Pilvo preso treniruotė su kamuoliu: asmeninio trenerio patarimai

2017.04.21 09:56
Rimas Petraitis
Asmeninis treneris ilgametė sporto patirtis ir daug praktinio darbo su žmonėmis. LKKA įgyta trenerio licenzija. Treneriu dirbu daugiau nei 8 metus, asmeniniu treneriu daugiau nei 6 metus.
Rimas Petraitis | Organizatorių nuotr.

Rimas Petraitis | Organizatorių nuotr.

  Daugiau nei šešis metus asmeniniu treneriu dirbantis ir LKKA trenerio licenziją turintis bei daug praktinio darbo su žmonėmis sukaupęs Rimas Petraitis dalinasi vaizdo įrašu, kuriame demonstruoja pilvo preso treniruotės su kamuoliu pratimus.

Pirmasis pratimas, kurį rekomenduoja treneris yra išsitiesimai ant kamuolio (3x15). Vėliau treneris rekomenduoja kelių pritraukimus prie kamuolio (3x20), kojų atvedimus į šonus (3x20), o pabaigai - kelių pritraukimus su kamuoliu (3x20).

Tarp pratimų darykite pusės minutės pertraukas ir kartokite tris kartus.

Rimas Petraitis
Asmeninis treneris ilgametė sporto patirtis ir daug praktinio darbo su žmonėmis. LKKA įgyta trenerio licenzija. Treneriu dirbu daugiau nei 8 metus, asmeniniu treneriu daugiau nei 6 metus.





Tvarkaraščiai
Rezultatai
Lentelės

FIFA Konfederacijų taurė 2017

06-28 Portugalija 21:00 Čilė
06-29 Vokietija 21:00 Meksika

Begimas (141)
Įkelti trasą Ieškoti
Begimas
REZULTATAI Viso: 141