiuojant Lietuvos pasienio miškais ir tik žemėlapiuose egzistuojančiais „keliais“, neskamba kaip raminamųjų dozė. V. Kubilius sakė, kad jis su vienu ekipažo narių D. Morkūnu yra seniai pažįstami ir dažnai keliauja automobiliais su šeimomis. Be to, tai – ne pirmas jų susigalvotas iššūkis, kurį vyrai įveikia kartu.

„Šeimos pripratę jau. Mes seni krienai, tai jos žino, kad mes pasiutę – mums to reikia. Gal kaip tik, palaiko tokius iššūkius – tik varykit ir mūsų galvų nekvaršinkit“, - juokėsi Virginijus.

Dalyvaus lietuvišku visureigiu

Dar vienas „4x4 Perimetro“ naujokas – Gediminas Gribulis, jis maratone dalyvaus kaip šturmanas trečią kartą startuosiančiam Ruslanui Bičenovui. Ekipažas į varžybas užsiregistravo automobiliu, kurio pavadinimą įvedus į „Google“ paiešką, rezultatų ji parodo mažiau nei yra raidžių paties automobilio pavadinime: „SEAT Leone“.

Gramatinė klaida čia nepadaryta – tai nėra „SEAT Leon“. Tai – specialiai ralio reidų varžyboms bei bekelės maratonams lietuvio mechaniko Dariaus Biesevičiaus sukonstruotas prototipas. „4x4 Perimetras“ – vienas pirmųjų šiam automobiliui teksiančių išbandymų varžybose, o po kiekvienos tokios treniruotės jis yra tobulinamas.

 „Perimetro skirtumas nuo kitų – jo greičio ruožų distancija yra gerokai mažesnė nei kituose maratonuose, tačiau bendra distancija – gerokai didesnė. Žiūrėsim, kaip seksis – patirties tokio ilgio maratone turiu, o ir bekelėje nesu pradedantysis“, - aiškino šturmanas G. Gribulis.

„4x4 Perimetro“ varžybos tokio tipo automobiliui turėtų būti parankios – čia, priešingai nuo tų pačių „Baja“ serijos ralio reido varžybų, nėra vietų, kur reikėtų didelio maksimalaus greičio ir galios, tad lengvas, nedidelį variklį turintis ir manevringas lietuviškas prototipas turi visus šansus pasirodyti puikiai.

Vairuotojui R. Bičenovui tai bus trečias „4x4 Perimetras“, o išbandymui vairuotojas ruošiasi labai paprastai. „Kasdienis gyvenimo tempas yra pakankamai artimas perimetrui, tad kelios dienos be miego nėra šokas“, - juokėsi bekelės entuziastas.

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų