Pasibaigęs. 05-02 19:45
Eurolyga
Olympiacos
92
Barcelona
58
Pasibaigęs. 05-02 21:45
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
88
Panathinaikos
95
Pasibaigęs. 05-03 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
62
Monaco
65
Pasibaigęs. 05-04 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
88
CBet
85
Pasibaigęs. 05-05 17:20
LKL
Wolves
97
Žalgiris
93
Pasibaigęs. 05-05 19:30
LKL
Šiauliai
104
Neptūnas
98
Pasibaigęs. 05-06 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
92
Nevėžis-Optibet
93
Pasibaigęs. Vakar 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
81
Maccabi Tel Aviv
72
Pasibaigęs. Šiandien 18:50
LKL
Žalgiris
92
Uniclub Casino-Juventus
62
Pasibaigęs. Šiandien 20:00
Eurolyga
Monaco
79
Fenerbahce
80
GYVAI. Ilgoji pertrauka
Eurolyga
Barcelona
27
Olympiacos
25
Rytoj, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
Rytas
0
Rytoj, 18:50
LKL
Šiauliai
0
7bet-Lietkabelis
0
Rytoj, 19:00
LKL
M Basket
0
Nevėžis-Optibet
0

Šturmano S.Jurgelėno dienoraštis: „Italian Baja 2015“ pirma diena (1)

2015.06.26 16:10
Organizatorių nuotr.

Organizatorių nuotr.

Vėl grįžtu į šturmano vietą! Ir ne bet kur. Metus laukiau kol galėsiu įsikurti Dariaus sukonstruotame bolide. Neįsivaizduojate, kaip prailgo tas laikas.

„Seat Leon“ transformacija, kaip Kauno gatvės: asfaltas, asfaltas ir pyst ... duobės. Biesas patyręs vilkas – kūrybos ir entuziasmo pagalba tas duobes sėkmingai įveikė. Pirmieji testai karjeruose ir džiugino, ir neramino. Didžiausias iššūkis buvo ir yra sureguliuoti dyzelinį variklį. Meistrų daug, bet galinčių apgyvendinti reikiamą arklių skaičių, dar neradom. Be to, tie arkliai turi ramiai atlikti savo darbą ir nebezdėti juodais dūmais.

Vakar turėjom rimtą išbandymą techninėje komisijoje. FIA delegatas Lionelis Carre dar nebuvo pavargęs ir konstruktyviai diskutavo. Prisimenu pirmąjį susidūrimą su juo 2010 m. Abu Dabyje. Tai buvo mano antrosios rimtos lenktynės. Aš jam paduodu popierius, o jis permetęs akimis juos pastūmia atgal: „negerai“. Klausiu, o kas negerai? Gal man nueiti nusibausti, sukalbėti poterius, dailyraščiu kažką parašyti? O jis atsako, kad čia ne konsultantas ir, kad reikia išmokti reglamentus skaityti. Aš dievagojausi, kad perskaitęs ir net atsispausdinęs turiu viską (ko reikia ir ko nereikia), kad čia mano tik anrosios lenktynės ir gal padėtų kokia nors užuomina. „Ne“ – atsako marmurinė galva. Oi kaip aš tą minutę nekenčiau jo ir visų prancūzų. Paskui vienas iš jo asistentų paskvietė mane į šalį ir viską paaiškino. Šį kartą griežtasis Lionelis net pats padarė klaidų. Pirmiausia mus suglumino, paskui pats atsiprašė, kad susimaišė.

Gavom išsvajotą FIA sportinį pasą T3 grupei. Su kuo tai valgoma? T3 grupėje dalyvauja automobiliai, kurių perdartymo galimėbės yra labiau apribotos nei T1, kurioje važiuoja stipriausi ekipažai ir absoliučios įskaitos nugalėtojai. Reikia paminėti, kad T3 automobiliams yra apribotas maksimalus greitis trasose iki 150 km/h. Tai viena iš priežasčių, kodėl konstravome automobilį būtent su tokiu vaikliu. Išlošėme svorio, padidinome manevringumą. Ilgos tiesiosios, ralio trasos – ne mūsų stichija. Smėlis, nelygus landšaftas, vingiuota trasa – tai ko mes laukiam.

Italijoje tikrai nesigalynėsim bendroje įskaitoje. „Pasimatuosime“ savo galimybes tarp sau lygių, t.y. iš T3 grupės. Nors neturime ir tikslo spausti iki ribos. Reikia dar susidraugauti su naujuoju bolidu.

Beje, pasirodo, kad „Seat Leon“ pasirinkimas ir pirmoji žinutė gruodžio mėnesį patraukė ir gamintojo dėmesį. Vaidas parašė laišką, ieškodamas bendradarbiavimo taškų, o atsakymą gavome iš „Seat Motosport“ su kvietimu apsilankyti pas juos ir pristatyti projektą. Mus priėmė pats vadovas – Jaime Puigas, kuris pats ne kartą yra įveikęs Dakarą kaip šurmanas. Apie tą vizitą papasakosiu kada nors vėliau. O dabar laukiame starto.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų