Pasibaigęs. 04-22 18:50
LKL
Neptūnas
79
Nevėžis-Optibet
92
Pasibaigęs. 04-23 20:30
Eurolyga
Panathinaikos
87
Maccabi Tel Aviv
91
Pasibaigęs. 04-23 22:00
Eurolyga
Real Madrid
90
Baskonia
74
Pasibaigęs. 04-24 20:00
Eurolyga
Monaco
91
Fenerbahce
95
Pasibaigęs. 04-24 22:00
Eurolyga
Barcelona
75
Olympiacos
77
Pasibaigęs. 04-25 04:30
NBA
Thunder
124
Pelicans
92
Pasibaigęs. 04-25 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
95
Maccabi Tel Aviv
79
Pasibaigęs. 04-25 22:00
Eurolyga
Real Madrid
101
Baskonia
90
Pasibaigęs. Vakar 20:00
Eurolyga
Monaco
93
Fenerbahce
88
Pasibaigęs. Vakar 22:00
Eurolyga
Barcelona
77
Olympiacos
69
Šiandien, 17:00
LKL
Neptūnas
0
Pieno žvaigždės
0
Šiandien, 17:20
LKL
Šiauliai
0
Wolves
0
Šiandien, 22:30
NBA
Pelicans
0
Thunder
0
Rytoj, 17:20
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Uniclub Casino-Juventus
0
Rytoj, 19:30
LKL
CBet
0
Rytas
0
04-29, 18:50
LKL
Žalgiris
0
M Basket
0
04-29, 23:00
NBA
Pelicans
0
Thunder
0
04-30, 20:00
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
0
Panathinaikos
0
04-30, 21:30
Eurolyga
Olympiacos
0
Barcelona
0
05-01, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
CBet
0
05-01, 18:30
LKL
Neptūnas
0
Wolves
0
05-01, 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
Rytas
0
05-01, 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
0
Monaco
0
05-01, 21:30
Eurolyga
Baskonia
0
Real Madrid
0
05-02, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
M Basket
0
05-02, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Nevėžis-Optibet
0
05-04, 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
CBet
0
05-05, 17:20
LKL
Wolves
0
Žalgiris
0
05-05, 19:30
LKL
Šiauliai
0
Neptūnas
0
05-06, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Nevėžis-Optibet
0
05-08, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Uniclub Casino-Juventus
0
05-09, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
Rytas
0
05-09, 18:30
LKL
Šiauliai
0
7bet-Lietkabelis
0
05-09, 19:00
LKL
M Basket
0
Nevėžis-Optibet
0

V.Švedas: „Kuo blogiau, tuo geriau“

2014.06.28 10:43
Vytautas Švedas | komandos nuotr.

Vytautas Švedas | komandos nuotr.

Penktadienis buvo itin nesėkminga diena ne tik visiems ralio gerbėjams Lietuvoje, tačiau ir vienam greičiausių Lietuvoje ralio lenktynininkų Vytautui Švedui.

Pirmą kartą į Lietuvą atvažiavęs pasaulio ralio čempionatas perrašė Lietuvos automobilių sporto istoriją, tačiau į pasaulio istoriją pateks ne iš maloniausios pusės. Du iš keturių mūsų šalyje turėjusių įvykti greičio ruožų, deja, buvo atšaukti dėl visiškai nepravažiuojamų kelių.

Ironiška, tačiau būtent Lietuvos išdaužyti žvyrkeliai sugadino V.Švedo rezultatą šiame ralyje. Margionių greičio ruože, iki finišo likus maždaug penkiems km Vytauto automobilis, važiuodamas giliose provėžose į kažką trenkėsi. Dėl to buvo visiškai sudaužyta „Mitsubishi“ galinio kairio rato pakaba ir lenktynes tęsti rodėsi bus neįmanoma.

„Buvau taip nusivylęs, kad norėjau tiesiog prasmegti skradžiai žemę. Labai daug tikėjausi iš lietuviškų greičio ruožų, kurių specifiką žinojau, o dalį jų jau buvau važiavęs. Deja, antrajame greičio ruože žlugo mano viltys parodyti puikų rezultatą,“ – po penktadienio varžybų sakė „Juta Racing“ komandos lenktynininkas V.Švedas.

Į serviso zoną Vytautas atvažiavo tik vos vos riedėdamas. Duobėtų kelių pasekmė – sulankstyta pakabos šakė, sudaužytas amortizatorius, nutrauktas galinis pusašis. O juk sportininkų laukė vos 15 minučių serviso zona, kurioje negalima naudoti atsarginių detalių, nevežamų automobilyje.

„Mes niekaip negalėjome numatyti tokių skaudžių pasekmių, todėl žinoma, mes savo automobilyje neturėjome nei vienos reikiamos detalės. Tik mūsų komandos mechanikų, ir jų vadovo Dariaus Biesevičiaus išradingumo dėka mes sugebėjome net nesuremontuoti, o tiesiog subintuoti automobilį, kad bent kažkaip galėtumėm pravažiuoti likusius greičio ruožus,“ – pasakojo V.Švedas.

Ironiška, tačiau ypač prastos kokybės lietuviški greičio ruožai iš pradžių palaidojo Vytauto viltis pakovoti dėl aukštų pozicijų, o po to jį išgelbėjo nuo pasitraukimo iš lenktynių. Lenktynių organizatoriams nutarus atšaukti du lietuviškus greičio ruožus Vytautui atsirado viltis tęsti lenktynes. Jeigu būtų tekę dar kartą važiuoti tais arimais, būtumėm tikri sudėję ginklus. Tačiau kai lenktynės sutrumpėjo iki dviejų popietinių greičio ruožų, nutarėme rizikuoti ir važiuoti toliau,“ – sakė V.Švedo šturmanas Žilvinas Sakalauskas.

Tai, ką per 15 minučių serviso zonoje išdarinėjo keturi „Juta Racing“ mechanikai, Tarptautinės Autosporto Asociacijos (FIA) stebėtojai filmavo mobiliaisiais telefonais. Kadangi buvo galima naudoti tik automobilyje buvusius daiktus, remontui buvo pasitelkta viskas, pradedant plastmasiniais įtempėjais baigiant temimo lynais.

Ekipažas nepavėjavo nei minutės ir po ketvirčio valandos jau stovėjo lenktynininkų rikiuotėje.

„Panaudojom viską, ką turėjome Vytauto automobilyje. Prireikė net smulkiausių detalių. Dabar svarbiausia, kad V. Švedas galėtų važiuoti toliau, o vakare pulsim į tikrą remontą,“ – po šio serviso sakė „Juta Racing“ komandos vyr. mechanikas Darius Biesevičius.

V.Švedas ir Ž.Sakalauskas po penktadienio varžybų klasifikuojami 29 vietoje, jiems ant kulnų lipa kitas lietuviškas ekipažas – Dainius Matijošaitis ir Mindaugas Čepulis.

Po varžybų vakare sportininkų laukė ilgiausia dienos serviso zona – 45 minutės.  Per tą laiką D.Biesevičiaus palaikomi „Juta Racing“ mechanikai sugebėjo atlikti šiuos darbus: pakeisti galinį pusašį, pakeisti galinį amortizatorių, pakeisti centrinio diferencialo tepalą, pakeisti stabdžių žarnelę ir nuorinti visą stabdžių sistemą bei atlikti rutininius darbus.

Komanda tik nespėjo uždėti automobilio dugno apsaugos ir kitų smulkmenų, tačiau tai galės padaryti rytoj ryte, nes prieš išvykstant į lenktynes sportininkams dar leidžiama 15 minučių pasitvarkyti automobilius.

Taigi, Vytautas po itin įtemptos dienos galėjo eiti miegoti ramiau – šviesa tunelio gale jau matėsi.

Tiesa, ar ši šviesa virs triumfu savo klasėje, turbūt pasakyti nesiryžtų net geriausias ekstrasensas. Mat rytoj sportininkų laukia ilgiausia ralio diena – teks įveikti net 10 greičio ruožų ir čia dar viskas gali apvirsti aukštyn kojomis. Belieka tikėtis, kad V.Švedo ir Ž.Sakalausko likimas aukštyn kojomis daugiau nebevartys. Bent jau šiame ralyje...

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų