Pasibaigęs. 05-13 18:50
LKL
Rytas
110
CBet
77
Pasibaigęs. 05-13 19:30
LKL
Wolves
91
Neptūnas
84
Pasibaigęs. 05-14 18:00
LKL
M Basket
58
Žalgiris
76
Pasibaigęs. 05-14 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
88
Uniclub Casino-Juventus
89
Pasibaigęs. 05-15 18:00
LKL
CBet
90
Rytas
96
Pasibaigęs. 05-15 18:50
LKL
Neptūnas
95
Wolves
76
Pasibaigęs. 05-17 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
99
7bet-Lietkabelis
100
Pasibaigęs. 05-18 17:20
LKL
Wolves
91
Neptūnas
80
Rytoj, 18:50
LKL
Žalgiris
0
7bet-Lietkabelis
0
05-22, 18:50
LKL
Rytas
0
Wolves
0
05-23, 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Žalgiris
0
05-24, 18:50
LKL
Wolves
0
Rytas
0
05-24, 19:00
Eurolyga
Panathinaikos
0
Fenerbahce
0
05-24, 22:00
Eurolyga
Real Madrid
0
Olympiacos
0
05-26, 17:20
LKL
Žalgiris
0
7bet-Lietkabelis
0
05-27, 18:50
LKL
Rytas
0
Wolves
0

Finišas su prieblanda: E.Gelažninkienė greičio ruože prasibrovė į greičiausių dešimtuką

2024.01.10 18:20
„Rentway Dakar Team“ nuotr. | Komandos nuotr.

„Rentway Dakar Team“ nuotr. | Komandos nuotr.

 Dakaro raliui įpusėjant, artėjame ir prie smėlingų bei kopų kupinų „Tuščiojo ketvirčio“ dykumų. Po smėlį šiandien nardė ir Emilijos bei Arūno Gelažninkų SSV klasės bagis. Džiugu, kad tai padaryti pavyko išties sėkmingai ir treniruotės veikia – ekipažas dieną pabaigė užtikrintai įsitaisydamas greičiausiųjų dešimtuke.

Rytą E. Gelažninkienė nestokojo geros nuotaikos, tačiau minėjo, kad atsipalaiduoti ir galvoti, jog maždaug šimtas kilometrų vien kopomis bus lengvai įkandamas, tikrai neverta.

„Gali atrodyti, kad šiandien sudėtingiausia dalis bus 508 kilometrų pervažiavimas iki starto. Žinoma, bus ką veikti, kelias ilgas, nuobodus, bet šimtas kilometrų vien kopomis, manau, yra daugiau nei pakankamai. Organizatoriai visuomet pasistengia, kad per lengva nebūtų. Bet esame nusiteikę gerai, laukiame kopų. Kasdien kapstomės iš dugno ir kol kas sekasi, tai ir nuotaikos gerėja, ir tiesiog jaučiamės geriau“, – mintimis prieš startą dalijosi sportininkė.

„Rentway Dakar Team“ nuotr. | Komandos nuotr.

„Rentway Dakar Team“ nuotr. | Komandos nuotr.

Kad kopos komandai – nesvetimos ir mėgiamos, rodo ir dienos rezultatas. Penktosios ralio dienos kopas „Rentway Dakar Team“ įveikė per 1 val. 53 min. ir 39 s., nuo greičiausio ekipažo atsilikdami kiek mažiau nei 9 minutėmis. Preliminariai ekipažas penktajame greičio ruože užėmė 10-ąją vietą.

„Grįžom vėl su šviesa, jei tiksliau – su prieblanda. 118 kilometrų kopose pralėkė gana greitai. Vienintelė problema – reikia dar sureguliuoti amortizatorius, kadangi šiandien visi smūgiai mums buvo gana stiprūs ir negalėjome važiuoti dar greičiau. Bet kaip apšilimui prieš dvi maratonines dienas, kurias vieni praleisime dykumoje, manau, greičio ruožas buvo tobulas. Jokių klaidų nepadarėme, tiesiog smagiai, gražiai pravažiavome“, – teigė E. Gelažninkienė.

„Rentway Dakar Team“ nuotr. | Komandos nuotr.

„Rentway Dakar Team“ nuotr. | Komandos nuotr.

A. Gelažninkas paantrino pilotei, kad diena buvo smagi. „Šiandien navigacija buvo labai paprasta, tad pavyko neklysti ir surasti visus kelio taškus. Apšilimas labai geras, belieka tik pailsėti prieš maratoną.“

Šiandien vakarą ekipažas dar praleis su komanda, o išaušus rytui, keliai beveik pusantros paros išsiskirs. Dalyvių lauks šių metų ralio naujovė – „Tuščiuoju ketvirčiu“ (ang. Empty Quarter) vadinamoje dykumoje organizuojamas „48h chrono“ greičio ruožas. Dalyviai startuos nurodytu laiku ir laikrodžiams išmušus 16 val. vietos laiku turės prisistatyti į artimiausią dykumos bivaką. Čia nebus aptarnaujančio serviso ar galimybės miegoti kemperiuose – visi dalyviai lygūs, nakvos dykumoje, palapinėse.

Sekančią dieną, gavę starto signalą dalyviai turės tęsti varžybas iki finišo linijos. Per dvi dienas ekipažai turės įveikti 572 kilometrus greičio ruožo ir dar 209 kilometrus pravažiavimų.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų