Pasibaigęs. 05-02 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
88
M Basket
82
Pasibaigęs. 05-02 18:50
LKL
Žalgiris
102
Nevėžis-Optibet
78
Pasibaigęs. 05-02 19:45
Eurolyga
Olympiacos
92
Barcelona
58
Pasibaigęs. 05-02 21:45
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
88
Panathinaikos
95
Pasibaigęs. 05-03 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
62
Monaco
65
Pasibaigęs. 05-04 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
88
CBet
85
Pasibaigęs. 05-05 17:20
LKL
Wolves
97
Žalgiris
93
Pasibaigęs. 05-05 19:30
LKL
Šiauliai
104
Neptūnas
98
Pasibaigęs. 05-06 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
92
Nevėžis-Optibet
93
Pasibaigęs. Vakar 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
81
Maccabi Tel Aviv
72
Šiandien, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Uniclub Casino-Juventus
0
Šiandien, 20:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
Šiandien, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
Rytoj, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
Rytas
0
Rytoj, 18:50
LKL
Šiauliai
0
7bet-Lietkabelis
0
Rytoj, 19:00
LKL
M Basket
0
Nevėžis-Optibet
0

1000 km lentynių dalyviai įveikė trečdalį distancijos

2013.07.13 16:04
Organizatorių nuotr.

Organizatorių nuotr.

Tokių permainingų 1000 km lenktynių, kaip šiandien prasidėjusios keturioliktosios, net prisiekę jų gerbėjai neprisimena. Tą bene geriausiai iliustruoja pirmieji dvidešimt ratų, per kuriuos spartą diktavę lyderiai keitėsi net kelis kartus.

Įveikus kiek mažiau nei dešimtadalį lenktynių distancijos – 100 kilometrų, lyderio estafetę paveržė 2010-aisiais nugalėjusi „BMW M3 Silhouette“ komanda ir tuo metu automobilį pilotavęs Wardas Sluysas.

Lyderiams už nugaros - Nemuno Dagilio „Porsche 911 GT3“, bet čia „Porsche“ ekipažas taip pat keičia vairuotojus – po Nemuno Dagilio į automobilį sėda Benediktas Vanagas.

Puikiai važiuoja „Auto ABC-SGR“ komandos LADA. Prie vairo sėdintis Renaldas Šeinauskas su žiguliu tryliktoje vietoje. Neįtikėtina, o geriausias šio automobilio vieno rato įveikimo laikas – 1 min. 33,282 sek., visai neblogas.

Geriau nei kvalifikacijoje atrodo ir „Liqui Moly“ BMW M3, kurį vairuoja triskart šių lenktynikų laimėtojas Jonas Gelžinis. Iš jo vairą perėmęs Edvinas Arkušauskas pakyla į šeštą vietą.

Nuo starto prabėgus pusantros valandos latvių „TVA Racing“ su BMW M3 patyrė pirmą stiprią avariją – po tiltu galiniais ratais varomas automobilis nuslydo tiesiai į betoninius blokus. Trasoje dar kartą saugos automobilis, o komandų strategai vėl mąsto apie vairuotojų keitimus bei degalų pildymą.

Neprabėgus nė dviems valandoms ilgą laiką pirmavusi „Aquila SR1“ sustojo viduryje trasos. Išvažiavus iš degalinės, Deividas Jocius nuvažiavo vos kelis šimtus metrų ir sustojo šalia kelio. „Aquila“ atsilieka jau penkis ratus nuo lenktynių lyderio.

„Aquilai SR1“ visgi prireikė remonto, o kai ji buvo dalinai sutvarkyta, į trasą su Vadimu Gitlinu sugrįžo nukritusi net į 27 poziciją, atsilikimas nuo lyderio „Porsche 911 GT3“ – 10 ratų. Trasoje ji užsibuvo neilgai. Paaiškėjo, kad sugedo „Aquila SR1“ degalų siurblys. Jis bus pakeistas, tačiau tai kainuos laiko, o jis – brangiausias šiose lenktynėse.

Tačiau Vadimas negali vytis lyderių, nes užstrigo šešta pavara. Panašu, kad automobilį auksarankiai mechanikai vėl sutvarkys, bet laikas beviltiškai bėgai bėga, o lyderiai – tolsta.

Neaiškesnė padėtis ir nuo lenktynių pradžios praėjus trims valandoms ir dvidešimčiai  minučių, per kurias lenktynių lyderiai įveikė trečdalį distancijos – 111 ratų.

Lyderio estafetę dabar veža belgas Steve Vanbellingenas, prisimindamas čia iškovotą pergalę 2010 metais.

Antras – Nemunas Dagilis iš „General Financing-Autopaslauga“, o trečias – Arūnas Granskas su „GSR Radical-SRS“, neužmiršęs 2011 metais čia laimėtos pergalės skonio.

Abu šie aršiausi lyderio persekiotojai nuo jo atsilieka tik dviem ratais.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų